Zit met smart te wachten op Wendy.quote:
lekker ontwijkend gedragquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kim zou Wendy ook niet aanspreken.
Lekker ongelukkig laten wezen
Gaaaaaf! Het is dat ik er geen ruimte voor heb, maar dat is echt een uitdagingquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer het af is een legpuzzel van zo'n 7,4 meter breed en 1,40 hoog.
Kim loopt weer in de pas van Marciano zo te zien.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kim zou Wendy ook niet aanspreken.
Lekker ongelukkig laten wezen
leek het nu of Martin een stukje onder de pantoffel hadquote:
Denk dat ik bij Wendy ook zou kiezen om mijn mond te houden en haar lekker ongelukkig laten voelen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker ontwijkend gedrag
maar wel allemaal erover lullen
Ik zou eerst de rand doen en daarna alle stukjes van de lucht bij elkaar zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:23 schreef mootie het volgende:
Martin heeft ook wel een bijzondere strategie. Nutteloos, maar toch, hij heeft het plaatje in zijn hand en vergelijkt individuele puzzelstukjes met het plaatje.
ik kies liever voor het gesprekquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ik bij Wendy ook zou kiezen om mijn mond te houden en haar lekker ongelukkig laten voelen.
Praten heeft geen zin bij haar
FAMAZU.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou eerst de rand doen en daarna alle stukjes van de lucht bij elkaar zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |