Hey boostertquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Komt er ff eentje binnen zetten. Maar, touché!
Hee FS
quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik ook nietik zit aan de koffielikeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot scquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi, ik dacht ff dat ik verkeerd zat
Ja idd!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot sc
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuterenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, als de streams even saai zijn laat ik me al snel verleiden tot sc
Ja juf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuteren
Pizzabodem vaak karton....quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze laten het karton onder de pizza zitten en schuiven hem dan in die pizzabakoven
Maar weer ontopic gaan dan hè?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is een SC waar iedereen offtopic kan leuteren
Ze gingen dammenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dat schaken wel even zien einlijk.
Ik vind dat wel saai om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dat schaken wel even zien einlijk.
JAA / [JAA SC #2]quote:
It's the dough,dough,doughquote:Op zaterdag 17 september 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Pizzabodem vaak karton....
[ afbeelding ]
Dank u! En doei!quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mrsloveable in JAA / [JAA SC #2]
Ik ga mee.Doei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |