Neequote:Op maandag 19 september 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze een plan van aanpak voor die grote puzzel?
Grapjasquote:Op maandag 19 september 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Das pas humorquote:Op maandag 19 september 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Zoeken, proberen, opnieuw zoeken,nog een keer proberen,met stukjes gooien, stukjes zoeken, vloeken, ruzie, zoeken,proberen enz...quote:Op maandag 19 september 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik stel voor dat jij een beginnetje maakt qua aanpakquote:
Eerst de kantstukjes eruit halen en sorteren op kleur.quote:Op maandag 19 september 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
Héél eerlijk ik zou het ook niet weten
Ze doen het in stukkenquote:Op maandag 19 september 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoeken, proberen, opnieuw zoeken,nog een keer proberen,met stukjes gooien, stukjes zoeken, vloeken, ruzie, zoeken,proberen enz...
Succes gegarandeerdquote:Op maandag 19 september 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoeken, proberen, opnieuw zoeken,nog een keer proberen,met stukjes gooien, stukjes zoeken, vloeken, ruzie, zoeken,proberen enz...
Eggnie, grapjurkquote:Op maandag 19 september 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij een beginnetje maakt qua aanpak
Ja de randjes zijn wel een begin maar dit ligt overalquote:Op maandag 19 september 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst de kantstukjes eruit halen en sorteren op kleur.
Ik vind het heerlijk, daar word ik nou helemaal zen van.quote:
Nou jaquote:Op maandag 19 september 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, daar word ik nou helemaal zen van.
Vanaf de tafel op een ondergrond/bord/placemat schuiven en zo verplaatsen.quote:Op maandag 19 september 2022 19:05 schreef BeriBeri het volgende:
Als ze allemaal op de grond gaan werken, hoe gaan ze die puzzel straks aan elkaar puzzelen? De een werkt op de grond de ander op een tafel
Ik heb er nu al zin in. Gewoon alles op de grondquote:Op maandag 19 september 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf de tafel op een ondergrond/bord/placemat schuiven en zo verplaatsen.
ze hebben er planken ofzo eronderquote:Op maandag 19 september 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf de tafel op een ondergrond/bord/placemat schuiven en zo verplaatsen.
Auf einem Brettquote:Op maandag 19 september 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
nee maar hebben ze overlegt dat ze het
van de tafel kregen moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |