Tis weekend mopquote:Op zaterdag 17 september 2022 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat het hier rustig is, geeft volgens mij aan, dat deze RLS nog niet echt van de grond komt.
Moa, t'is nu rustig in het huis, we hebben al genoeg drama gehad en toen was het hier druk hoorquote:Op zaterdag 17 september 2022 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat het hier rustig is, geeft volgens mij aan, dat deze RLS nog niet echt van de grond komt.
Is al een paar dagen wat rustiger. op het moment dat er wat gebeurd komen er wel meer.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, t'is nu rustig in het huis, we hebben al genoeg drama gehad en toen was het hier druk hoor
Gaat bij vlagen heb ik het idee. Op sommige momenten is de COS nauwelijks bij te houden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al een paar dagen wat rustiger. op het moment dat er wat gebeurd komen er wel meer.
Denk dat het niet goed aanslaat
Een gil, iemand is ergens bang voor een of ander dier
In het weekend is er ook vaak niets te doen op de streams, door de week krijgen ze nog eens opdrachten of zo.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat bij vlagen heb ik het idee. Op sommige momenten is de COS nauwelijks bij te houden.
Preciesquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gaat bij vlagen heb ik het idee. Op sommige momenten is de COS nauwelijks bij te houden.
Had ik vroeger ook last van na het uitgaan.. teveel etenquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft gekotst vannacht, 4x, ze zeggen omdat ze teveel gegeten had.
Natoer stinktquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is hout gebracht vandaag.. een gedeelte is naar binnen in de loods gebracht. Een aantal klagen er nu over dat dat hout stinkt.
quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook last van na het uitgaan.. teveel eten
Naar rendier pis ?quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is hout gebracht vandaag.. een gedeelte is naar binnen in de loods gebracht. Een aantal klagen er nu over dat dat hout stinkt.
Dan heb je flink zitten stouwenquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft gekotst vannacht, 4x, ze zeggen omdat ze teveel gegeten had.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Nou, zouteloze streams weer. Zijn ze al klaar met hun bouwwerk?
Ja dat dus ... veel te snel.. ze hebben nu 2.5 dag niets meer omhanden ..quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Nou, zouteloze streams weer. Zijn ze al klaar met hun bouwwerk?
En die opdracht moest uiterlijk maandag 18.00 uur klaar zijn, daarna is hij dus pas voor een opdracht. Maandag dus nog geen opdracht....quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus ... veel te snel.. ze hebben nu 2.5 dag niets meer omhanden ..
Dat zal dinsdag wel worden iddquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die opdracht moest uiterlijk maandag 18.00 uur klaar zijn, daarna is hij dus pas voor een opdracht. Maandag dus nog geen opdracht....
Dan wordt het wel weer spannender.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
Ook niet zo slim zo snel klaar zijn..
bij de volgende opdracht geeft de FEBO dan minder tijd
Nu ook nog 2 dagen de kans dat iemand er met een dronken kop in probeert te klimmen , met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
Ook niet zo slim zo snel klaar zijn..
bij de volgende opdracht geeft de FEBO dan minder tijd
Leuk leukquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ook nog 2 dagen de kans dat iemand er met een dronken kop in probeert te klimmen , met alle gevolgen van dien
Dat zou ik een goede grap vindenquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ook nog 2 dagen de kans dat iemand er met een dronken kop in probeert te klimmen , met alle gevolgen van dien
Die zijn er ook wel klaar mee, en terecht...oud wijf.quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ergens snap ik ook wel dat de Febo gewoon de microfoon van Wanda heeft uitgezet... fijner zo.
Wanda is niet te doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ergens snap ik ook wel dat de Febo gewoon de microfoon van Wanda heeft uitgezet... wel fijner zo.
Lachen die Mexxquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
kapperKim vertelt (volgens mij) dat ze niet goed kan omgaan met verstandelijk gehandicapte mensen, hoe ze praten en doen .. heeft ze al van jongs af aan. Toen ze 14 was, ging ze zelfs huilen. Nu wordt ze er heel ongemakkelijk van, wordt er bang van. Probeert wel gewoon te doen.
Mexx : 'Maar hoe dan, je gaat toch ook met Marciano om?'
Hilariteit alom.
Nee, die keuze kun je zomaar niet maken als je er echt voor staat ...quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. discussie over als je een baby zou krijgen met een verstandelijke beperking, wat te doen ... of weghalen als het nog kan ... afstaan...
Niet iedereen snapt de keuzes die een ander zou maken.
Lijkt me enorm zwaar om die keuze te maken.. ik denk dat je altijd blijft denken wat nu alsquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, die keuze kun je zomaar niet maken als je er echt voor staat ...
Heb gelukkig nooit die keuze hoeven maken ...quote:Op zaterdag 17 september 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me enorm zwaar om die keuze te maken.. ik denk dat je altijd blijft denken wat nu als
Hier ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Heb gelukkig nooit die keuze hoeven maken ...
Ik welquote:Op zaterdag 17 september 2022 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, die keuze kun je zomaar niet maken als je er echt voor staat ...
En dat is prima. Als je er achter staatquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik welHet is de rest van je leven
Waar achter?quote:Op zaterdag 17 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is prima. Als je er achter staat
Jij wil überhaupt geen kinderenquote:Op zaterdag 17 september 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik welHet is de rest van je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |