quote:Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan liefst met een briefje erbij dat er veel niet geleverd kon worden
of dat de betreffende Jumbo "rookvrij" is en dus geen sigaretten levert
quote:Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond al genieten wordt
Als er mensen producten missen
Janken om gejatte dropjes en M&M'squote:Op donderdag 15 september 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanavond al genieten wordt
Als er mensen producten missen
Ik begrijp dat wel als je al zo'n tijd weinig te weten hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze willen vanavond al pizza eten en hamburgers bakken
Geen obsessie vind ze wel schattig samen dat is geen geheim.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een Bern en Sasha obsessie?
En kan een ander het ook niet jattenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel als je al zo'n tijd weinig te weten hebben
Mwa ze eten nu volgens mij al drie weken rijst met groenten en sausquote:Op donderdag 15 september 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel als je al zo'n tijd weinig te weten hebben
Probeer ze te cappen danquote:Op donderdag 15 september 2022 18:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen obsessie vind ze wel schattig samen dat is geen geheim.
Preciesquote:Op donderdag 15 september 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En kan een ander het ook niet jatten
Er op verkeken, niet goed genoeg connecten met andere deelnemers?quote:Op donderdag 15 september 2022 17:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Waarom geef je je op als je liever buiten bent
Werd tijd ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:48 schreef spapaars het volgende:
Ze halen in, op TV het knikkerspel.
Die doen iig nog iets nuttigsquote:Op donderdag 15 september 2022 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Doen ook leuk mee met het spel
[ afbeelding ]
in 7 wat ik nachmiddag kijkte isquote:Op donderdag 15 september 2022 18:48 schreef spapaars het volgende:
Ik denk dat het door de microfoontjes komt. Wij horen dat natuurlijk sterker .Overigens was ik ook net in de keuken en dacht hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2022 18:48 schreef Ebinas het volgende:
Wat een herrie.
Was even naar de keuken, geen gehoor op de achtergrond
Volgens mij slaan ze ook heel veel over dat moet haast wel in 26 minutenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:48 schreef spapaars het volgende:
Ik zou mezelf niet opgevenquote:Op donderdag 15 september 2022 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er op verkeken, niet goed genoeg connecten met andere deelnemers?
Verveling? Jezelf tegen komen?
Wel beter dat het winterseizoen in aantocht is.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:51 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de microfoontjes komt. Wij horen dat natuurlijk sterker .Overigens was ik ook net in de keuken en dacht hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |