abonnement Unibet Coolblue
pi_206261944
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 20:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Niet haten op Comic Sans ;)
Het is een zeer nuttig lettertype om te laten zien dat je de tekst niet serieus moet nemen.
Snap ook niet waar die haat altijd zo vandaan komt.
pi_206262014
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:18 schreef Shotty het volgende:

[..]
Het is een zeer nuttig lettertype om te laten zien dat je de tekst niet serieus moet nemen.
Snap ook niet waar die haat altijd zo vandaan komt.
Vincent Connare de designer van het font heeft ooit zoiets gezegd als: Iemand die denkt dat Comic Sign voor alles een geschikt lettertype vind heeft weinig verstand van design, iemand die Comic Sans een slecht design vind heeft helemaal geen verstand van design.

Overigens heb ik ooit wel een comicsanzaliser gemaakt, is nog door KLM gebruikt op de website op Comic Sans dag ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206268679
vandaag waren de wappies in Hilversum, op het mediapark. Dit weekend was open dag op het Mediapark. Maar dat is natuurlijk niet een oproep aan Wappie Nederland om dan het NOS pand binnen te stomen.
https://www.facebook.com/100081088296421/videos/678496889986462
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206277452
Rustig in dit topic. Niet veel gebeurd natuurlijk. Zelf Oppergek Erik verveelt zich kapot.
Nieuwe waan: een evenement polsstokhoogspringen in Hilversum is afleiding, zodat de kwaadwillende overheid ongemerkt chemtrails kan verspreiden. Onze gele anchorman vergeet helemaal te vertellen dat polsstokhoogspringen nep is en ter vervanging dient voor het hordelopen voor reuzen…
pi_206278909
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:
Onze gele anchorman vergeet helemaal te vertellen dat polsstokhoogspringen nep is en ter vervanging dient voor het hordelopen voor reuzen…
Hardop gelachen! _O- _O_
pi_206279284
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:
Onze gele anchorman vergeet helemaal te vertellen dat polsstokhoogspringen nep is en ter vervanging dient voor het hordelopen voor reuzen…
Goeie _O-
Erik is een langspeelplaat geworden. Hij maakt ook alleen maar filmpjes buiten, vroeger was het nog vanaf de eettafel waar hij tegen het hele systeem schopte, dat was vermakelijker.

Update Mike Otte:
https://videre.fail/totaalgek-mike-otte-gaat-in-hongerstaking/
Nieuw lesje: gevangenispersoneel (of interpreteer ik het nu verkeerd?) is tegenwoordig ook pedofiel. :+ En het is uiteraard ook een groot onrecht, hij eet niet meer en hij zit sowieso nog tot volgende week maandag vast. :z
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206280087
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206280791
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Goeie _O-
Erik is een langspeelplaat geworden. Hij maakt ook alleen maar filmpjes buiten, vroeger was het nog vanaf de eettafel waar hij tegen het hele systeem schopte, dat was vermakelijker.

Nou, die monologen waren soms ook niet om aan te horen. Dat hij nog zo lang op een vmbo-school heeft gewerkt, die leerlingen zijn met een les wiskunde binnen twee minuten al afgeleid.
De beelden van een demo of het schelden op een cameraploeg (vervelend voor hem uiteraard) vond ik wel vermakelijk.
pi_206281267
Voor wie straks niet kan slapen: een aantal onafhankelijke denkers en voortvarende mondkapjescritici gebruikt nu ook de hashtag #nietmijnoorlog op Twitter. Pro-Poetin (en ze zijn nog steeds woedend op van Balen en Verhofstad en de EUSSR zag ik zo snel even.)

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 11-10-2022 09:50:11 ]
anonieme razernist
pi_206282587
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:11 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Nou, die monologen waren soms ook niet om aan te horen. Dat hij nog zo lang op een vmbo-school heeft gewerkt, die leerlingen zijn met een les wiskunde binnen twee minuten al afgeleid.
De beelden van een demo of het schelden op een cameraploeg (vervelend voor hem uiteraard) vond ik wel vermakelijk.
Zijn stem is idd verschrikkelijk. Maar destijds schopte hij tegen alles wat politiek, overheid, politie, justitie etc, was. Hoewel zijn standpunten niet veranderd zijn, zijn het alleen nog maar ether-, naaktscan, en reuzensprookjes. Over zijn dochters hoor je hem niet meer.
Zijn genoeg oud-leerlingen die inmiddels zijn filmpjes hebben gezien. Overall was hun mening dat hij al tijdens zijn lerarenperiode niet spoorde. Tja, sinds de scheiding is hij erg ontspoord.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206282667
quote:
Ja overigens moet ik wel zeggen dat Gerard en de Vlieger al heel lang vragen hadden over Van Dissel, en dat ze hem meer als een jaar lang bijna wekelijks gemailed en gebelt hebben, het zelfde geld voor het RIVM, en de vraag was heel simpel: Heeft van Dissel andere (financieele) belangen buiten het RIVM om. Echter beiden hebben hier nooit op gereageerd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:32:38 #262
5428 crew  miss_sly
pi_206282743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja overigens moet ik wel zeggen dat Gerard en de Vlieger al heel lang vragen hadden over Van Dissel, en dat ze hem meer als een jaar lang bijna wekelijks gemailed en gebelt hebben, het zelfde geld voor het RIVM, en de vraag was heel simpel: Heeft van Dissel andere (financieele) belangen buiten het RIVM om. Echter beiden hebben hier nooit op gereageerd.
Natuurlijk niet. Had toch geen zin. als hij het ontkent, geloven ze hem toch niet. En mocht het wel zo zijn, gaat ie dat niet aan hen vertellen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206282779
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Had toch geen zin. als hij het ontkent, geloven ze hem toch niet. En mocht het wel zo zijn, gaat ie dat niet aan hen vertellen.
Het is niet zo zwart wit, zeker niet in de wetenschappelijke wereld waarbij ze vaak bijvoorbeeld geld voor onderzoek krijgen. In geval van Jaap van Dissel is dat ook niet heel onwaarschijnlijk omdat hij lang in de VS heeft gewerkt, en je daar echt 0 informatie over vind.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:59:55 #264
5428 crew  miss_sly
pi_206283000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het is niet zo zwart wit, zeker niet in de wetenschappelijke wereld waarbij ze vaak bijvoorbeeld geld voor onderzoek krijgen. In geval van Jaap van Dissel is dat ook niet heel onwaarschijnlijk omdat hij lang in de VS heeft gewerkt, en je daar echt 0 informatie over vind.
Wat openbaar moet zijn, zal het wel zijn. Vragen naar andere financiële belangen is impliceren dat hij fout bezig is. Natuurlijk reageert hij daar niet op.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206283004
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat openbaar moet zijn, zal het wel zijn. Vragen naar andere financiële belangen is impliceren dat hij fout bezig is. Natuurlijk reageert hij daar niet op.
Ik heb de vraagstelling gehoord, die was gewoon heel journalistiek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:18:04 #266
5428 crew  miss_sly
pi_206283177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb de vraagstelling gehoord, die was gewoon heel journalistiek.
De vraagstelling kan best journalistiek zijn, dat zegt verder niet zoveel.

En de manier waarop ze later vreselijk de fout in zijn gegaan met het vervalste rekeningafschrift geeft duidelijk aan dat Van Dissel en RIVM gelijk hadden met hen te negeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206283315
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De vraagstelling kan best journalistiek zijn, dat zegt verder niet zoveel.

En de manier waarop ze later vreselijk de fout in zijn gegaan met het vervalste rekeningafschrift geeft duidelijk aan dat Van Dissel en RIVM gelijk hadden met hen te negeren.
Dat was slap, en snap ook niet dat ze daar ingetrapt zijn, normaal zijn ze best scherp met dit soort zaken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206283666
Twee volksmenners met teveel geld die denken dat relevant zijn moet je sowieso geen aandacht geven. En zoals met alle wappiehelden is hun afgang in deze affaire niet genoeg om ze voorgoed beschaamd van het toneel te doen verdwijnen aangezien hun narcisme veel sterker is en er ook nog eens genoeg stuurlozen zijn die ze blijkbaar als helden vereren.
anonieme razernist
pi_206287831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Zijn stem is idd verschrikkelijk. Maar destijds schopte hij tegen alles wat politiek, overheid, politie, justitie etc, was. Hoewel zijn standpunten niet veranderd zijn, zijn het alleen nog maar ether-, naaktscan, en reuzensprookjes. Over zijn dochters hoor je hem niet meer.
Zijn genoeg oud-leerlingen die inmiddels zijn filmpjes hebben gezien. Overall was hun mening dat hij al tijdens zijn lerarenperiode niet spoorde. Tja, sinds de scheiding is hij erg ontspoord.
Is ergens een reactie van zijn leerlingen te vinden?
Eens dat de filmpjes steeds eentoniger worden. Op zich wel logisch dat hij over zijn dochters niet veel meer zegt, aangezien de oudste twee meerderjarig zijn en de jongste net 17 is. Strijden voor een omgangsregeling is dan zinloos en het pleit in zijn voordeel dat hij dat in elk geval inziet.
pi_206287971
Steffi en Max waren vandaag bij een gevangenis waar een figuur opgesloten zit die zichzelf slachtoffer noemt van verkrachting door Demmink?

En omdat vandaag Steffi's gebiedsverbod voor Den Haag afliep, zijn ze daar ook maar naartoe gegaan. Om het te vieren :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206295087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Is ergens een reactie van zijn leerlingen te vinden?
Eens dat de filmpjes steeds eentoniger worden. Op zich wel logisch dat hij over zijn dochters niet veel meer zegt, aangezien de oudste twee meerderjarig zijn en de jongste net 17 is. Strijden voor een omgangsregeling is dan zinloos en het pleit in zijn voordeel dat hij dat in elk geval inziet.
Wellicht beseft hij inderdaad dat ze alle drie nu op een dermate (volwassen) leeftijd zijn dat ze zelf kunnen / willen bepalen of ze ooit nog een keer met hem contact opnemen.
Reacties van oud-leerlingen heb ik wel eens op YT of FB gezien onder zijn of door Videre gedeelde filmpjes (inmiddels verwijderde content) in de trant van: "Hey dat is mijn oud-leraar. Hij was best gestoord" etc. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206295540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 11:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Wellicht beseft hij inderdaad dat ze alle drie nu op een dermate (volwassen) leeftijd zijn dat ze zelf kunnen / willen bepalen of ze ooit nog een keer met hem contact opnemen.
Reacties van oud-leerlingen heb ik wel eens op YT of FB gezien onder zijn of door Videre gedeelde filmpjes (inmiddels verwijderde content) in de trant van: "Hey dat is mijn oud-leraar. Hij was best gestoord" etc. :D
Chis Klomp heeft ooit een stukje aan hem gewijd zonder hem bij naam te noemen. Ik herinner me dat hij het ook veelzeggend vond dat niemand van zijn kinderen vrijwillig contact met hem heeft gezocht. Hij hintte zeer vaag op aanwijzingen voor incidenten in het verleden, als ik het wel heb .
anonieme razernist
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:58:06 #273
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206298623
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

twitter


_O-
:')
Ik ben inmiddels overleden
pi_206299145
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 12:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Chis Klomp heeft ooit een stukje aan hem gewijd zonder hem bij naam te noemen. Ik herinner me dat hij het ook veelzeggend vond dat niemand van zijn kinderen vrijwillig contact met hem heeft gezocht. Hij hintte zeer vaag op aanwijzingen voor incidenten in het verleden, als ik het wel heb .
Dat verhaal staat me inderdaad bij. Aangezien ik verder qua seksueel geweld geen bewijzen heb, geef ik hem het voordeel van de twijfel, temeer daar in scheidingszaken wel vaker dergelijke vergrijpen worden aangewend om modder te gooien.
Wel vreemd, in het verlengde daarvan, is de obsessie met de basisaanname dat ongehuwde politici homoseksueel en dus kinderverkrachter zijn. Net als de aanname dat Sigrid Kaag een omgebouwde man is, vind ik deze gedachtegang niet relevant voor de bekwaamheid van politici en blijft het een enorme preoccupatie. Zou hij seksueel gefrustreerd zijn? Om zijn woorden aan te halen: de vraag stellen, is hem beantwoorden.
pi_206300737
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

_O-
:')
Jaaa, dit debiele apparaatje zag ik ook voorbij komen op Twitter.
het is een luchtverversen. vermoedelijk slechts een ventilatortje met een klein (koolstof) filtertje.
op internet te koop voor 150 dollar 8)7
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 12 oktober 2022 @ 19:08:47 #276
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206300994
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Jaaa, dit debiele apparaatje zag ik ook voorbij komen op Twitter.
het is een luchtverversen. vermoedelijk slechts een ventilatortje met een klein (koolstof) filtertje.
op internet te koop voor 150 dollar 8)7
geen geld 8)7
Ik ben inmiddels overleden
pi_206301060
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

[ twitter ]

_O-
:')
_O- _O- _O- _O-
pi_206301258
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

[ twitter ]

_O-
:')
Dit is ook zo iets. _O-
De hoogste is slechts ¤15500,-

[ Bericht 1% gewijzigd door Jolige_Joffer op 12-10-2022 19:26:59 (Prijs erbij) ]
pi_206301360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef Jolige_Joffer het volgende:

[..]
Dit is ook zo iets. _O-
De hoogste is slechts ¤15500,-
quote:
Zwarte magie
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206301930
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

[ twitter ]

_O-
:')
Die reacties _O-

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 20:02:43 #281
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206302124
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:58 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet of ik het hier moest plaatsen of in het corona topic , maar zag het woord 'wappie' in TT staan , dus vandaar

[ twitter ]

_O-
:')
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 12 oktober 2022 @ 20:15:47 #282
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206302443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 19:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
[..]
_O-
quote:
mind control
:')
Ik ben inmiddels overleden
pi_206303387
Als het dan toch gaat om nep-producten..... de magentische waterontharders zijn zeer populair bij Bol.com
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206303968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als het dan toch gaat om nep-producten..... de magentische waterontharders zijn zeer populair bij Bol.com
Werken die niet?
Ik ken bedrijven die de professionele uitvoering ervan gebruiken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206311489
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Werken die niet?
Ik ken bedrijven die de professionele uitvoering ervan gebruiken...
wetenschappelijk is het nooit aangetoond dat het werkt. duurdere uitvoeringen zullen meer dan alleen magneten hebben vermoed ik dan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206311494
De wappiekermis is zaterdag in Brussel. Er gaat een bus, voor 27,50 euro kunnen de wapperigheden meerijden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206312795
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 19:54 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Die reacties _O-

[ afbeelding ]
_O- _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206322922
Alsof er elke dag een wappiebraderie is.
Vandaag waren de ..... nouja..... figuren..... in Den Haag "om de regering uit te kopen". Alle wappies werden gevraagd om 5 eurocent mee te nemen.

En fakkeldrager Max van den Berg is weer opgepakt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206323229
Max zou contact gezocht hebben met Mark Rutte. Misschien is dat een voorwaarde die Max had, die hij nu heeft overschreden.

Ook de organisator van deze wappiebraderie van vandaag is opgepakt. Ene Clint van Hove uit Heerhugowaard.

update: Max had een verbod om contact te zoeken met politici voor de duur van 1,5 jaar. Door contact te zoeken met Mark Rutte, heeft hij het verbod overtreden.

[ Bericht 29% gewijzigd door spectrumanalyser op 14-10-2022 19:10:38 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206323579
Eerder vandaag was nog een wappiebraderie in Rotterdam, bij het hoofdkantoor van Eneco. De bedoeling was om energierekeningen te verbranden.


Mercedeslogo op de scootmobiel :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206324738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 19:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerder vandaag was nog een wappiebraderie in Rotterdam, bij het hoofdkantoor van Eneco. De bedoeling was om energierekeningen te verbranden.


Mercedeslogo op de scootmobiel :')
Wat een treurnis :')
pi_206327814
#FREEMAX

twitter
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206327840
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:00 schreef spoilert het volgende:
#FREEMAX

[ twitter ]
Alsof ik een 5jarige hoor praten :')
pi_206327992
Kans is groot dat Max voor langere tijd uit beeld verdwijnt.
Weet zo 123 niet of hij nog een voorwaardelijke straf heeft staan voor dit soort akkefietjes en staat me ook bij dat hij een vervroegde vrijlating had.
Die gaat niet ophouden en werkt zichzelf totaal de vernieling/het gevang in.
Wat een treurnis.

[ Bericht 32% gewijzigd door ppi op 15-10-2022 09:49:49 ]
pi_206328393
Heb het vonnis even bekeken en daar staat 1 week gevangenisstraf vermeld.
bron: https://uitspraken.rechts(...)LI:NL:RBDHA:2022:933
quote:
legt op de maatregel dat de verdachte zich voor de duur van 2 (twee) jaren:

• zich niet zal ophouden in het navolgende gebied:

- [straat] te [plaats];

- [straat] te [plaats];

• op geen enkele wijze - direct of indirect - contact zal opnemen, zoeken of hebben

met:
o [naam], minister-president;

beveelt dat vervangende hechtenis zal worden toegepast voor het geval niet aan de maatregel wordt voldaan. De duur van deze vervangende hechtenis bedraagt 1 (één) week voor iedere keer dat niet aan de maatregel wordt voldaan. Toepassing van de vervangende hechtenis heft de verplichtingen ingevolgde de opgelegde maatregel niet op;
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206331181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:00 schreef spoilert het volgende:
#FREEMAX

[ twitter ]
Hoor Steffie schreeuwen _O-
Nou, Max zijn we weer ff een weekje "kwijt" dus.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206331204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:00 schreef spoilert het volgende:
#FREEMAX

[ twitter ]
Wie is daar aan het woord? Is dat Stephanie, of hoe heet ze ook alweer? Tamelijk hilarisch.

Edit: dat zal haar wel zijn dus, zie ik aan bovenstaande gelijktijdige post :P .
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:45:03 #298
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206331465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 09:00 schreef spoilert het volgende:
#FREEMAX

[ twitter ]
Geweldig _O_ _O_
_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:45:31 #299
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206331470
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:12 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Wie is daar aan het woord? Is dat Stephanie, of hoe heet ze ook alweer? Tamelijk hilarisch.

Edit: dat zal haar wel zijn dus, zie ik aan bovenstaande gelijktijdige post :P .
Steffie :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206331783
Ouch Corona geneuzel weer, bestaat het nog?
Inmiddels is het weinig meer dan een verkoudheid geworden.

Risicogroepen kunnen ook dood gaan aan de gewone griep.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')