abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 februari 2003 @ 10:57:41 #26
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8327584

security camera
realistic look
met bewegingssensor
op batterijen - niet inbegrepen


Prijs elders: 8,95

Prijs per stuk:

¤ 3,95


Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_8328478
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 09:52 schreef Karin het volgende:

[..]

Zo kitsch dat het eigenlijk weer mooi is


Idd, ik heb daar van die zware ballen gekocht met van die barsten erin zeg maar, in gebroken wit en transparant, kan je hele jaar door gebruiken.

Ze zijn echt veel goekoper, olieverf van hetzelfde merk bij Action 1,49 tegen 3.99 bij het Kruidvat.

pi_8328693
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:38 schreef Essiepessie het volgende:

[..]

Bij ons geen levensmiddelen als ik me goed herinner Kleding kijk ik niet eens naar in zulke winkels... Echt leuke hebbedingetjes heb ik er ook nog niet gezien, maar ze zijn er vast wel.


Niet veel hoor, voornamelijk koek, snoep en dergelijke.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 februari 2003 @ 13:27:57 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8330550
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:38 schreef Essiepessie het volgende:

[..]

Beneden in de Biggelaar zit een Action.

Het is een redelijke zooi in die winkel. Vooral toen ik daar op zaterdag even binnenliep, maar dan is het misschien wel weer te begrijpen...

Ben er nu paar keer binnengelopen denk ik. Ze hebben idd aantal verzorgingsproducten en huishoudelijke dingen erg goedkoop liggen. Bij ons geen levensmiddelen als ik me goed herinner Kleding kijk ik niet eens naar in zulke winkels... Echt leuke hebbedingetjes heb ik er ook nog niet gezien, maar ze zijn er vast wel.


Tnx, morgen maar eens even kijken daar, aangezien we toch dit weekend in Roosendaal zijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 februari 2003 @ 13:29:18 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8330582
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:37 schreef Nausicaa het volgende:
Op de site www.action-shop.nl kun je wel kijken waar de dichtstbijzijnde is, en staat ook een overzicht van de filialen in Nederland. Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden.
Heej, er zit er inmiddels ook een in Haarlem Gunstig, gunstig...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8330661
He, Doetinchem heeft er ook een!

Gaaf zeg Ik dacht echt dat ze alleen maar in NH zaten.

pi_8333785
Die is er hier in Deurne ook een. Ben er een keer geweest. Ga nooit meer terug. Die vrouw achter de 'kassa' was echt zo'n vervelend viswijf dat vond dat ze niet hoefde op te schieten met klanten laten betalen enzo 'want ze waren toch open tot 21.00'. Alsof ik nog langer dan 1 minuut in die winkel wou blijven. Het mag dan wel goedkoop zijn (dat is het zeker), maar ik heb ook m'n principes.
pi_8334497
Toen ik ging dieeten heb ik er voor een paar euro een volkomen fout* zwempak gekocht om in te zwemmen vanwege het afvallen. Zo kon ik zonder noemenswaardige kosten mijn figuur veranderen en het te groot geworden badpak al na een aantal weken wegdoen. Ook hebben ze er een aantal van mijn verzorgings-merkprodukten voor een lagere prijs.

*Het enige nadeel is dat ze er veel Lage-Lonen-Landen sweatshop-spul verkopen, net als Xenos. Ik hou mij uit eigen levensinstelling dus meestal in kwa koopzucht.

  vrijdag 7 februari 2003 @ 16:30:51 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8334596
De Action bestaat toch al heel lang? er zit er hier in de buurt ook een en daar kom ik nog wel eens voor dingen als schuursponjes of tape ofzo... Dat soort dingen kosten er geen fuck...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_8334615
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:26 schreef Lurky het volgende:
Toen ik ging dieeten heb ik er voor een paar euro een volkomen fout* zwempak gekocht om in te zwemmen vanwege het afvallen. Zo kon ik zonder noemenswaardige kosten mijn figuur veranderen en het te groot geworden badpak al na een aantal weken wegdoen. Ook hebben ze er een aantal van mijn verzorgings-merkprodukten voor een lagere prijs.

*Het enige nadeel is dat ze er veel Lage-Lonen-Landen sweatshop-spul verkopen, net als Xenos. Ik hou mij uit eigen levensinstelling dus meestal in kwa koopzucht.


Waar niet, H&M, C&A en IKEA doen dat ook, evenals grote sportmerken, daar ontkom je niet zo gauw aan lijkt mij.
pi_8336365
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Waar niet, H&M, C&A en IKEA doen dat ook, evenals grote sportmerken, daar ontkom je niet zo gauw aan lijkt mij.


Die winkels mijd ik dus. En merkkleding draag ik niet. Meeste wat ik aan heb is zelfgemaakt en mijn spullen komen ook uit alternatieve zaakjes. Ik snap niet dat heel Nederland hetzelfde wil door bij die grote zaken te gaan. maar dat lijkt me hier niet het topic.
Het gaat nu toch over dat jij een goedkope zaak tipt. Voor sommige mensen zal eigen lage economie voorgaan op wat zich ver weg afspeelt. Als je bvb van je zakgeld kadootjes moet kopen als tiener of student of bijstandsmoeder bent is Aktion inderdaad een uitkomst om toch rijkelijk voor de dag te komen. En veel mensen realiseren zich de geschiedenis van zo'n goedkoop ding niet.*
Echt heel erg wordt het pas als zo'n produkt ook nog eens loeiduur is en alle geld in het corporate immage van de bedrijfsnaam gaat. Dat er zo gek veel reclame en flauwe kul omheen verkocht wordt om met het uitbuitingsprodukt van de ene groep de andere groep geld uit de zakken te kloppen. Maar Aktion maakt dus ook geen reclame en kan ook daardoor zijn prijzen laag houden. Bovendien hoeven ze, net als Aldi en Lidl, niet voor hun imago in dure winkelstraten te zitten. Ze handelen niet in vaste produkten maar in restpartijen.

* Ik kan er alleen niet meer omheen voor mijn eigen geweten. Een vriendin van mij werkt bij de Schone Kleren Kampagne en daardoor weet ik er inmiddels heel veel van. En soms zie ik wel eens iets en dan breekt zowat mijn hart: dat een ding zo klungelig in elkaar is gezet als alleen een klein kind kan doen. Een 100 per uur produktie handwerkdingetje...

pi_8348584
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 22:24 schreef Plokky het volgende:

[..]

denk als je overal over na moet denken dat je daar depri van raakt


In tegendeel! Ik voel mij er juist goed bij.Wil zowieso altijd weten hoe iets is gemaakt is en waar het vandaan komt: onderzoekend van aard heet dat.
Een bewuste consument hoeft absoluut geen depri mens te zijn hoor.

Die Action op de Bilderdijkstraat zat naast een Bristol, een Schoenenreus, een Ethos, een Blokker... het was gewoon te veel naast elkaar. Wat ik mij trouwens afvraag; iemand melde al dat het personeel traag was. Dat is mij dus ook opgevallen. Is het misschien een sociale-werkplaats-project? Of betalen ze zo slecht uit, de lonen ook extra laag, dat alleen mensen die absoluut nergens anders terecht kunnen daar dan maar werken en er een natuurlijke selectie ontstaat. Of misschien zijn het wel alleen hele slome mensen die niet doorhebben dat Action minder goed uitbetaald... Als dat zo is althans. Zowel op de Bilderdijk, waar een overkill aan personeel was, als in de Pijp gaat het aan de kassa's nou niet echt van de snelle.

  FOK!fossiel vrijdag 16 mei 2003 @ 20:50:48 #38
2628 Karin
pi_10481845
Wij krijgen binnenkort een hele grote Action om de hoek
Geweldig, eindelijk krijgen we er een leuke winkel bij ipv nog een opticien.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 20:56:18 #39
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10481960
De Action ziet er ook hier niet uit, aan de binnenkant , maar ze verkopen zeker af en toe wel leuk spul, ik koop er regelmatig dingen voor mijn kinderen, waar je bij bv de Bart Smit al snel een stuk meer betaald
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_10485650
Action rules

Geweldige winkel , en het kost er allemaal bijna niks
Vraag me af of ze nog wel winst maken met zulke lage prijzen

pi_10492204
Voor scholieren: je kunt er dus ook echt goedkope schoolspullen kopen
pi_12479994
Zoals ook al in een ander topic gezegd:
Heren boxershorts van katoen&Lycra. Elders betaal ik 12,50 voor dit merk, bij de Action waren ze in de aanbieding voor 1,25 Ik heb een stapel van 30 meegenomen Ze liggen in de kast en soms vervang ik er eentje als deze versleten is...
pi_12480412
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:49 schreef detulp050 het volgende:
Zoals ook al in een ander topic gezegd:
Heren boxershorts van katoen&Lycra. Elders betaal ik 12,50 voor dit merk, bij de Action waren ze in de aanbieding voor 1,25 Ik heb een stapel van 30 meegenomen Ze liggen in de kast en soms vervang ik er eentje als deze versleten is...
ik doe meestal elke dag een schone slip aan

lijkt me toch iets hygienischer ;-)

pi_12505017
Ik ga er meestal heen voor bv nieuwe theedoeken, sponsjes etc. Laatst mooie cappucinokoppen gekocht. Mooi zwart: 6 voor 5 euro
Ask & u will know
pi_12505381
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef baukel het volgende:

[..]

ik doe meestal elke dag een schone slip aan

lijkt me toch iets hygienischer ;-)


Vantevoren dacht ik er ook al aan, maar ik had niet verwacht dat iemand met zo'n kinderachtige opmerking aan zou komen. Helaas
pi_17290137
Prachtige bekers gekocht waarvan je er twee onder de oude Senseo kan zetten, 79 euro centen.
  zondag 7 maart 2004 @ 14:52:58 #47
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_17554480
Nu hebben we weer een heel aantal dvd-films in de aanbieding, 3,89/stuk.

Volgende week een waterdispencer voor ik geloof iets minder dan 5 euro.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  zondag 7 maart 2004 @ 15:38:04 #48
18772 pos
@@sweet@@
pi_17555159
Wij hebben er hier vlakbij in Amsterdam-Osdorp dus ook één. Echt geweldig!!!
Ik kom er niet heel vaak maar elke keer als ik er kom moet ik weer glimlachen bij de kassa als
ik afreken.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17636731
Ohhoo Dvd's en Pinkeltje boeken, ik heb gisteren niet goed gekeken
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_17638337
Bijna al mijn draken/elfjes komen van de Action.. ze hebben heel vaak leuke dingen Ik heb laatst nog een blatend schaap gekocht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')