Daar heb ik net nog naar lopen kijkenquote:[b]Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 En voor mijn vriend een roze hondje (met zo'n knikhoofd) voor achterin de auto gekocht, zal ie blij mee zijn
Mooi he, dat pluis?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Daar heb ik net nog naar lopen kijken![]()
mocht het ooit zover zijn..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:Uiercrème (crème, niet zalf, crème
!) van de Action
Ik heb al jaren een stomme droge gevoelige huid, en smeer het nu op alle nare plekjes. Het werkt als een tiet en ik heb geen jeuk/schilfers meer
En het is maar 1,55 per potmijn dure dagcrème die niet werkt is 15 euro per potje
![]()
Ik ben bijna bang dat ze het ooit niet meer gaan verkopen ofzomisschien moet ik maar heel veel alvast gaan inslaan
![]()
Waar ligt die in Maastricht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef miki het volgende:
Voor de kerst twee van die megavazen gekocht..zijn overal hartstikke duur, en hier maar 7 euro nog wat. Waren ook steeds uitverkocht, heel Maastricht had de Action ontdekt voor die vazen.
Hmm, ja maar ik heb die van de DA ook wel eens geprobeerd en dat moest er heel gauw weer af want toen voelde het alsof ik een derdegraadsbrandwond aan het oplopen wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mocht het ooit zover zijn..
digros verkoopt ook uiercreme
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef moussy het volgende:
Actionik hou van die winkel
![]()
Trouwens, leuke aanbieding voor volgende week:
[afbeelding]
Verstelbaar broodmes
RVS/Kunststof
32 cm
ideaal voor eigen gebakken brood
prijs per stuk
1,29
Elders ¤ 2,98 die van mij was 10 euro
Ideaal voor mensen die plakjes altijd schuin snijden of hompen ipv plakken snijden.
mooi zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
En nog ff en dan woon ik ook op kruipafstand van de Action in Sittard! Yihaa!
Op de Scharnerweg, achter de Beversport. Je ziet 'm niet liggen vanaf de weg (er staat wel een bord)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef meami het volgende:
[..]
Waar ligt die in Maastricht dan?
*ook altijd naar Sittard gaat (20 sec van mijn huis af)
Je gaat er tenslotte niet heen om te daten.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef B.A.Trix het volgende:
De action!!![]()
Geweldige winkel vind ik dat!! Oke het is een zooitje en de mensen die er werken zijn niet al te snugger maar wat een leuke spulletjes kun je daar halen!!
![]()
Ik niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Je gaat er tenslotte niet heen om te daten.![]()
Mijn topografische kennis van Rotterdam is niet zo heel geweldig, maar zal 't proberen..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef bibi het volgende:
@E.T
Waar precies zit de Action dan in Rotterdam, ik heb wel het kaartje maar dan nog kan ik me totaal niet indenken waar hij precies is.
Die zit gelukkig wel bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:06 schreef schatje het volgende:
De concurrentie zit ondertussen ook niet stil. Zo is AS Watson, waar de ketens Savers, Trekpleister, Kruidvat en ICI Paris XL toebehoren, met de Prijsmepper op de markt gekomen. Dat is ook een soort Action. Maar dan afdankertjes en beschadigde artikelen van o.a. het Kruidvat.
Had je hem anders terug willen brengen en willen zeggen dat hij het nooit goed gedaan heeft?quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn klok van de Action (1,89) is net van de muur gedonderdSpijker zat er niet meer goed in nadat ik 'm vanmorgen van de muur gehaald hab om 'm goed te zetten, hij liep ineens 10 minuten achter.
En nu wil de secondenwijzer niet meer vooruit, hij gaat alleen paar seconden acheruit, weer evenveel vooruiit, achteruitIk had 'm verdomme net een paar weken
![]()
Ik heb zelfs de doos nog, maar de kassabon natuurlijk niet meerMisschien dat m'n vader er nog wat mee kan, vind het echt zonde.
Hier lagen er idd ook al wat kerstballen naast de tuinstoelen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef schatje het volgende:
Ik was vanmiddag even bij de Action en zag al wat spullen voor de kerst in de schappen liggen.
voor die 1,89 kun je toch zo ff een neiuwe kopen?quote:Op maandag 11 september 2006 22:16 schreef Syrena het volgende:
Mijn klok van de Action (1,89) is net van de muur gedonderdSpijker zat er niet meer goed in nadat ik 'm vanmorgen van de muur gehaald hab om 'm goed te zetten, hij liep ineens 10 minuten achter.
En nu wil de secondenwijzer niet meer vooruit, hij gaat alleen paar seconden acheruit, weer evenveel vooruiit, achteruitIk had 'm verdomme net een paar weken
![]()
Ik heb zelfs de doos nog, maar de kassabon natuurlijk niet meerMisschien dat m'n vader er nog wat mee kan, vind het echt zonde.
ach zielquote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Als ik naar de Action ga cammofleer is me zo goed dat ik niet herkenbaar ben.
Stel je voor ik wil daar niet gezien worde
Cammofleer. Verkopen ze dat ook bij de Action?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:58 schreef Slappy het volgende:
Als ik naar de Action ga cammofleer
Jaja, 31ct, dat zijn de ware prijsverschillenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:52 schreef mordradead het volgende:
Allemaal schoolspul zoals's geo's enzo gehaald.... 19 cent per stuk, beter dan 50 cent bij de Bruna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |