Komt door de vochtigheid. Dan ontspant de spier zich daar.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef Het_Bokje het volgende:
Zoals elders op het forum reeds besproken is, kan na het douchen op de bank in je joggingbroek lichte aandrang of zelfs flauwe flatulentie al vochtigheidsproblemen opleveren.
Helaasch werd dit topic gesloten alvorens er een levendige discussie plaats kon vinden. Dat is natuurlijk geen probleem, maar maakt het bespreekbaar maken van dit ongemak wat lastiger.
Dus: Waarom sluit de sluitspier niet meer goed na een douchebeurt?
1. Heeft dat met de warmte van het water te maken? (maakt dat de harde kak zoals hier of hier zachter?)
2. je reet beter afdrogen?
3. Is het hetzelfde gevoel alsof je je reet net gewaxed hebt, en dan een beetje hetzelfde effect krijgt?
Ik vraag dit voor vrienden. En tevens tips om dit te voorkomen, want een tweede douchebeurt is duur en iedere week een extra was met wibra broeken is ook niet gratis.
Hoe voelt dat, TSquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:26 schreef Het_Bokje het volgende:
Is het hetzelfde gevoel alsof je je reet net gewaxed hebt
Nou, van die gladde, maar toch geïrriteerde bilwanden, waar zweet en fecalien zich ophopen, waardoor een kaal en fris aarsje na een uurtje al richting het rijk der stinkende fabelen kan worden verwezen.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2022 13:33 schreef Het_Bokje het volgende:
Nou, van die gladde, maar toch geïrriteerde bilwanden, waar zweet en fecalien zich ophopen, waardoor een kaal en fris aarsje na een uurtje al richting het rijk der stinkende fabelen kan worden verwezen.
Hmmm interessant, interessant, zeer interessant mijn waarde.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:03 schreef Slavski het volgende:
Maar hij schijt dun, dus met andere woorden heeft hij diarree, vandaar mijn theorie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |