Er zouden al minstens randen moeten zijnquote:
Van die instant zooi. Lekker hoorquote:
Oh god die puzzel ligt overalquote:
De puzzel wordt geleverd in een kwalitatieve verpakking. Naast de 7 zakken met telkens 6000 stukjes, zit er in de verpakking ook een poster van 152 cm x 32 cm met de afbeelding op groot formaat, een een brochure op A4-formaat van 12 pagina's, met daarin de volledige monumentenlijst.quote:Op maandag 19 september 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even per zak zit een poster van het gedeelte wat het omvat.
Dat zou het wel een stuk gemakkelijker maken
-edit- nee toch niet.
Ze zijn nu systemisch aan het sorteren per zak ....quote:Op maandag 19 september 2022 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zouden al minstens randen moeten zijn
quote:Op maandag 19 september 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De puzzel wordt geleverd in een kwalitatieve verpakking. Naast de 7 zakken met telkens 6000 stukjes, zit er in de verpakking ook een poster van 152 cm x 32 cm met de afbeelding op groot formaat, een een brochure op A4-formaat van 12 pagina's, met daarin de volledige monumentenlijst.
quote:Op maandag 19 september 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even per zak zit een poster van het gedeelte wat het omvat.
Dat zou het wel een stuk gemakkelijker maken
-edit- nee toch niet.
Op een plank schuivenquote:Op maandag 19 september 2022 17:23 schreef itsme46 het volgende:
Vraagje: als ze echt gaan puzzelen, dus alles in elkaar gaan zetten.
Doen ze dat naast elkaar op de vloer of doen ze ieder een stuk puzzel op bv de tafel.
En als ze dat laatste doen: hoe krijgen ze dat dan op de grond?
Dat is een beginquote:Op maandag 19 september 2022 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn nu systemisch aan het sorteren per zak ....
Het is mission impossiblequote:Op maandag 19 september 2022 17:23 schreef itsme46 het volgende:
Vraagje: als ze echt gaan puzzelen, dus alles in elkaar gaan zetten.
Doen ze dat naast elkaar op de vloer of doen ze ieder een stuk puzzel op bv de tafel.
En als ze dat laatste doen: hoe krijgen ze dat dan op de grond?
Hoezo? moet ik het vertalenquote:Op maandag 19 september 2022 17:25 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik lijk nu M ario wel met mijn vragen: valt het dan niet uit elkaar?
somsquote:Op maandag 19 september 2022 17:25 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Hoe pak je dat aanquote:
Besserquote:
Misschien. Maar niet helemaal en dat heb je zo weer gefixedquote:Op maandag 19 september 2022 17:25 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 19 september 2022 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien. Maar niet helemaal en dat heb je zo weer gefixed
Uh wat?quote:Op maandag 19 september 2022 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien. Maar niet helemaal en dat heb je zo weer gefixed
die is gevlogenquote:Op maandag 19 september 2022 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Huisje van duif van bovenaf
[ afbeelding ]
Waarom de slaapkamers zijn dichtquote:Op maandag 19 september 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
Zullen ze het licht in de loods de gehele nacht aanlaten?
Zo niet, dan hebben ze een probleem
Die goedkope shit eten.quote:
Ik heb geen idééquote:Op maandag 19 september 2022 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het licht gaat overal uit, ook in de leefruimte.
Met de balonnenopdracht was de loods verlicht toch?quote:Op maandag 19 september 2022 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het licht gaat overal uit, ook in de leefruimte.
kloptquote:Op maandag 19 september 2022 17:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Met de balonnenopdracht was de loods verlicht toch?
Ik ken die zooi wel hoor. Zakje zout/nep kruidenquote:Op maandag 19 september 2022 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zout ook nog hoor ik iemand zeggen
Ah ok, hebben ze wel weer iets meer plek op de slaapkamersquote:Op maandag 19 september 2022 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De lege worden afgebroken en afgevoerd.
Daar zat ik dus ook net aan te denkenquote:Op maandag 19 september 2022 17:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Met de balonnenopdracht was de loods verlicht toch?
Je lult dus poepquote:Op maandag 19 september 2022 17:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook net aan te denken![]()
Volgens mij wel.
Vooral voor de camera's, wie onder lag konden ze niet eens goed in beeld brengen.quote:Op maandag 19 september 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, hebben ze wel weer iets meer plek op de slaapkamers
Niet echt over na gedacht dus met die stapelbedden..quote:Op maandag 19 september 2022 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral voor de camera's, wie onder lag konden ze niet eens goed in beeld brengen.
Ze hebben gewoon geen nachtcamera's daar.
Als ze infrarood camera's hadden gehad (en normaal hebben alle RLS'en ter wereld dat wel), was het geen probleemquote:Op maandag 19 september 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt over na gedacht dus met die stapelbedden..
Moest dat nu ook weg.. ik zou het bewaren voor koude winternachtenquote:Op maandag 19 september 2022 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat dekbed heerlijk over de natte grond
Vreemd idd dat ze dat nu niet meer hebbenquote:Op maandag 19 september 2022 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze infrarood camera's hadden gehad (en normaal hebben alle RLS'en ter wereld dat wel), was het geen probleem
Dat houtkacheltje zal de loods weinig verwarmen.quote:Op maandag 19 september 2022 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest dat nu ook weg.. ik zou het bewaren voor koude winternachten
kenzyquote:Op maandag 19 september 2022 17:54 schreef Sestra666 het volgende:
wanda gaat nu een stroopwafel eten, alleeen want (zoë denk ik), die schooit en pakt gewoon maar krijgt niks terug
Ik geloof graag dat puzzelen met Erik wat lastig isquote:Op maandag 19 september 2022 17:56 schreef Sestra666 het volgende:
ruben masseert djedi even..
ze vindt er al niks meer aan, dat puzzelen en ze wordt gek van erik vooral
quote:Op maandag 19 september 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat puzzelen met Erik wat lastig is
Uhh ...quote:Op maandag 19 september 2022 17:57 schreef spapaars het volgende:
Ze sorteren op kleur, maar verzamelen ze niet de hoeken en de randen?
Dat verschilt per zakquote:Op maandag 19 september 2022 17:57 schreef spapaars het volgende:
Ze sorteren op kleur, maar verzamelen ze niet de hoeken en de randen?
Oh maar er zit toch wel iets van tekening inquote:
Ik weet het niet precies ... sws 1 overzichts plaatje.... Ik had al voorgesteld om het plaatje door de FEBO op het scherm te projecterenquote:Op maandag 19 september 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh maar er zit toch wel iets van tekening in
Dit had ik net gepost..quote:Op maandag 19 september 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies ... sws 1 overzichts plaatje.... Ik had al voorgesteld om het plaatje door de FEBO op het scherm te projecteren
Ik heb het vermoeden dat ze niet naar je luisterenquote:Op maandag 19 september 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies ... sws 1 overzichts plaatje.... Ik had al voorgesteld om het plaatje door de FEBO op het scherm te projecteren
Het is een verzameling van monumenten van oost naar west ...quote:Op maandag 19 september 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit had ik net gepost..
De puzzel wordt geleverd in een kwalitatieve verpakking. Naast de 7 zakken met telkens 6000 stukjes, zit er in de verpakking ook een poster van 152 cm x 32 cm met de afbeelding op groot formaat, een een brochure op A4-formaat van 12 pagina's, met daarin de volledige monumentenlijst.
Misschien wat geschiedenis lesquote:Op maandag 19 september 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit had ik net gepost..
Poster is er misschien uitgehaald door de oempaloempa's...quote:Op maandag 19 september 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dit had ik net gepost..
Zag het inderdaad, misschien als het klaar is kunnen ze hem nog bewarenquote:Op maandag 19 september 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een verzameling van monumenten van oost naar west ...
Die hadden ze in het begin wel want die lag op de grond..quote:Op maandag 19 september 2022 18:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Poster is er misschien uitgehaald door de oempaloempa's...
FEBO?quote:Op maandag 19 september 2022 18:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Poster is er misschien uitgehaald door de oempaloempa's...
Dat lijkt me ook het is nu al een dramaquote:Op maandag 19 september 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die hadden ze in het begin wel want die lag op de grond..
Zijn vast wel een paar stukjes kwijt straksquote:Op maandag 19 september 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het is nu al een drama
Ik zou het doenquote:
Eén oog ziet allesquote:Op maandag 19 september 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
Martin heeft dus geen reet gedaan en ligt in bed.
Ik snap dit soort dingen niet bedoel het is toch logisch dat live stream kijkers hier niet 48 uur naar willen kijken... word nu al saai.quote:
Hij is niet 100%quote:Op maandag 19 september 2022 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Berend is zeker dat hij er nog een paar mist
Leuk juist, zo zie je maar weer dat meningen anders zijnquote:Op maandag 19 september 2022 18:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen niet bedoel het is toch logisch dat live stream kijkers hier niet 48 uur naar willen kijken... word nu al saai.
Puzzelenquote:Op maandag 19 september 2022 18:19 schreef D. het volgende:
Is er ergens al een samenvatting van wat de opdracht inhoudt?
Hendrik83 in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op maandag 19 september 2022 18:19 schreef D. het volgende:
Ja? Ik vind het leuk voor even maar niet voor 48 uur 🙈quote:Op maandag 19 september 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk juist, zo zie je maar weer dat meningen anders zijn
Ik iig nietquote:Op maandag 19 september 2022 18:17 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap dit soort dingen niet bedoel het is toch logisch dat live stream kijkers hier niet 48 uur naar willen kijken... word nu al saai.
Binnen 48 uur een puzzel in elkaar zetten van 42.000 stukjes,quote:Op maandag 19 september 2022 18:19 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |