Dronken vrouwen vannacht, of bijna dronkenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Zo, heb ik nog wat gemist sinds gistermiddag?
Steeds vaker idd..quote:
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dronken vrouwen vannacht, of bijna dronken
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!
quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kijk één keer niet!
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebben
Hier staan wel filmpjesquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.
Geen beter vermaak dan leedvermaak tochquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik ook niet, maar toch ... gebeurt er wat ben ik er net even niet bij haha.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier staan wel filmpjes
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Anders keek ik het journaal wel inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2022 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak toch
Da nasleep was ook wel geinig.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor en dat vind ik niet erg! Als ik ergens niet van hou is het van vrouwen die duidelijk teveel gedronken hebben
geen schaamte, helemaal goed!quote:
Nu is het er nog maar 1, wachten tot er meer komenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Martin wil volgens mij stiekem ontdekt worden als zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |