Nee, dat niet. Hij is bijna 31.quote:Op maandag 19 september 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Is hij toevallig 25 jaar en houd van festivals? If yes, girl we need to talk.
quote:Op maandag 19 september 2022 11:07 schreef Selenophilia het volgende:
Is hij toevallig 25 jaar en houd van festivals? If yes, girl we need to talk.
Dan is dit verhaal misschien van zijn jongere broer/neefquote:Op maandag 19 september 2022 11:10 schreef chailatte het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij is bijna 31.
Afspreken op welke momenten je intiem bent met elkaar slaat echt nergens op en werkt totaal niet. Heb je een drukke dag gehad, staat je hoofd er niet naar, krijg je van de ander het verwijt dat je nu bloedje geil had moeten zijn. Gedoemd te mislukken.quote:Op maandag 19 september 2022 11:25 schreef herverwijderd het volgende:
Groot verschil in libido is wel een dingetje...
En dan jij wel behoefte hebt om leuke dingen te doen en hij blijkbaar niet. Of hij vindt de dingen die je voorstelt niet leuk, dat kan ook.
Ik vind het vrij treurig klinken voor een relatie van 4 jaar.
Misschien eens samen gaan zitten en kijken wat jullie wel leuk zouden vinden om samen te doen, en of jullie afspraken kunnen maken over seks.
Vast date nights schijnt te helpen, heb ik dan zelf geen ervaring mee, maar dat hoor ik van mensen om me heen.
Nee, dat snap ik, je gaat niet je seksleven inplannen. Dat is net zoiets als een lollig bonnenboekje voor je verjaardag met bonnen voor een pijpbeurt of weet ik het. Daar heb je ook geen fuck aan want je gaat niet iemand die niet in de stemming is zo'n bon onder de neus zwaaien.quote:Op maandag 19 september 2022 11:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Afspreken op welke momenten je intiem bent met elkaar slaat echt nergens op en werkt totaal niet. Heb je een drukke dag gehad, staat je hoofd er niet naar, krijg je van de ander het verwijt dat je nu bloedje geil had moeten zijn. Gedoemd te mislukken.
Je zou wel naar elkaars behoeften kunnen vragen, misschien zijn er nieuwe dingen die de een wilt proberen waar de ander op kan aanhaken en dat je op dat vlak de spanning weer een beetje kan terugbrengen.
Dat het treurig is na 4 jaar is wel correct.
Waarom zou dat in dit geval helpen als ze al haast geen leuke dingen doen en je daarna soort van elkaar weet dat het daarna nog zou moeten plaatsvinden? Komt heel geforceerd over, voor mij in ieder geval. Wellicht door verschillende interesses (qua activiteit) (maar dan zou je dat toch wel moeten weten na 4 jaar samen te zijn) dan wel door interesse in elkaar. Waarschijnlijk dat laatste anders had hij geen aandacht voor anderen gehad.quote:Op maandag 19 september 2022 11:57 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, je gaat niet je seksleven inplannen. Dat is net zoiets als een lollig bonnenboekje voor je verjaardag met bonnen voor een pijpbeurt of weet ik het. Daar heb je ook geen fuck aan want je gaat niet iemand die niet in de stemming is zo'n bon onder de neus zwaaien.
Maar daar schijnt een date night dus wel te helpen. Dat je dus uit eten gaat, of naar de bios, of wat dan ook, en dat je doordat je samen iets onderneemt misschien al meer in de stemming komt voor seks achteraf.
Maar misschien heb jij wel gelijk en werkt het totaal niet hoor, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Omdat ze nu geen tijd samen doorbrengen, zo te horen. En op zo'n date idealiter wel.quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom zou dat in dit geval helpen als ze al haast geen leuke dingen doen en je daarna soort van elkaar weet dat het daarna nog zou moeten plaatsvinden?
Ah, nu snap ik het! Haha, is hem gelukkig niet ;-)quote:Op maandag 19 september 2022 11:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is dit verhaal misschien van zijn jongere broer/neef
R&P / Ik ben vreemdgegaan en weet niet hoe ik me erover voel
Zo gek is dat niet.. door samen te gaan wonen leer je elkaar echt kennen en dan kan je dus ook goed tot de conclusie komen dat je misschien toch niet zo goed bij elkaar past als dat je alleen woonde/bij je ouders woonde.quote:Op maandag 19 september 2022 14:17 schreef Passionfruit het volgende:
Na 4 jaar al de sleur hebben komt door het samenwonen enzo. Ga lekker latten. Dan houd je het leuk.
Dat stelt zij vaak voor, maar wilt hij niet. Dus waarom zou hij een geforceerde date willen?quote:Op maandag 19 september 2022 12:04 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Omdat ze nu geen tijd samen doorbrengen, zo te horen. En op zo'n date idealiter wel.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij de dingen die zij voorstelt als leuk niet leuk vindt.quote:Op maandag 19 september 2022 15:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat stelt zij vaak voor, maar wilt hij niet. Dus waarom zou hij een geforceerde date willen?
Wat zou jij die jongen van dat topic adviseren?quote:Op maandag 19 september 2022 13:41 schreef chailatte het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het! Haha, is hem gelukkig niet ;-)
Zoiets werkt als er altijd iets tussendoor komt waardoor het er simpelweg niet meer van komt. Dan helpt het om bewust tijd te maken. In dit geval heeft een van de twee er gewoon geen zin in.quote:Op maandag 19 september 2022 12:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom zou dat in dit geval helpen als ze al haast geen leuke dingen doen en je daarna soort van elkaar weet dat het daarna nog zou moeten plaatsvinden? Komt heel geforceerd over, voor mij in ieder geval. Wellicht door verschillende interesses (qua activiteit) (maar dan zou je dat toch wel moeten weten na 4 jaar samen te zijn) dan wel door interesse in elkaar. Waarschijnlijk dat laatste anders had hij geen aandacht voor anderen gehad.
En aanvullend, is dat dan omdat jij dat wilt of om hem te pleasen?quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef hoechst het volgende:
Hoevaak gemiddeld hebben jullie nog seks in de week??
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan continu op een forum te posten.quote:
Maar als je hier komt om advies te vragen mag je toch wel iets actiever zijn in je eigen topic, ofniedan.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan continu op een forum te posten.
Laatste post was gisteren, vind ik actief zat.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:19 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar als je hier komt om advies te vragen mag je toch wel iets actiever zijn in je eigen topic, ofniedan.
Zoals wat??quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen dan continu op een forum te posten.
ajhhwwwquote:Op dinsdag 20 september 2022 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is wel op meer fronten niet zo actief.
Ok, dit had ik niet moeten lezen terwijl ik een slokje drinken nam.quote:Op dinsdag 20 september 2022 11:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik niet. Het is godverdomme haar bed niet dat ze zo inactief kan zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |