Ik heb er meer dit horen zeggen gister.quote:Op maandag 19 september 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
berend wil Janet manager laten worden
wordt een teringzooi zegt hij
loopt contant in die prullenbakken te trekkenquote:Op maandag 19 september 2022 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er meer dit horen zeggen gister.
Schijnt best een goorlel te zijn die Janet.
En schijnt van alles in haar kast te bewaren wat echt smerig was. Hoorde ik een aantal dames zeggen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
loopt contant in die prullenbakken te trekken
quote:Op maandag 19 september 2022 12:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En schijnt van alles in haar kast te bewaren wat echt smerig was. Hoorde ik een aantal dames zeggen.
Waarom dan streams aan bieden. Doe het goed of doe het niet.quote:Op maandag 19 september 2022 12:32 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal ze denk ik totaal niet interesseren om "transparant" te worden over de streamlocks.
streamers staan onderaan het lijstje van belangrijkheid bij de febo.
binnen 2 dagen dikke paniekquote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet een maand manager gaat wel mooie streams opleveren denk ik.
Onderbroekjes en tampons onder de douche uitwassen.quote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof nooit dat een FEBO dat ok vind
De dames die het er gister over hadden dachten dat ze haar dan wel konden draaien in haar manager zijn want sommige vreesden het ergste qua besparing met douchen en eten maar dachten haar dus wel makkelijk te kunnen manipuleren.quote:
Nou liever niet zeg, deze links gedraaide yoghurt eter met haar milieu indoctrinatie moet je daar geen manager willen hebben.quote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2022 12:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onderbroekjes en tampons onder de douche uitwassen.
streams aanbieden is een "moetje" hoort bij een RLSquote:Op maandag 19 september 2022 12:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom dan streams aan bieden. Doe het goed of doe het niet.
Ik wil geen kumbaya.. ik wil chaos daarquote:Op maandag 19 september 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou liever niet zeg, deze links gedraaide yoghurt eter met haar milieu indoctrinatie moet je daar geen manager willen hebben.
Of juist wel, gegarandeerd een hoop heerlijke ellende daar.quote:Op maandag 19 september 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou liever niet zeg, deze links gedraaide yoghurt eter met haar milieu indoctrinatie moet je daar geen manager willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |