Over rondvliegende papieren gesproken, Froome had om mee te kunnen doen aan dat WK allerlei papieren vervalst, want de Keniaanse wielerbond wilde hem helemaal niet laten gaan.quote:Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een fantastische foto, lijkt geënsceneerd met al die rondvliegende papieren
Der Jan ook aan het beesten in de wegrit toen, genot.quote:Op maandag 19 september 2022 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Michael Andersson (Acceptcard Pro Cycling) werd in 1999 2de op het WK tijdrijden vlak achter Der Jan met de rest op een straatlengte achterstand. Dit wist u niet en die kent u niet.
Geen wonder dat hij zo goed was in het vervalsen van attesten en ander papierwerk dan!quote:Op maandag 19 september 2022 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over rondvliegende papieren gesproken, Froome had om mee te kunnen doen aan dat WK allerlei papieren vervalst, want de Keniaanse wielerbond wilde hem helemaal niet laten gaan.
bizar wat een verschilquote:Op dinsdag 20 september 2022 02:56 schreef wimderon het volgende:
Backstedt is net wat beter dan de rest.
Soms denk ik dat ik dit ook had gekund.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:32 schreef Halcon het volgende:
Heel mooi gemiddelde van Backstedt.
Die twee Spaanse dames precies dezelfde (flut)tijd. Van Spanje naar Australië vliegen om dan 36 gemiddeld te rijden in een tijdrit
Tarling?quote:Op dinsdag 20 september 2022 06:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Hamish McKenzie heeft gevlogen. En het lijkt me een tijd waarmee je een gooi kunt doen naar Kockelmann.
Oh was meer de vraag, denk je dat naast Kockelmann, Tarling niet de kwaliteiten heeft om hier nog onder te duiken.quote:
Tarling gaat winnen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh was meer de vraag, denk je dat naast Kockelmann, Tarling niet de kwaliteiten heeft om hier nog onder te duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |