abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23295126
In Leeuwarden hebben ze 2 winkels, Cambuurplein en Schrans. Ik kom meestal bij de Schrans, die winkel is net nieuw. Een leuke winkel, ze hebben altijd wel spul dat ik goed kan gebruiken. Laatst nog wat spul gehaald wat ik goed kon gebruiken voor het verbouwen van mijn slaapkamer. Bij de bouwmarkt betaal je echt het dubbele!

Altijd leuk om gewoon even naar binnen te wandelen, ook al heb je niks nodig. Ik kom altijd weer met nieuw spul naar buiten . Schoolspul (en kantoor) is daar ook erg goedkoop. Schrifen, opbergmappen, lijm, nietjes, echt alles wat je maar op kunt noemen...

De moeite waard om er eens naar binnen te lopen. Kijk dan wel even over de troep heen wat sommige winkels kunnen hebben. Hangt een beetje van het personeel af. Er zijn altijd wel weer personeelsleden die de winkel graag netjes houden en regelmatig een ronde doen. Dat kun je niet zeggen over de scholieren die daar bijverdienen.
pi_29544082
Ik heb vandaag weer eens aankopen bij de Action gedaan.

¤0,55

Ik heb de witte versie gekocht. Kaarsen:

¤0,79

En verder nog wat andere kleine dingetjes .

pi_29544377
Ja, ik vind die winkel ook helemaal oké!!!!

Hier in Limburg, ik had 3 hele leuke theelichthouders gekocht. Zo'n soort van ijsblokjes-achtige blokjes en wat kost dat nou? Alle 3 voor 1,50 ... !!!

The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:58:00 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29544487
Action rules! En tegenwoordig ook in Rotterdam!!
(ok, wel op een onhandige plek voor mij... maar zo af en toe rij ik even een stukje om)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29544629
Momenteel zijn er mooie kanten haltertops in zwart, wit, turquoise en fuchsia. Ik heb er 2 gekocht plus een satijnen nachthemdje, was allemaal per stuk maar zo'n 5 euro.
Verder heb ik nog een spaghettibus gekocht voor 69 cent

(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:10:23 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29544780
netpanty's zijn wel koel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:22:57 #82
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29545009
Grappig spul hebben ze daar. Hij is hier nog niet zo lang en ik ben er pas 1x geweest, maar dit topic helpt me er aan herinneren dat ik er weer eens langs moet gaan
Vampire Romance O+
pi_29545633
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
pi_29546175
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hebben nu ook van die neon dingen, zoals je die op kroeggevels ziet hangen, in de vorm van een gitaar, of een fiets en nog meer figuurtjes. Heel geinig.
Ze hebben ook van die 3-dimensionale beeldschermen met planeten. Er zat een snoer met stekker aan bevestigd. Dus ik neem aan dat het ook iets van verlichting is.

Iets anders dat ik heb gezien is iets van een wekkerradio of kookwekker met een zwaailicht.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:18:11 #85
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_29546397
Nou, ik presteer het telkens weer om iets te kopen en manlief maar lachen wanneer ik thuiskom met een tasvol voor een paar euri. (tekenspulletjes, verfspulletjes, papier, klappers, schriften...etc.)

Om maar even een voorbeeld te noemen:
Nivea zonnebrand spray voor kids factor 20. Voor dat l*llige flesje betaal je bij de Appie Heijn 11.99 en Etos 14.99 (heb het ff gecheckt) Nou bij die Actions kost ie 4,49.....je snapt het soms echt niet hoe het kan, maarre.....het enige verschil is dat de tekst Duits is, maar ze plakken er dan nog ff netjes een stickertje overheen met de nederlandse vertaling (zonder spelfouten hoor!)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:23:41 #86
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29546515
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:

(o en mijn vriend heeft stiekem in mijn mandje gegooid toen ik niet keek: netpanty van 79 cent en van die vingerloze handschoentjes ook van netkousenstof van 59 cent. Nou ja leuk voor een 80's party).
Dat is voor een heel ander soort party bedoeld
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29546903

The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:17:04 #88
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29547671
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe groot ongeveer? (echt miniatuur of een redelijk formaat?)
Vampire Romance O+
pi_29547784
Ze hebben wel eens leuke dingen en spotgoedkoop, ik ga er regelmatig langs om te kijken of er wat nieuws is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29548275
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik schat zon 40 bij 35 cm voor de gitaar. Een tussenmaatje dus!
pi_29556371
Ik ga er straks maar ff langs

Straks wat te doen in de pauze (Dokkum)
pi_29562439
Action Kapelle Biezelinge
Hoofdstraat 15
4421 JR Kapelle Biezelinge
Opening 25 augustus 2005

Woohoo, ons klotedorp krijgt gewoon een Action, gaaf!
Ik haal er altijd panty's, en verder wat random troep, vooral spul om mee te knutselen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:35:07 #93
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29563459
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ter illiustratie (crap pic, net met mijn webcam gemaakt) :

3 Verschillende kleuren Neon...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29563785
leuke winkels handig voor bekers, tafekleedjes en schoolrommel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_29662410
Jaaa geweldige winkels!

Ik heb er twee vazen van 1meter20 gekocht, staan hier superleuk in de kamer.. Grote zwarte takken erin, echt design
En de huishoudspulletjes zijn allemaal veel goedkoper, evenals kaarsen en schrijfspullen. Laatst ook twee knalroze badlakens gebruikt. Mijn vriend lachte me vierkant uit maar claimt ze nu als de zijne, zo fijn drogen ze af haha.
Enne leuke flut-romannetjes voor 80 cent! En niet te vergeten: Capri-Sonne! Hmmmmmm
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_29662708
Oeh ik zag ook van die hoge vazen! Maar ongetwijfeld lopen die konijnen van mij dat glas zo omver .

Ik heb er vrijdag mappen en ordners gehaald, kost echt allemaal niks daar .
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:58:37 #97
3767 Herald
Come get some
pi_29662896
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:10 schreef E.T. het volgende:
netpanty's zijn wel koel
geen fetisj topiques in US
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29664441
lange rijen bij de kassa's
pi_29666949
Ik kom er wel eens en ze hebben echt niet alleen maar troep. Laatst heb ik er een erg mooie bloempot gekocht een leuke map, collegeblok en decoratie vlinders. De prijzen zijn zeker niet verkeerd. Gewoon een winkel waar je af en toe eens lekker tussen moet neuzen
~ You are what you love, not what loves you ~
pi_29667248
een pak scheermessen met 10 stuks er in voor 0,65 cent Alhoewel ze wel snel bot zijn
Sowieso schrijf je zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')