Ik kan ook niet met Hazes en Lloret omgaanquote:Op maandag 19 september 2022 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oftewel het ging niet uit om de interesses maar omdat jij niet kan omgaan met iets dat niet in je straatje past
Ja, zulks volk jaquote:
Misschien samen in de auto lastig, maar als jullie smaken zo ver uit elkaar liggen is er misschien in het midden best een groot grijs gebied. Ik had ook heel andere muzieksmaak dan mijn laatste vriendin, maar we vonden wel allebei jaren 80 best te doen. Dus in de auto etc stond zoiets meestal op.quote:
keihard.quote:
Wel als hij Daniel de Ridder heetquote:Op maandag 19 september 2022 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met Hazes en Lloret omgaan
Ik denk dat ik niet qua persoon en karakter bij iemand pas met een totaal andere smaak.quote:Op maandag 19 september 2022 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien samen in de auto lastig, maar als jullie smaken zo ver uit elkaar liggen is er misschien in het midden best een groot grijs gebied. Ik had ook heel andere muzieksmaak dan mijn laatste vriendin, maar we vonden wel allebei jaren 80 best te doen. Dus in de auto etc stond zoiets meestal op.
Laat hij hersens en smaak hebben en geen Spanje bezoekenquote:Op maandag 19 september 2022 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel als hij Daniel de Ridder heet
We willen allemaal een Daniël de Ridder of zoiets…quote:Op maandag 19 september 2022 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel als hij Daniel de Ridder heet
Ja het zegt wel iets over een persoon natuurlijk. Als iemand helemaal into Nederlandstalig is, dan is het vaak zo'n volksbuurt type. Iemand die helemaal fan is van metal is al snel zo'n gothic met een bandshirt.quote:Op maandag 19 september 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet qua persoon en karakter bij iemand pas met een totaal andere smaak.
De dijen van Memphis zijn weer neergestreken in Nederlandquote:Op maandag 19 september 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
We willen allemaal een Daniël de Ridder of zoiets…
Ja toch @:Pisces29?
Barcelona is klaarquote:Op maandag 19 september 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De dijen van Memphis zijn weer neergestreken in Nederland
Niks gemist dus. Morgen zal ik er op tijd bij zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 20:19 schreef DKUp het volgende:
Nou gezellig was het hier met een ontzettende bout aflevering
Morgen
Vorige week hadden ze het er nog over dat ze nog niet af hadden gesproken vanwege de pandemie. Dus denk nog gewoon van hele tijd geleden.quote:Op maandag 19 september 2022 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Wanneer zou dat nu geweest zijn? Zes maanden geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |