quote:Op donderdag 15 september 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
Is hij nou Russisch aan het leren?
Super tof. Klinkt ook best goedquote:
Hij doet icespeedway en motor racen daar.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Super tof. Klinkt ook best goed
quote:Op donderdag 15 september 2022 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet icespeedway en motor racen daar.
*checkt de streams*quote:Op donderdag 15 september 2022 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een leiding in de keuken.Wie is dat?
Whuzz,ik laat je slaan hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*checkt de streams*
Dat is een struik.
Die zag ik nog nietquote:Op donderdag 15 september 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tweetje
hier nog 1
[ afbeelding ]
grwrbjklle de groderssne.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen wmb allebei weg. Ik kan ze ook slecht verstaan als ze zo binnensmonds praten.
Gnriesskc mnsndn hoezo dndncnes gndnsns ik bedoel die llfmdnd misschien is het echt iets weetje gndnsns ddnndensskzkdnrjcnquote:
Ik vind helemaal mooi.quote:
Als hij zich gewassen heeft heb ik er geen moeite mee, mensen met lange haren en baarden staan ook boven het etenquote:Op donderdag 15 september 2022 12:21 schreef Whuzz het volgende:
Ach, vergeleken met die triljoen vliegen in de keuken denk ik dat één bloot bovenlijf niet zo'n issue is...
Genot om dit te zien,er is rust en er wordt eten gemaakt.Wat een verschil met gisteren.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah kweet ut al, nou ja al.
Eunice?
Echt wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genot om dit te zien,er is rust en er wordt eten gemaakt.Wat een verschil met gisteren.
Tussen 10 en 12quote:
Die moet je er gelijk uit trappen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Hoewel daar komt Jeffrey net binnen, die deed gister ook druk daar
Hij heeft je gehoordquote:Op donderdag 15 september 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet je er gelijk uit trappen.
Hapje van de aardappel... hapje van mijn vinger... hapje van de aardappel...quote:Op donderdag 15 september 2022 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Aardappels schillen met een groot mes
[ afbeelding ]
10 12 vanavond.quote:
Die zijn wel lang zegquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef Flow3r het volgende:
Die enge nagels van Moriana![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor tijdquote:
Nou is wel gevaarlijk zo'n mesquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hapje van de aardappel... hapje van mijn vinger... hapje van de aardappel...
Met Shoarma.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tijd
Volgende keer tussen 2 en 4 snachts graag.
Jumbo heeft het druk denk ik, of het mag niet eerder bezorgd wordenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tijd
Volgende keer tussen 2 en 4 snachts graag.
Ach bij Jumbo valt wel wat te regelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk zo laat. Jumbo bezorgt toch nooit zo laat?
De boodschappen bezorger gaat dus eerst langs de FEBO, ook al wordt er niets afgeplakt, toch nagekeken worden.quote:
Denk dat de Febo er eerst nog langs moet voor controle en merken afplakken.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach bij Jumbo valt wel wat te regelen.
Niets is vreemd, zo blijkt de laatste dagen
Er wordt niks afgeplakt.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de Febo er eerst nog langs moet voor controle en merken afplakken.
Jawel van de week bij mij om 22:30quote:Op donderdag 15 september 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk zo laat. Jumbo bezorgt toch nooit zo laat?
Dat is juist het gekke jaquote:
Oh ja dat zal zeker.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de Febo er eerst nog langs moet voor controle en merken afplakken.
tussen 22.00 uur en 00.00 uurquote:
Dit jaquote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Merken zijn free.Ook op kleding etc.
Denk het ook ja ze bezorgen tot 22:00 lees ik net op de site..quote:Op donderdag 15 september 2022 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De boodschappen bezorger gaat dus eerst langs de FEBO, ook al wordt er niets afgeplakt, moet toch nagekeken worden.
Ik zag Kim met een shirt waar Gucci ,Vercace en nog een paar namen op stonden.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ik wel wat dingen afgeplakt zag. Tandpasta meen ik.
Klopt maar typte even snelquote:Op donderdag 15 september 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tussen 22.00 uur en 00.00 uurlas ik
Gerry was paniek ivm familie.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Paar dagen niet kunnen volgen..gerry en bert eruit.. eigen keuze van beide ?
Ik roep dit echt al twee wekenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Misschien omdat Jumbo de sponsor is. Maar dat geld dan niet voor kleding...vreemd.
Gerry heeft een brief geschreven, iets met haar vader. Maar ze wilde niet kwijt wat. Ze is hals over kop vertrokkenquote:Op donderdag 15 september 2022 13:23 schreef RobjeGeus het volgende:
Paar dagen niet kunnen volgen..gerry en bert eruit.. eigen keuze van beide ?
Ik wilde een mooiere maken.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt een eigen stijl qua kleding en haar.
Mooie bank, maar wat een raar kleedje.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde een mooiere maken.
Deze heeft dezelfde kleur als de bank.
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 15 september 2022 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Is een meeting geweest van familie achter.
OP stream 1 vertelde Wendy net.quote:
Dacht het niet hoor. Geen contact met de buitenwereld dus ook niet met familie.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OP stream 1 vertelde Wendy net.
Het gesprek ging over de gesprekken met de psych en coaches vandaag.
Toen opperde ze dat ze mss wel info krijgen over wat er gezegd is door familie.
Iemand anders (dacht Janet) had ook iemand opgegeven die daar bij aanwezig zou zijn.
Denk ook niet dat ze info krijgen.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor. Geen contact met de buitenwereld dus ook niet met familie.
Ja familie onderling maar niet met de deelnemers ga ik vanuit.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze info krijgen.
Maar familie/naasten hebben blijkbaar wel een meeting achter gehad.
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja familie onderling maar niet met de deelnemers ga ik vanuit.
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Zo werd het ook gebracht
Ik bedank heel vriendelijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Platbrood met zure stroop
[ afbeelding ]
Vergis je je in,de elite eet buiten.quote:Op donderdag 15 september 2022 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gemeenschappelijke eetplicht lijkt het wel
[ afbeelding ]
Ah ik miste er idd een paarquote:Op donderdag 15 september 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergis je je in,de elite eet buiten.
Appelstroop tochquote:Op donderdag 15 september 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup met zure stroop met stroop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Rinse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |