Gewoon thuis brood smeren zoals 90% van de werkenden?quote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef trigt013 het volgende:
Ben vaak onderweg voor mijn baas en de lunch is op eigen kosten. Ik zoek eigenlijk een gezonde lunch voor weinig geld (5 euro max) welke creatieve supermarkt ideeën zijn er.
Gewoon 5 euro knallers bij de Mac halen.quote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef trigt013 het volgende:
Ben vaak onderweg voor mijn baas en de lunch is op eigen kosten. Ik zoek eigenlijk een gezonde lunch voor weinig geld (5 euro max) welke creatieve supermarkt ideeën zijn er.
5 euro voor 1 lunch is wel exorbitant hoog, je kan daar bijna de hele week van lunchen met zelfgesmeerde boterhammen.quote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef trigt013 het volgende:
Klopt vaak heb ik voor 3 euro eten en drinken.quote:Op zondag 18 september 2022 20:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
5 euro voor 1 lunch is wel exorbitant hoog, je kan daar bijna de hele week van lunchen met zelfgesmeerde boterhammen.
vind ik zo ranzig, nooit lekker gevondenquote:Op zondag 18 september 2022 20:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gewoon thuis brood smeren zoals 90% van de werkenden?
Ligt aan je opvoeding.quote:Op zondag 18 september 2022 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
vind ik zo ranzig, nooit lekker gevonden
doe ik regelmatigquote:Op zondag 18 september 2022 20:01 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Gewoon 5 euro knallers bij de Mac halen.
Dan neem je het los in een koelbox mee en smeer je het in je auto.quote:Op zondag 18 september 2022 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat is ook een idee.quote:Op zondag 18 september 2022 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan neem je het los in een koelbox mee en smeer je het in je auto.
En soms bij de bakkerij afdeling ook broodjes.quote:Op zondag 18 september 2022 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
Bij de groente en fruit is altijd een hoekje voor de kinderen met gratis fruit. Dit is voor de kleine kinderen van ouders die boodschappen doen. Dit fruit is dus niet voor jou bestemd, maar misschien kende je dit nog niet en kan je hier een keer toch je voordeel mee doen
Ik heb geen keuken in mijn auto. En ik hoef enkel mezelf te voeden.quote:Op zondag 18 september 2022 20:18 schreef Geerd het volgende:
Is er geen bakker..en supermarkt bij jou ofzo??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig heey..
1 volkoren brood komkommer paprika, vlees of kaas naar keuze..
Beetje boter ..
Soo hey dat was moeilijk![]()
Wat krijgen we hier naar..hoe kan ik het beste mijn kont afvegen
Paprika op je brood?quote:Op zondag 18 september 2022 20:18 schreef Geerd het volgende:
Is er geen bakker..en supermarkt bij jou ofzo??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig heey..
1 volkoren brood komkommer paprika, vlees of kaas naar keuze..
Beetje boter ..
Soo hey dat was moeilijk![]()
Wat krijgen we hier naar..hoe kan ik het beste mijn kont afvegen
Is kinderen meenemen voor eigen gewin niet strafbaar?quote:Op zondag 18 september 2022 20:18 schreef Donna het volgende:
[..]
En soms bij de bakkerij afdeling ook broodjes.
Dan trek je een random kind aan de capuchon langs die afdelingen en neem je het zelf mee.
Kind netjes terugbrengen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:24 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Is kinderen meenemen voor eigen gewin niet strafbaar?
Je hebt ook geen huis?quote:Op zondag 18 september 2022 20:22 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik heb geen keuken in mijn auto. En ik hoef enkel mezelf te voeden.
Onder welke steen heb jij gelegenquote:
Neu, niet meer. 😖quote:Op zondag 18 september 2022 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Al die lunch salades zijn toch goedkoper dan 5 euro?
Even nagekeken op Appie app. Bijna alle onder 5 euro hoorquote:
Ik noemde de maaltijd salades, daar is de duurste 5,49.quote:Op zondag 18 september 2022 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even nagekeken op Appie app. Bijna alle onder 5 euro hoor
Als je met bladerdeegzooi burek bedoelt misschien. Maar volgens mij bedoel je appelflappen. Die andere twee dingen zijn ook niet bepaald gezond.quote:Op zondag 18 september 2022 20:44 schreef exelletor het volgende:
Ik struggle hier ook mee, maar dan ook voor het ontbijt. Ik heb geen zin om vroeg op te staan, maar ook niet om thuis te ontbijten, dus bij een reistijd van een uur of langer, ontbijt ik in een auto. Het eten moet dus zo naar binnen gewerkt kunnen worden en ik moet tijdens het eten niet zo maar knoeien. Dit heb ik tot nu toe gevonden:
Thermofles - werkt niet alleen voor warme, maar ook voor koude dranken. Zelf ben ik niet zo'n soepeter, maar wellicht kun je dat ook erin stoppen. Ik neem voornamelijk thee mee. Onderweg probeer ik sws zo min mogelijk drinken te kopen, scheelt ook geklooi met het statiegeld.
Willekeurige afgebakken producten van de supermarktbakkerijen. Met de huidige energiekosten, zijn de broodjes in de acties helemaal niet zo gek geprijsd. Naast bladerdeegzooi, vind ik muffins en eierkoeken fijn voor de afwisseling.
Ontbijtkoek en een banaan vind ik ook een prima ontbijt. Tegenwoordig heb je in het koekschap allerlei soorten (haver) repen, er zit vast iets eetbaars tussen.
Andere koolhydraatrijke producten zijn pannenkoeken en consorten (poffertjes, Amerikaanse pannenkoeken etc) en bijvoorbeeld drinkyoghurt, drinkontbijt, melkunie breaker en soortgelijke producten.
Bijvoorbeeld druiven zijn prima onderweg te eten en kun je gerust een dag buiten de koelkast bewaren. Hetzelfde geldt voor worteltjes en vies zijn ze niet.
Naast "echte" maaltijdsalades heeft bijvoorbeeld AH ook zgn. "kleine salades" en pastasalades. Deze vind ik qua portiegrootte meer bij de lunch passen. Wel probeer ik altijd een reserve spork mee te hebben, aangezien winkels vaak geen bestek hebben.
Ook niet en die repen ook niet.quote:drinkyoghurt, drinkontbijt, melkunie breaker en soortgelijke producten.
Veel genoemde opties zijn idd niet gezond te noemen, maar TS zegt vaak een 5-euro menu bij de Mac te halen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:48 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Als je met bladerdeegzooi burek bedoelt misschien. Maar volgens mij bedoel je appelflappen. Die andere twee dingen zijn ook niet bepaald gezond.
Burek. Nee, dat hele blader- of filodeeg is zo vet als wat. Maar de vulling in een burek is tenminste nog wat.quote:Op zondag 18 september 2022 20:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Veel genoemde opties zijn idd niet gezond te noemen, maar TS zegt vaak een 5-euro menu bij de Mac te halen.
Volgens mij is bladerdeeg in veel producten verwerkt. Böreks, appelflappen, frikadelbroodjes etc. Het deeg in croissants zal qua voedingswaarde ook niet gek anders zijn.
Thuis brood smeren vind je ranzig? Je kunt het toch echt op oneindig veel verschillende manieren maken?quote:Op zondag 18 september 2022 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Te beroerd om zelf zn bammetjes te smeren.quote:Op zondag 18 september 2022 20:22 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik heb geen keuken in mijn auto. En ik hoef enkel mezelf te voeden.
betaaltquote:Op dinsdag 20 september 2022 20:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik naar het werk ga, of voor het werk ergens heen ga, smeer ik gewoon bammetjes.
Echter, als ik een paar dagen weg ga voor het werk dan betaald de baas.
Sparen voor een hartinfarctquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:05 schreef SjonShitcoin het volgende:
2 frikandelbroodjes en blik Monster Energy
Ja nou enquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sparen voor een hartinfarct
quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Ja nou en
Heb je wel een lekkere lunch ipv een bammetje zweetkaas en een glas zelf gekarnde melk
quote:Op zondag 18 september 2022 19:56 schreef trigt013 het volgende:
Ik zoek eigenlijk een gezonde lunch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |