Dit idd.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:29 schreef lobotm het volgende:
Gelijk heeft die handelaar. Genoeg mensen die met een oud barrel een dure auto mee willen nemen. Heeft die handelaar in elk geval een oud barrel als jullie ervan door gaan in de betere nieuwe auto.
Noem je zijn vrouw nou een oud barrel?quote:Op donderdag 15 september 2022 14:29 schreef lobotm het volgende:
Gelijk heeft die handelaar. Genoeg mensen die met een oud barrel een dure auto mee willen nemen. Heeft die handelaar in elk geval een oud barrel als jullie ervan door gaan in de betere nieuwe auto.
Alsof er überhaupt iemand met zijn volle verstand in een Audi wil rijdenquote:Op donderdag 15 september 2022 15:32 schreef Socios het volgende:
Haha, dit gebeurt echt niet bij de officiële Audi-dealer, hoor.
Akkoord met de klacht. Er zijn vast andere manieren om dit op een degelijke wijze op te lossen.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:22 schreef blomke het volgende:
Ga ik een proefrit maken, wil de autohandelaar de sleutels van m'n oude auto hebben en houden. Met de kennelijke bedoeling mij vast te houden.
Daar trappen wij niet in, ook niet nadat ik 3x ben gewezen op het feit dat mijn vrouw 'm wil inruilen.
Het rijbewijs zelf. Hebben ze me ook eens proberen te flikken. Autosleutel van je eigen auto is een variatie, daarop. Dus ik was al getriggerd.quote:Op donderdag 15 september 2022 15:11 schreef etuiedelapiel het volgende:
Idd, of een kopie van het rijbewijs.
Wat denk je nou zelf?
Het was dus een (mislukte) autoverkoperstruc.quote:Op vrijdag 16 september 2022 06:10 schreef Aiciu het volgende:
Ze hebben je gegevens al, je staat vast op beeld dus er kan weinig misgaan lijkt me.
Terecht toch?quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:16 schreef KREEFTx het volgende:
Toen ging de volgende dag toevallig mijn (donkere) vriend en hij moest kopie van id en rijbewijs etc voordat hij proefrit mocht maken, en kreeg ook geen korting.
Wat is de truc dan? Of bedoel je dat juist sarcastisch omdat je nu nooit een deal zou willen sluiten?quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:40 schreef blomke het volgende:
Het was dus een (mislukte) autoverkoperstruc.
Je vasthouden om de koop te sluiten, is dat dan zo moeilijk te bedenken dan ,of ben ik zo slim??quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:44 schreef Socios het volgende:
Wat is de truc dan? Of bedoel je dat juist sarcastisch omdat je nu nooit een deal zou willen sluiten?
Ik zou (ook) géén deal maken met zulke bizarre eisen voor een proefrit. Niet eens meer aan die proefrit beginnen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:45 schreef blomke het volgende:
Je vasthouden om de koop te sluiten, is dat dan zo moeilijk te bedenken dan ,of ben ik zo slim??
Dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:46 schreef Socios het volgende:
[Niet eens meer aan die proefrit beginnen.
FTFYquote:Op donderdag 15 september 2022 21:04 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt iemand met zijn volle verstand in een Auto wil rijden
quote:Op zaterdag 17 september 2022 08:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Je vasthouden om de koop te sluiten, is dat dan zo moeilijk te bedenken dan ,of ben ik zo slim??
Toyota C_HR Hybridequote:Op zaterdag 17 september 2022 08:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, dus de volgende keer niet meer naar zo’n pauperhandelaar.
Welke auto heb je op het oog?
- zei -quote:Op zaterdag 17 september 2022 09:01 schreef PS. het volgende:
Is gewoon bij wijze van borg. Zoals iemand anders hier ook al zij, als jij de auto niet terug komt brengen hebben ze die van jou tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |