Open er een topic overquote:
Ik help je even, ik ze de tekst hier neer, hoef je alleen maar te kopiėren.quote:
Ik zit mobiel, kun je hem ook nog even openen als zoppik?quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik help je even, ik ze de tekst hier neer, hoef je alleen maar te kopiėren.
Ik hoor niks meer over Rudolph van Veen
Rudolph in de buurt was best tof, en daarna deed hij nog wat dingen, maar al een tijdje hoor je er niks meer over.
WAAR IS RUDOLPH?????
Geen dank
Rudolph is uitgekooktquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik help je even, ik ze de tekst hier neer, hoef je alleen maar te kopiėren.
Ik hoor niks meer over Rudolph van Veen
Rudolph in de buurt was best tof, en daarna deed hij nog wat dingen, maar al een tijdje hoor je er niks meer over.
WAAR IS RUDOLPH?????
Geen dank
Ja, had het ook nog weleens over zijn dochters, dus ik dacht zo vanquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Rudolph blijkt getrouwd te zijn met een vrouw lees ik nu, dacht dat die gast voor de volle 120% nicht was
Rudolph was dan ook leuker dan Joop.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:42 schreef Erasmus het volgende:
De lemming is succesvoller dan het origineel.
Chapeau, TS!
Rudolph is of van zijn eigen kanaal gegooid, of zelf weggegaan, omdat hij het niet eens was met de richting die het op ging.quote:
Klopt, net als die Roy Donders.quote:Op vrijdag 16 september 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Rudolph blijkt getrouwd te zijn met een vrouw lees ik nu, dacht dat die gast voor de volle 120% nicht was
Die gast had bekant nicht op z'n voorhoofd geschreven staanquote:Op vrijdag 16 september 2022 17:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Roy is gestart met vloggenquote:Op vrijdag 16 september 2022 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, net als die Roy Donders.
Echt he hihihihihi 🤣🤣quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gast had bekant nicht op z'n voorhoofd geschreven staan
En hij is nu ook van de meisjes eh? Rare homo.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Roy is gestart met vloggen![]()
Maar ik vind hem eng gewordenmet z'n walgelijke manbearpig-look, wanne mongol jonguh
Sterker nog, hij heeft dat vrouwtje bezwangerd blijkt in dat filmpjequote:Op vrijdag 16 september 2022 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hij is nu ook van de meisjes eh? Rare homo.
Geen echte homo dus.quote:Op vrijdag 16 september 2022 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft dat vrouwtje bezwangerd blijkt in dat filmpje
quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Hoogtepunt was toen hij dronken voor FoodTube een tosti (Croque madame) ging maken. Twee keer zijn poten verbrand en de tosti was ook verbrand. Wat een vermakelijke idioot.
Ik herinner me in een ver verleden dat hij eens meedeed in de sitcom SamSam, dat Joop daar kwam koken en Joop alles proefde met zijn handen. Nol wilde ook eens wat proeven en pakte iets en Joop sloeg hem met een houten lepel op zijn handen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
Hoogtepunt was toen hij dronken voor FoodTube een tosti (Croque madame) ging maken. Twee keer zijn poten verbrand en de tosti was ook verbrand. Wat een vermakelijke idioot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |