Topic was ook een topshow zo te lezen, erg jammer dat ik het niet live heb meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2022 21:07 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de tijdrit bij de mannen net even teruggekeken.
Foss
Küng weer 2e
Joris bij de laatste kilometer van Küng![]()
![]()
Morgen zitten we allemaal om 05.20 uur klaar voor de werken van de beloftenquote:Op zondag 18 september 2022 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Topic was ook een topshow zo te lezen, erg jammer dat ik het niet live heb meegemaakt
Joris bleef maar oreren over Kung in de laatste kilometer dat hij er pas na de finish achter kwam dat hij het niet gehaald had jaquote:Op zondag 18 september 2022 21:07 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb de tijdrit bij de mannen net even teruggekeken.
Foss
Küng weer 2e
Joris bij de laatste kilometer van Küng![]()
![]()
Heeft ie zelf al een verklaring gegeven? Dit moet toch heel erg onder je huid gaan zitten als het zo vaak gebeurtquote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Joris bleef maar oreren over Kung in de laatste kilometer dat hij er pas na de finish achter kwam dat hij het niet gehaald had ja
Wel bizar weer dat hij nu eens iedereen verslaat als het moet en dan opeens Foss tussendoor komt. Zeker als je bij het laatste tussenpunt nog vrij ver voor ligt.
quote:Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie zelf al een verklaring gegeven? Dit moet toch heel erg onder je huid gaan zitten als het zo vaak gebeurt
Mijn Frans is niet geweldig maar ik lees vooral "ik heb alles geprobeerd". Niks over instorten aan het eind oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Gaat dit over Joris? Die heeft nog geen verklaring afgegeven voor zijn falen.quote:Op zondag 18 september 2022 21:49 schreef hhh38 het volgendeerklar:
[..]
Heeft ie zelf al een verklaring gegeven? Dit moet toch heel erg onder je huid gaan zitten als het zo vaak gebeurt
quote:Op zondag 18 september 2022 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit over Joris? Die heeft nog geen verklaring afgegeven voor zijn falen.
Wel de gemiddelde snelheden van de top-7 (+ Sheffield) per tussenpuntquote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet geweldig maar ik lees vooral "ik heb alles geprobeerd". Niks over instorten aan het eind oid.
Zijn er ergens ranglijsten van tussenpunt naar tussenpunt?
Kelderman? Oomen? Bouwman? Arensman?quote:Op zondag 18 september 2022 16:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er 'n alternatief is die in de finale kan helpen, dan rook je Hoole eerder op en laat je Jan Maas thuis, ja. Maar ik zou zo 1-2-3 niemand weten.
Uiteindelijk nog wat verloren in het laatste gedeelte,, hij houdt 15 seconden over.quote:Op maandag 19 september 2022 06:44 schreef heywoodu het volgende:
Haytor gaat beduidend harder, van 7 naar 23 seconden voorsprong bij punt twee.
https://nos.nl/video/2445(...)d-gewonnen-niet-weerquote:Op zondag 18 september 2022 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet geweldig maar ik lees vooral "ik heb alles geprobeerd". Niks over instorten aan het eind oid.
Zijn er ergens ranglijsten van tussenpunt naar tussenpunt?
En 41 bij tussenpunt 2.quote:Op maandag 19 september 2022 06:57 schreef heywoodu het volgende:
ONZE Mick van Dijke verliest 13s richting het eerste punt.
Daar zijn de spijkers, alleen voor van Dijkequote:Op maandag 19 september 2022 07:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Dijke komt niet eens in de buurt, erg mooi. Nu een zeer lokale spijkerregen voor de wielen van Waerenskjold en Raul Garcia en ik ben tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |