abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206000363
Muziek en uitgaan was echt wel tof, en daarna nog wat biertjes in de kroeg , maar al een tijdje hoor ik helemaal niks meer in lumoerige situaties. (ook bij de Chinees niet)

WAAR IS DAT FEESTJE :'(
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206001030
Wazeggie???
pi_206001892
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2022 19:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Muziek en uitgaan was echt wel tof, en daarna nog wat biertjes in de kroeg , maar al een tijdje hoor ik helemaal niks meer in lumoerige situaties. (ook bij de Chinees niet)

WAAR IS DAT FEESTJE :'(
Je kunt via de huisarts een verwijsbrief krijgen naar de KNO-arts. Die doet een gehoormeting. Daarmee kun je bijvoorbeeld naar Beter Horen. Het heeft mij heel erg geholpen. Ik was compleet doof, en nu hoor ik weer!
Ik zou het gewoon doen als ik jou was.
pi_206003728
Hier is dat feestje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')