Ja verdomme, straks staan er ook allemaal bejaarden bij de zelfscan. Ga weg hoor, blijf maar gewoon bij de bemande kassa zodat ik snel snel langs de zelfscan kan.quote:Supermarktconcern Albert Heijn heeft dinsdag voor het eerst een zogenoemde cashrecycler geplaatst in een vernieuwde winkel. Bij het apparaat kun je de boodschappen die je zelf scant ook met contant geld afrekenen. Dat laat een woordvoerder van AH desgevraagd weten.
Je kunt zowel met briefgeld als met munten betalen. Het apparaat geeft dan wisselgeld terug, zegt de woordvoerder. De supermarkt test het concept nu in een verbouwde winkel in het Zuid-Hollandse Pijnacker.
"Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk winkels ermee worden uitgerust", aldus de woordvoerder. Mensen die liever alles zelf doen, kunnen dat dan ook doen. De woordvoerder benadrukt dat de kassa met een medewerker erachter ook blijft bestaan.
in een AH waar de bejaarden bij de bemande kassa staan om met hun muntjes te betalen...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:12 schreef herverwijderd het volgende:
In wat voor hippe jonge AH kom jij dat er geen bejaarden bij de zelfscan staan?
wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
Gelukkig wordt de AH in de loop van volgend jaar gedwongen om VISA/Mastercard betallingen te accepteren. Dan kan ik ze een poot uitdraaien
Dan zullen die bejaarden dat wel blijven doen want die hechten ook vast aan een praatje met de kassamedewerker.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in een AH waar de bejaarden bij de bemande kassa staan om met hun muntjes te betalen...
Racisten.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:13 schreef Prego het volgende:
Veel AHs accepteren geen buitenlanders, prima dat ze dit doen
Waarom die haast? Moet je de trein halen of zo?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja verdomme, straks staan er ook allemaal bejaarden bij de zelfscan. Ga weg hoor, blijf maar gewoon bij de bemande kassa zodat ik snel snel langs de zelfscan kan.
Klacht: AH neemt maatregelen zodat bejaarden ook de zelfscan kunnen gebruiken.
Ja. Behoren tot het menselijke ras.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zijn alle buitenlanders één ras?
nee, ik wil gewoon naar huis. en de meeste boodschappen laten we idd bezorgen, maar soms moet je toch even naar de winkel om iets te halen (Gorillas heeft helaas niet alles).quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom die haast? Moet je de trein halen of zo?
En waarom ga jij nog steeds zelf je boodschapjes halen? Je bent zo jong en zo snel. Jij laat toch je boodschapjes lekker thuisbezorgen?
Nou dan. Soms moet je wachten. Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, ik wil gewoon naar huis. en de meeste boodschappen laten we idd bezorgen, maar soms moet je toch even naar de winkel om iets te halen (Gorillas heeft helaas niet alles).
wut?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb jij je ouders al vermoord of mogen die wel blijven leven?
Nou, gewoon de manier waarop jij over bejaarden praat.quote:
why so serious?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, gewoon de manier waarop jij over bejaarden praat.
Die vind jij lastig en hinderlijk.
Want bij jou moet het allemaal vlug vlug vlug gaan.
Bedenk wel dat jij over een aantal jaren zelf een bejaarde bent. Misschien dat je dan beter snapt wat ik bedoel.
En AH is een commercieel bedrijf. Die moet rekening houden met AL zijn klanten. Ook de langzamen.
Nu al uitgeluld, manneke? In het vervolg twee keer nadenken voordat je zo'n fluttopic opent.quote:
Ik woon in een buitenwijk. En soms doet de pinautomaat het niet. Geeft niks. Loop ik gewoon even naar een andere.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Woon je in een grote stad? Ik woon in een stad met zo'n 50.000 inwoners. Het wil nog wel eens voorkomen dat geen enkele pinautomaat (van de 4 in totaal ofzo) het doet. Hoe lang ben jij bereid moeite te doen om aan contact geld te komen?
nee helemaquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nu al uitgeluld, manneke? In het vervolg twee keer nadenken voordat je zo'n fluttopic opent.
Commentaar op AH en dan afgeven op bejaarden.
Not cool.
nee helemaal niet uitgeluld, ik kan nog uren doorgaan over mijn hekel aan bejaarden maar ik vind je gewoon een vervelend suf persoon dus dat ga ik niet doen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nu al uitgeluld, manneke? In het vervolg twee keer nadenken voordat je zo'n fluttopic opent.
Commentaar op AH en dan afgeven op bejaarden.
Not cool.
Cashback in bitcoins?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
8% cashback krijgen op boodschappen. Zie m'n ondertitel
Hoe kan je 8% cashback krijgen terwijl je slechts een percentage terugkrijgt van de 1,5 tot 4% die de winkel betaald?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoeld bemenste kassa, anders is het wel heel seksistischquote:Op dinsdag 20 september 2022 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
in een AH waar de bejaarden bij de bemande kassa staan om met hun muntjes te betalen...
gebeurt mij regelmatig dat iedereen in de rij staat voor de zelfscanners, en ik doorloop naar de normale kassa en binnen 30 seconden wordt geholpen...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
8% van bijna niks lolquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe kan je 8% cashback krijgen terwijl je slechts een percentage terugkrijgt van de 1,5 tot 4% die de winkel betaald?
Tot 8% misschien ja zie nergens werkelijk dat percentagequote:Op dinsdag 20 september 2022 13:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik leg altijd mijn lul op de band tussen een stuk of 5 komkommers. Altijd lachen als ze 'm in d'r handen neemt en zoekt tussen de verse producten lijst welke code daarbij hoort.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
Het liefste flikker ik mn boodschappen gewoon op zo'n band bij zo'n kassameisje
Het is niet echt overtuigend zodra je in Klaagbaak je eigen website en producten probeert te promoten wat jou uiteindelijk geld oplevert, in een topic die er werkelijk niks mee te maken heeft. Zeer ongepast. Verbaast mij dat je nog niet op je neus getikt bent door een Mod omdat zoiets hier gewoon niet thuis hoort. Mensen krijgen straks gewoon netjes een andere kaart van hun bank zonder iets te hoeven doen. Daar hebben ze jouw website of (Crypto) kaarten echt niet voor nodig. Koop anders ff een premium account op FOK, dan praten we wel verder.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je me niet voor leugenaar uitmaakt. Dat ben ik niet. Ik probeer mensen al jaren hierover te informeren. Sinds 2019 staat de teller hier op ruim ¤10k winst. Denk je dat ik me druk maar om een refferal van een tientje? Daarbij kost deze kaart niks, je hebt letterlijk niks te verliezen
Je krijgt van de bank straks een debit kaart. Net als de kaart die ik tip ook een debit kaart is. De techniek hier is hetzelfde.
Je doet er verstandig aan je eerst wat beter in te lezen alvorens mij voor leugenaar of van misleiding te beschuldigen.
Mooi pyramide spel, jouw actiequote:Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je me niet voor leugenaar uitmaakt. Dat ben ik niet. Ik probeer mensen al jaren hierover te informeren. Sinds 2019 staat de teller hier op ruim ¤10k winst. Denk je dat ik me druk maar om een refferal van een tientje? Daarbij kost deze kaart niks, je hebt letterlijk niks te verliezen
Je krijgt van de bank straks een debit kaart. Net als de kaart die ik tip ook een debit kaart is. De techniek hier is hetzelfde.
Je doet er verstandig aan je eerst wat beter in te lezen alvorens mij voor leugenaar of van misleiding te beschuldigen.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:55 schreef Slavski het volgende:
[..]
Het is niet echt overtuigend zodra je in Klaagbaak je eigen website en producten probeert te promoten wat jou uiteindelijk geld oplevert, in een topic die er werkelijk niks mee te maken heeft. Zeer ongepast. Verbaast mij dat je nog niet op je neus getikt bent door een Mod omdat zoiets hier gewoon niet thuis hoort. Mensen krijgen straks gewoon netjes een andere kaart van hun bank zonder iets te hoeven doen. Daar hebben ze jouw website of (Crypto) kaarten echt niet voor nodig. Koop anders ff een premium account op FOK, dan praten we wel verder.
Is goed. Blijf lekker onnodig teveel betalen.quote:
Taugéquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:40 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik leg altijd mijn lul op de band tussen een stuk of 5 komkommers. Altijd lachen als ze 'm in d'r handen neemt en zoekt tussen de verse producten lijst welke code daarbij hoort.
Ik zie nooit bejaarden bij de zelfscan en dat hoop ik ook zo te houden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:12 schreef herverwijderd het volgende:
In wat voor hippe jonge AH kom jij dat er geen bejaarden bij de zelfscan staan?
Hierin ben ik wel teleurgesteld bij de AH. De Vomar en de Dirk hebben al ongeveer 3 jaar zo een apparaat bij de kassa's staan en sinds 1,5 heeft de lokale ondernemer dat ook...quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja verdomme, straks staan er ook allemaal bejaarden bij de zelfscan. Ga weg hoor, blijf maar gewoon bij de bemande kassa zodat ik snel snel langs de zelfscan kan.
Klacht: AH neemt maatregelen zodat bejaarden ook de zelfscan kunnen gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |