Buitenkantquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Lelijk aan de buitenkant? Ik vind hem juist mooi
Mijn stem heeft hijquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Buitenkant![]()
![]()
Maar het innerlijk schijnt belangrijker te zijn![]()
Ik heb met beiden niets
Erik zijn concurrent is een spelletje aan het maken.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Zit ze nou alleen op de bank? Met geen gefriemel.
Maar hij is 31 en ziet eruit als 43. Dus ik snap die hele kerel niet echt. Hij zou wat leuker zijn als hij die straattaal en de geforceerde grappen achterwege zou laten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar een gesjeesde idioot die Martin die zich voor wil doen als van iemand in de 20.
Aantrekkelijk heeft niet altijd met mooi/knap te makenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Buitenkant![]()
![]()
Maar het innerlijk schijnt belangrijker te zijn![]()
Ik heb met beiden niets
Misschien zien we wat meer als hij geen manager isquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij is 31 en ziet eruit als 43. Dus ik snap die hele kerel niet echt. Hij zou wat leuker zijn als hij die straattaal en de geforceerde grappen achterwege zou laten.
Dan vind ik GJ een stuk aantrekkelijker dan Martinquote:
Ja dat. Ik vind het echt zo'n gesjeesde zaken yup ook zijn manier van 'de manager' uithangen vind ik erg fout. De manier hoe hij voor de groep staat als een autoritaire idioot.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij is 31 en ziet eruit als 43. Dus ik snap die hele kerel niet echt. Hij zou wat leuker zijn als hij die straattaal en de geforceerde grappen achterwege zou laten.
Ik vind hem juist sterk.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat. Ik vind het echt zo'n gesjeesde zaken yup ook zijn manier van 'de manager' uithangen vind ik erg fout. De manier hoe hij voor de groep staat als een autoritaire idioot.
Joh..quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Aantrekkelijk heeft niet altijd met mooi/knap te maken
Dat kan. Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh..![]()
Ik vind hem helemáál niets, niet mooi niet aantrekkelijk , zowel binnen als buitenkant
Lijkt mij duidelijk genoeg
Hij heeft een mooi lichaam(pje)quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
Ben ik gek als ik Martin ook wat aantrekkelijk vind
Oh ook dat nogquote:
Jammerquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, misschien een vliegenstrontje
Hoop hetquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zien we wat meer als hij geen manager is
z’n manier past niet in deze omgeving neequote:Op zaterdag 17 september 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat. Ik vind het echt zo'n gesjeesde zaken yup ook zijn manier van 'de manager' uithangen vind ik erg fout. De manier hoe hij voor de groep staat als een autoritaire idioot.
Kan niet wachten op de manager wissel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
z’n manier past niet in deze omgeving nee
Nog een paar wekenquote:Op zaterdag 17 september 2022 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de manager wissel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |