Jaquote:Op maandag 19 september 2022 19:35 schreef Socios het volgende:
Zelfs de Nikkei Index is beweeglijker.
Denken dat die 10 euro winst mijn leven had veranderdquote:Op maandag 19 september 2022 20:05 schreef Erasmus het volgende:
Niet alles verkocht hebben toen BTC op 65k stond
Zo laat pas in crypto stappenquote:Op maandag 19 september 2022 20:37 schreef Taills het volgende:
[..]
Denken dat die 10 euro winst mijn leven had veranderd
In 2015 er van gegeten telt dat?quote:Op maandag 19 september 2022 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Waarom ben je er niet in 2010 ingestapt dan? Toen kochten we er lachend pizza's van
Het grootste verschil is vooral dat je op de beurs bezig bent met aandelen van fysieke bedrijven die een intrinsieke waarde hebben. Omdat ze gebouwen, voorraden en IP in bezit hebben. Dus die waarde kan nooit naar nul gaan. Tuurlijk, ze kunnen failliet gaan, maar dan nog kan je altijd de resten op BVA verkopen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 00:07 schreef Fushia2 het volgende:
Crypto is voor mongolen die de beurs niet snappen en hiervoor geen moeite willen doen.
Je kan nog beter wedden via instagram op voetbalwedstrijden dan nu nog geld te investeren in crypto.
Denken dat een x10 per jaar niks isquote:Op donderdag 22 september 2022 23:40 schreef PS. het volgende:
Mensen die denken even snel rijk te worden van gokken
Zeker het is alleen zo saai nu. Over 5 jaar hoop ik mijn hypotheek meteen te kunnen aflossen en nu gewoon elke euro erinquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:00 schreef Roellie80 het volgende:
Dat wist je toch? Het beweegt in cycles, we zitten midden in de beermarkt.
De komende maanden flink inkopen, beetje spreiden met de nadruk op BTC en over 2-3 jaar ben je helemaal het mannetje
Dat is de essentie van een bearmarket hč. Het moet dodelijk saai zijn. De overgrote meerderheid moet er helemaal klaar mee zijn, crypto uitkotsen. Pas daarna gaan we weer rustig omhoog. Zo gaat het elke keer.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:03 schreef Taills het volgende:
[..]
Zeker het is alleen zo saai nu. Over 5 jaar hoop ik mijn hypotheek meteen te kunnen aflossen en nu gewoon elke euro erin
Ik blijf gewoon inverteerden vanzelf zal mijn average steeds lager zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat is de essentie van een bearmarket hč. Het moet dodelijk saai zijn. De overgrote meerderheid moet er helemaal klaar mee zijn, crypto uitkotsen. Pas daarna gaan we weer rustig omhoog. Zo gaat het elke keer.
Ik zou dit keer alleen nog iets terughoudender zijn vanwege de macro-economische omstandigheden. Met een beetje pech zitten we over een jaar nog rond deze range te bungelen
Daar heb je natuurlijk alleen wat aan als je denkt dat het op termijn weer omhoog gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:18 schreef Taills het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon inverteerden vanzelf zal mijn average steeds lager zijn.
Kom je wel een keer achterquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk alleen wat aan als je denkt dat het op termijn weer omhoog gaat.
De intrinsieke waarde van crypto ontgaat mij na al die jaren nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |