Ze hebben ook van die 3-dimensionale beeldschermen met planeten. Er zat een snoer met stekker aan bevestigd. Dus ik neem aan dat het ook iets van verlichting is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Dat is voor een heel ander soort party bedoeldquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Ik schat zon 40 bij 35 cm voor de gitaar. Een tussenmaatje dus!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
Ter illiustratie (crap pic, net met mijn webcam gemaakt) :quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
quote:
geen fetisj topiques in US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |