Vlees en karamelsmaak? Mhhhhquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:fogel probeer eens een cordon bleu met oude kaas..
Gelijk getraumatiseerd
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:07 schreef maily het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-silowagen~a953cdd7/
Hij was aardig gefrustreerd jaquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:07 schreef maily het volgende:
OK, caramel met een bijsmaak van zweetsokquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oude kaas is karamel smaak? Dan moet ik meer oude kazen proberen xD
Ik had gisteravond ook een witte explosie, maar dan in bed.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:07 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, caramel met een bijsmaak van zweetsok
Ook stof?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had gisteravond ook een witte explosie, maar dan in bed.
Huehuehue
Je hoofdkussen kapot?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Huehuehue
Maar echt, de VIV SC zet de wereld op z'n kopquote:
En toen werd ie gevonden met zijn Duitse helm vast in zijn hand op het toilet?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
Mn opa was een paar uur voor z’n overlijden kwijt.
Zat ie zichzelf een witte explosie te bezorgen op het toilet
Yupquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:12 schreef Haags het volgende:
[..]
En toen werd ie gevonden met zijn Duitse helm vast in zijn hand op het toilet?
48+ overjarige Gouda is het wat ik heb liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kazen blief ik over t algemeen wel. Behalve die hele heftige blauwschimmelunits waar je smaak papillen van doodslaan
Doe normaal man?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:12 schreef Haags het volgende:
[..]
En toen werd ie gevonden met zijn Duitse helm vast in zijn hand op het toilet?
Iedereen is na de dood wat stijfjes, jouw opa begon er alvast aan te werken.quote:
Ik heb nu een belegen kaas van de kaas milfquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
48+ overjarige Gouda is het wat ik heb liggen.
Beter dan een bruine explosie in je bedquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Huehuehue
Z’n Mövenpickquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Iedereen is na de dood wat stijfjes, jouw opa begon er alvast aan te werken.
Echte echte rode cheddarquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nu een belegen kaas van de kaas milf
Morgen ook ff vragen of ze nog een goeie hamburger kaas heeft. Die cheddar uit de supermarkt is kut.
Nee de milf is goed gerijptquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Echte echte rode cheddar!
Is de milf ook belegen?
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee de milf is goed gerijpt
Heb nog wel eens yoghurt gekarnt met haar jongere zusje
Doe zelf maar "normaal"quote:
Dat is het beste dat je kon bedenken?quote:
'nough to go around.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meerdere zussen en stuk voor stuk gewoon leuke knappe dames.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is het beste dat je kon bedenken?
Zie DMquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
'nough to go around.
Waar moest ik kaas gaan kopen zei je?
Eerder een warme kaasfonduequote:Op vrijdag 16 september 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Boys, ik ervaar het hier momenteel niet als een warm bad
Mijn ouders zijn nu een week terug in NLD, en het eerste wat ze zeiden na de boodschappen... Noorwegen is eigenlijk helemaal niet meer zo duur.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
'nough to go around.
Waar moest ik kaas gaan kopen zei je?
Vooral alcohol blijft hier goedkoperquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu een week terug in NLD, en het eerste wat ze zeiden na de boodschappen... Noorwegen is eigenlijk helemaal niet meer zo duur.
Nog wel iets duurder maar we lopen in rap tempo in.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral alcohol blijft hier goedkoper
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Boys, ik ervaar het hier momenteel niet als een warm bad
Hey Haags.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ook maar meenemen bij de kaasmilf
Ja dat drinken mijn ouders eigenlijk niet veel.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral alcohol blijft hier goedkoper
Hey Haagsquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat drinken mijn ouders eigenlijk niet veel.
Mijn pa neemt een fles berenburger mee voor een 'neut' in de avond en da wast wel.
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat drinken mijn ouders eigenlijk niet veel.
Mijn pa neemt een fles berenburger mee voor een 'neut' in de avond en da wast wel.
Ik merkte in juli dat Nederland niet meer zo goedkoop is, dus hun observatie kan best kloppenquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu een week terug in NLD, en het eerste wat ze zeiden na de boodschappen... Noorwegen is eigenlijk helemaal niet meer zo duur.
Nog wel iets duurder maar we lopen in rap tempo in.
Hoeveel meter kreeg je erbij?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
In deze tijden van dat alles duurder is geworden, wil ik even de mededeling doen dat het rijbewijs verlengen hier nu goedkoper is, begin dit jaar betaalde ik 52 euro en gisteren 41
quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik merkte in juli dat Nederland niet meer zo goedkoop is, dus hun observatie kan best kloppen
Jammer maat, was net zo gezellig!quote:
50 cent aan kosten?quote:
Omdat ik ff niks beters te doen had ,plus het feit dat ik mensen die zomaar tegen anderen zeggen dat ze "normaal" moeten doen irritant vindquote:
Ja, wat is nou normaal?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat ik ff niks beters te doen had ,plus het feit dat ik mensen die zomaar tegen anderen zeggen dat ze "normaal" moeten doen irritant vind
Drukker? Misschien in het zuiden van Noorwegen? Ik heb dit jaa geen "last" gehad van toeristen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:32 schreef Haags het volgende:
@:fogel ik wil nog weleens naar Noorwegen. Ben er 1x geweest en dat was gewoon te weinig. Eindeloos genieten daar in alle rust, het kan daar. Ik snap mijn ouders volkomen.
Al hebben ze wel het idee dat het daar drukker aan het worden is ook vanwege de hitte in de rest van Europa dat toeristen nu meer naar het noorden gaan.
Ja klopt beetje in het zuiden, maar vooral in Zweden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Drukker? Misschien in het zuiden van Noorwegen? Ik heb dit jaa geen "last" gehad van toeristen.
Zweden is int zuiden bijna niet meer Zweeds te noemenquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt beetje in het zuiden, maar vooral in Zweden.
Ze gaan ook altijd zo noordelijk mogelijk, en het viel vooral op op heen en terugreis door het zuiden ja.
Hahahaaaaquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat ik ff niks beters te doen had ,plus het feit dat ik mensen die zomaar tegen anderen zeggen dat ze "normaal" moeten doen irritant vind
Zweden is geen Noorwegen, al zo'n 117 jaar niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt beetje in het zuiden, maar vooral in Zweden.
Ze gaan ook altijd zo noordelijk mogelijk, en het viel vooral op op heen en terugreis door het zuiden ja.
Ach God, heb je weer lopen klikkenquote:
Oh ik dacht dat.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zweden is geen Noorwegen, al zo'n 117 jaar niet meer
Doe normaal.quote:
Met Haags is niet gezelligquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer maat, was net zo gezellig!
Met jou gelukkig wel.quote:
Even lang als altijd hoorquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
Dit gaat een hele lange nacht worden
Zag laatst een filmpje voorbijkomen over rellen ofzo in Malmö, bijna uitsluitend lichtgetintiërs die allahu akbar schreeuwdenquote:Op vrijdag 16 september 2022 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zweden is int zuiden bijna niet meer Zweeds te noemen
Haags is on your sidequote:Op vrijdag 16 september 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
Dit gaat een hele lange nacht worden
Ja zou om 4u in de auto zitten.. maar hoor net dat ze er wss niet voor 5.30 zijn.. dus dan zit ik voor 6.30 ook niet achter t stuurquote:
Verder alles ok met je?quote:
Wat zijn dat voor kut tijden joh in het weekend?quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zou om 4u in de auto zitten.. maar hoor net dat ze er wss niet voor 5.30 zijn.. dus dan zit ik voor 6.30 ook niet achter t stuur
Daar heb je echt ghetto’s. Malmö is een beetje t Detroit van Zweden geworden.quote:Op vrijdag 16 september 2022 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje voorbijkomen over rellen ofzo in Malmö, bijna uitsluitend lichtgetintiërs die allahu akbar schreeuwdendan valt het hier nog mee zou je dan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |