GJ loopt regelmatig in beeldquote:Op donderdag 15 september 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oww? dan loopt et nóg een....
Zou wel handig zijn, als je aan zijn lig houding op bed, kon zien🤣quote:Op donderdag 15 september 2022 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Dat denk ik dus ook. Zeker vanmiddag toen hij op bed lag
Misschien is dat de reden dat hij weinig in beeld isquote:Op donderdag 15 september 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is toch wel beeldvullend
Die is best zichtbaar hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Vage Onzichtbaar Buitenbeeld loopt daar ook al sinds de start rond...
Schijnt Jan-Willem te heten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat hij weinig in beeld is
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 15 september 2022 21:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, als je aan zijn lig houding op bed, kon zien🤣
Die oudjes moesten toch het eerst op?quote:Op donderdag 15 september 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ loopt regelmatig in beeld
Jan willem weinig
volgens mij is de bedoeling de jonkies eerstquote:Op donderdag 15 september 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die oudjes moesten toch het eerst op?
Zie hem vaak genoeg hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Vage Onzichtbaar Buitenbeeld loopt daar ook al sinds de start rond...
Schijnt Jan-Willem te heten
[ afbeelding ]
5th let niet zo goed opquote:
Echt hoor, alsof Rupert vandaag voor het eerst in beeld was.quote:
Nee precies.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt hoor, alsof Rupert vandaag voor het eerst in beeld was.
Daar heb je geen gaydar voor nodig.
Vaker kijken dan maar.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. edel figurant ik zie hem inderdaad vaak voorbij zweven, maar nergens "aanhaken"
nee 5th mist Gert jan in beeldquote:Op donderdag 15 september 2022 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht dat het nog over Rupert en zijn frequentie voor de camera ging
Het staat van al bij de regiequote:Op donderdag 15 september 2022 21:42 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij leveren ze tot 10 uur.
geloof dat ze er al wel zijnquote:Op donderdag 15 september 2022 21:42 schreef spapaars het volgende:
Volgens mij leveren ze tot 10 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |