abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205984419
Hoe moeilijk is het om dat klepje in de deur ook weer te sluiten? Denken ze dat warmte gratis is oid?

o|O
pi_205984465
Heb je nu al je verwarming aan staan dan :?
pi_205984480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:16 schreef PS. het volgende:
Heb je nu al je verwarming aan staan dan :?
Nee, ben warmte aan het verzamelen voor oktober.
pi_205984484
[quote]1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe moeilijk is het om dat klepje in de deur ook weer te sluiten? Denken ze dat warmte gratis is oid?

o|O
[/quote]
<--oeps, deze quote ging niet goed.
Zeer terechte klacht.

Maar: als je iedere keer een dikke kranten/folder bundel door een dunne brievenbus met zware borstels moet doordouwen, das gewoon kut als bezorger.

In geval van brieven: dat betekent dus dat ze uit de brievenbus steken. Dat lijkt me wel kut.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205984497
Gebruik dan ook gewoon een losse (vrijstaande) brievenbus. Dan regent in het ergste geval je post zeiknat omdat die lapzwans het deurtje open laat staan

Heb zelf zo'n Amerikaans geval met zo'n rood vlaggetje (die nooit iemand gebruikt)
pi_205984507
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
_O_
pi_205984541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Goeie, en als het (zoals nu even) prima toeven is zonder verwarming/cooling, dan hoef je er geen extra tochtgat bij vanaf de namiddag. (stel: 's middags bezorgd, 's avonds pas uit bus gevist)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker donderdag 15 september 2022 @ 13:22:21 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205984552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
<--oeps, deze quote ging niet goed.
Zeer terechte klacht.

Maar: als je iedere keer een dikke kranten/folder bundel door een dunne brievenbus met zware borstels moet doordouwen, das gewoon kut als bezorger.

In geval van brieven: dat betekent dus dat ze uit de brievenbus steken. Dat lijkt me wel kut.
Met of zonder zware borstel in de brievenbus is dat asociaal. Dubbelgevouwen brieven ook.
pi_205984604
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:22 schreef maily het volgende:

[..]
Met of zonder zware borstel in de brievenbus is dat asociaal. Dubbelgevouwen brieven ook.
Eens.

Maar over die dubbelgevouwen brieven: Als de klep/borstel te zwaar is, kun je niets anders doen dan die brieven door de borstels wurmen. Er als tijdens dat wurmen 1 brief brlijft steken, vouwt alles dubbel en is alles naar de klote.

Kortom: Luchtdichte, dikke borstels zijn gewoon kut voor nette bezorging. (natte krant door een borstel schuiven? Pagina 1 naar de klote )
pi_205984668
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef Cockwhale het volgende:

o|O
Of post die er half uithangt.
pi_205984873
Ik heb er juist een plaatje in zitten zodat ie open blijft staan :7
pi_205985233
quote:

o|O
Scheve mond, verwarde spraak en verlamde arm.
pi_205985509
quote:

o|O
Gewoon zo'n brievenbus klep monteren met een extreem sterke veer, zodra die pik denkt de klep te willen laten open staan...."pats" vol die klep op zijn fikken, dat zal hem leren de volgende keer :7 .
pi_205987797
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 15:02 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]
Gewoon zo'n brievenbus klep monteren met een extreem sterke veer, zodra die pik denkt de klep te willen laten open staan...."pats" vol die klep op zijn fikken, dat zal hem leren de volgende keer :7 .
Nee. Daar klemmen die sukkels juist je post tussen zodat t gejat kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')