Genot om dit te zien,er is rust en er wordt eten gemaakt.Wat een verschil met gisteren.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah kweet ut al, nou ja al.
Eunice?
Echt wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genot om dit te zien,er is rust en er wordt eten gemaakt.Wat een verschil met gisteren.
Tussen 10 en 12quote:
Die moet je er gelijk uit trappen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Hoewel daar komt Jeffrey net binnen, die deed gister ook druk daar
Hij heeft je gehoordquote:Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet je er gelijk uit trappen.
Hapje van de aardappel... hapje van mijn vinger... hapje van de aardappel...quote:Op donderdag 15 september 2022 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Aardappels schillen met een groot mes
[ afbeelding ]
10 12 vanavond.quote:
Die zijn wel lang zegquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef Flow3r het volgende:
Die enge nagels van Moriana![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor tijdquote:
Nou is wel gevaarlijk zo'n mesquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hapje van de aardappel... hapje van mijn vinger... hapje van de aardappel...
Met Shoarma.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tijd
Volgende keer tussen 2 en 4 snachts graag.
Jumbo heeft het druk denk ik, of het mag niet eerder bezorgd wordenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tijd
Volgende keer tussen 2 en 4 snachts graag.
Ach bij Jumbo valt wel wat te regelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk zo laat. Jumbo bezorgt toch nooit zo laat?
De boodschappen bezorger gaat dus eerst langs de FEBO, ook al wordt er niets afgeplakt, toch nagekeken worden.quote:
Denk dat de Febo er eerst nog langs moet voor controle en merken afplakken.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach bij Jumbo valt wel wat te regelen.
Niets is vreemd, zo blijkt de laatste dagen
Er wordt niks afgeplakt.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de Febo er eerst nog langs moet voor controle en merken afplakken.
Jawel van de week bij mij om 22:30quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk zo laat. Jumbo bezorgt toch nooit zo laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |