abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8320551
ok niet lachen dus ..dit is serieus ...ik stond net buiten met een maat van me en ik stond op zon heellaag hekje ..en ik glee uit en kletste met mn poot op het hekje ....nu benk thuis en zie ik dat er zeg maar een blauweplek op mn scheenbeen zit en op die plek zit ook een deuk volgens mij issie niet gebroken want ik kan er zonder pijn op rennen en lopen alleen de schaafwond brand een beetje maar das niet zon ramp...weet iemand wat dit kan zijn?? en of die duek weer weg gaat??
graag serieuse antwoorden

bvd.

-Die bass moe je nie horuh die moe je voeluhh-
pi_8320585
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_8320608
Nee, dat wordt alleen maar erger tot heel je been krom is
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8320611
jah ik kan er zelf ook wel om lachen ..hoop allen dat die deuk weggaat
pi_8320656
ff met een hamer wat klappen op geven totdat t stuk weer recht is ..

ontopic:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROFLMAOPIMP!!!!

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8320662
Is het een heel diepe deuk dan?
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:19:06 #7
45937 LeechJunkie
LeechJunkie lowez pr0n
pi_8320664
Je kreukelzone! lol
[url=http://webmail.contagious.nl][b]webmail.contagious.nl[/b][/url] - no adds, no footers, no crapy shit (like twigger)[br][url=http://contagious.nl/breezersluts.php]breezersluts[/url] - [url=http://contagious.nl/christina.php]Christina Aguilera[/url]
pi_8320667
Heb ook een keer een redelijke deuk daar gehad. Schijnbaar is het toch alleen vel wat geplet wordt. Ik dacht ook eerst serieus dat ik een deuk in mijn bot had ofzo.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8320688
please ff serieus antwoord...ik moet er niet aan denken als het strx weer zomer is en ik op het strand loop met een deuk in mn poot

o w8 ik had je reactie nog niet gezien..ik denk eigk ook dat gewoon wat vet is ..tvoelt echt vaag aan

[Dit bericht is gewijzigd door vincenr8 op 06-02-2003 21:22]

pi_8320693
en als t niet weggaat kun je altijd nog ff naar de garage gaan om t uit te laten deuken.
pi_8320703
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef The_Wanderer het volgende:
en als t niet weggaat kun je altijd nog ff naar de garage gaan om t uit te laten deuken.
!
pi_8320705
ga ff naar een dokter ofzo!!

donderdag 6 februari 2003 @ 21:21:02 #13
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8320713
deuk trekt vanzelf wel weer weg.

ik heb ooit een een fiets ongeluk gehad waarbij ik met mijn beide schenen tegen een stoeprand aanknalde, maar dat is nu weer helemaal goed.
alleen op me scheen is me huid wat zachter op dat gedeelte... me scheen voelt daar niet hard meer aan.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8320716
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef vincenr8 het volgende:
please ff serieus antwoord...ik moet er niet aan denken als het strx weer zomer is en ik op het strand loop met een deuk in mn poot
Bij mij was het na 2 weken weer weg.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8320726
Leuk he iemand belachelijk maken.. Dan voel je je ook echt toppie verscholen achter je beeldschermpje.

On Topic.

Misschien moet je gewoon langs je dokter gaan als je het echt wilt weten. het kan ook gewoon wat weefselzijn dat uit z'n fatsoen is geduwd en straks gewoon weer normaal zit als het over is.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8320735
ik heb een blijvende deuk in me been

Dus het kan blijven ja. Mijne deukje 1 cm2

donderdag 6 februari 2003 @ 21:22:07 #17
1687 poep
praat geen poep
pi_8320736
als je vocht in je benen hebt en je staat ergens lang tegen aan krijg je iid een deuk, misschien is dit ook bij jou?
houdt van spannend...
pi_8320739
dat zei ik ook al, gewoon ff naar een dokter

pi_8320802
thnx voor de reacties (de serieuse tenminste) ik denk idd dat het wat vet is of vocht hoop iig dat het weg trekt ..lekker boeiend ..staat wel stoer tog hahah
pi_8320814
Heb ik ook gehad toen ik wat kleiner was dan nu. Ik had het al geaccepteerd, maar nu ik nog eens voel (12 jaar later) is het inderdaad weg. Maak je niet druk om een deukje, moet je eens naar de rest van de mensen op het strand kijken, wat die wel niet hebben!
Bud, where is Bud?
pi_8320833
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef Terence_Hill het volgende:
Heb ik ook gehad toen ik wat kleiner was dan nu. Ik had het al geaccepteerd, maar nu ik nog eens voel (12 jaar later) is het inderdaad weg. Maak je niet druk om een deukje, moet je eens naar de rest van de mensen op het strand kijken, wat die wel niet hebben!
hahahahah
pi_8320843
quote:
ik moet er niet aan denken als het strx weer zomer is . ..
wada .. schijnt de zon in de deuk ????
Religion : Mankind's worst invention !
pi_8320887
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Flierp het volgende:

[..]

krijg je zon rare schaduwplek

moehehahahahahah

pi_8320890
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Flierp het volgende:

[..]

Ohwh sorry Flierp ( ) kwist niet dat het raar was als je je zorgen maakt om je uiterlijk
pi_8321072
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk he iemand belachelijk maken.. Dan voel je je ook echt toppie verscholen achter je beeldschermpje.
hier word ik ook zo moe van... ik had hem IRL ook keihard uitgelachen... zo gaat dat, maja weet jij waarschijnlijk niks van af..
..!
pi_8321094
Die "deuk" gaat wel weg, isset zo precies wat vet onder je vel dat is opzij geduwd door de val? maar het zal vast nog wel wat opzwellen ook denkik , of blauw gaan zien
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:44:15 #27
30560 2Mini
Official Logo
pi_8321121
als je het nog niet zeker weet, moet je gewoon naar de fysio of dokter gaan.

HE HE

Camera 1... 1!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')