abonnement Unibet Coolblue
pi_205996476
Weet,
en zo rollen we, met je facebook. :(
Het is allemaal verzonnen, maar het is wel heel erg zielig.
Het is altijd hetzelfde; 'maar we zijn zo zielig!' Zo zielig.

Het is dus nooit gebeurd het was allemaal verzonnen. Voor de zoveelste keer, zo langerzamerhand vraag ik me af of anti-moslims dit soort onzin de wereld in helpen. Om dan later de gewenste tegenreactie te krijgen. Een val. :{
https://www.nieuwnieuws.n(...)studente-onvindbaar/

quote:
'Studente' komt niet in systemen VU en studentenhuisvester voor

De moslimstudente die beweerde te zijn gediscrimineerd op de Amsterdams/Amstelveense studentencampus Uilenstede is onvindbaar. Volgens De Kanttekening kreeg studente aan de Vrije Universiteit Amsterdam (VU) Ilhame el Messaoui een woning toegewezen gekregen maar bleek ze niet welkom omdat haar potentiėle huisgenoten geen moslima in huis wilden.

Studentenhuisvester DUWO heeft vervolgens ruim een week lang geprobeerd om met haar in contact te komen maar dat is niet gelukt, weet NH Nieuws. De studente blijkt onbenaderbaar. DUWO heeft via vele wegen geprobeerd contact met haar te leggen. Bij deze zoektocht bleek in ieder geval dat El Messaoui bij zowel DUWO als de VU niet in de systemen staat. Speurderswerk op andere manieren strandde ook. "Het lijkt er vooralsnog op dat deze studente alleen bekend is op Facebook", stelt DUWO.
  Moderator vrijdag 16 september 2022 @ 14:05:06 #2
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205996641
Ik heb geen flauw idee wat dit met POL te maken heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')