Grote Jonguhquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb ik netjes gedaan! Daarom ben ik nu hier haha.
Jij bent liefquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb ik netjes gedaan! Daarom ben ik nu hier haha.
Maar dat is wel ontopicquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dat 'Kut SL!' wel COS is technisch gezien ook al komt het 400x langs haha. Ach het zal wel mijn persoonlijkheid zijn.
Precies! Dus ik snap het wel, maar ik heb vaak moeite met OT blijven (IRL ook! haha). Dus dan is dit veiliger. Maar gelukkig is het hier nu wel actiever dan voorheen anders zit je hier ook maar in je eentje principieel te wezen he?quote:
In je eentje is zo'n SC niet echt gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies! Dus ik snap het wel, maar ik heb vaak moeite met OT blijven (IRL ook! haha). Dus dan is dit veiliger. Maar gelukkig is het hier nu wel actiever dan voorheen anders zit je hier ook maar in je eentje principieel te wezen he?
Die heb ik gemist, dat was in mijn FOK-sabbatical van een jaar of 10 haha. Ik was hier wel tijdens de nieuwste BB's.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
In de UTO COS was ik er echt een ster in om OT te gaan.
OT = ontopic of OT = offtopicquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
In de UTO COS was ik er echt een ster in om OT te gaan.
Ik kom een heel eind hoor!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je eentje is zo'n SC niet echt gezellig
Offtopic.quote:
quote:
Hier raak ik zo van in de war hèquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Goed punt! in mijn post bedoelde ik OT = On Topic.
Yt`s posten.quote:
Stuk makkelijker voor je zonder tegenspraak natuurlijkquote:
Dat heb je de laatste tijd wel vaker.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier raak ik zo van in de war hè
Voorbeelden graagquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb je de laatste tijd wel vaker.
Ja logisch in dit geval haha. Maar in mijn post moet de context het wel duidelijk maken. Voortaan zal ik OT of OfT doenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier raak ik zo van in de war hè
Vrouw eigen.quote:
Vijf minuten in mijn hoofd en je zou zo'n spijt hebben van die opmerking!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stuk makkelijker voor je zonder tegenspraak natuurlijk
Lolquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vijf minuten in mijn hoofd en je zou zo'n spijt hebben van die opmerking!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |