ja maar met zuipen heeft zij dequote:Op donderdag 15 september 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach nee
Jill heeft eierstokken die te hard rammelen
Ik ben blij dat de zoon van Johlante niet mee doetquote:
Geschreven door een verslaggever?quote:Op donderdag 15 september 2022 18:08 schreef spapaars het volgende:
Gedeelte uit Het Parool
Tommy-Lee zegde zijn huidige baan op voor zijn deelname, maar bedong wel terugkeergarantie voor als die is geëindigd. Als het aan hem ligt, maakt hij daar pas op zijn vroegst over een jaar gebruik van. Talpa betaalt ondertussen de vaste lasten van zijn appartement door.
Wat zijn het ook een watjesquote:Op donderdag 15 september 2022 18:08 schreef spapaars het volgende:
Gedeelte uit Het Parool
Tommy-Lee zegde zijn huidige baan op voor zijn deelname, maar bedong wel terugkeergarantie voor als die is geëindigd. Als het aan hem ligt, maakt hij daar pas op zijn vroegst over een jaar gebruik van. Talpa betaalt ondertussen de vaste lasten van zijn appartement door.
Nu is het wel genoeg.quote:
Met wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
talpa betalt zijn apartment maaaanquote:Op donderdag 15 september 2022 18:08 schreef spapaars het volgende:
Gedeelte uit Het Parool
Dat doet Talpa toch bij alle deelnemers?quote:Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa betalt zijn apartment maaaan
Gekatquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef Ireth het volgende:
Die fb groep is ook wel hilarisch af en toe
Fb is soms echt triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat doen ze toch al jaren bij al die deelnemersquote:Op donderdag 15 september 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
talpa betalt zijn apartment maaaan
Het zijn geen volhouders die er in zitten.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
Tommy ziet geen ster aan de horizon dus gaat weg
Gekatquote:
Neequote:Op donderdag 15 september 2022 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn geen volhouders die er in zitten.
Beter deste minder deste beterquote:
Wat ze besteld hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Martin hoopt dat het eten er 8 uur staat![]()
toch eerder of hoor ik het verkeerd
En aan die TL missen we nietsquote:
Wat?! Het is toch geen strafkampquote:Op donderdag 15 september 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
Ik dacht dat ze niet over sigaretten mochten praten
Ik zou wel die stelletjes erin houden. Vuurwerkquote:
Dan heb ik nog hoop het mee te makenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ze besteld hebben
Tussen 20.00 en 22.00 uur
Dat gaat em al niet wordenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wel die stelletjes erin houden. Vuurwerk
Joh een sigaret is no no ...quote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat?! Het is toch geen strafkamp
Staat een gele kaart op. Ze mogen wel roken maar onzichtbaar niet in beeld en ze mogen heg er niet over hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen een hele preek gekregen van Martin, over het praten over sigaretten, roken mag alleen buiten en uit het zicht en niet over praten en drinken mag wel, maar ze moeten zich wel normaal blijven gedragenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nouuuuuquote:Op donderdag 15 september 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze niet mogen roken snap ik wel, maar er niet over pratenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat een gele kaart op. Ze mogen wel roken maar onzichtbaar niet in beeld en ze mogen heg er niet over hebben
Dat is toch geen verrassing? Roken op tv is al een tijdje een no goquote:Op donderdag 15 september 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen een hele preek gekregen van Martin, over het praten over sigaretten, roken mag alleen buiten en uit het zicht en niet over praten en drinken mag wel, maar ze moeten zich wel normaal blijven gedragen
en dit alles onder de bedreiging van een "gele kaart" die dan uitgedeeld kan worden.
een schoolkamp kent nog minder regels wat betreft roken en drinken
quote:Op donderdag 15 september 2022 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze niet mogen roken snap ik wel, maar er niet over praten
het was alleen een uitleg over wat er vanmorgen door Martin allemaal is gezegd, Ik heb dit niet zelf verzonnenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch geen verrassing? Roken op tv is al een tijdje een no go
Oooow ik dacht dat er mensen cold turkey gestopt waren, watjesquote:Op donderdag 15 september 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben vanmorgen een hele preek gekregen van Martin, over het praten over sigaretten, roken mag alleen buiten en uit het zicht en niet over praten en drinken mag wel, maar ze moeten zich wel normaal blijven gedragen
en dit alles onder de bedreiging van een "gele kaart" die dan uitgedeeld kan worden.
een schoolkamp kent nog minder regels wat betreft roken en drinken
Ik kan er uren over praten met een peukie erbijquote:Op donderdag 15 september 2022 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze niet mogen roken snap ik wel, maar er niet over praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |