Tim Hofman, Raven van Dorst en André van Duin zijn in de race voor de Televizier-Ster voor beste presentator. Dat werd vanavond bekendgemaakt in RTL Boulevard. Het is de eerste keer dat de categorie niet meer bestaat uit presentator of presentatrice, maar is samengevoegd.![R.14484e185bd004f035620fdc5bea7fb0?rik=F6rknLnpN5mSRA&pid=ImgRaw&r=0]()
Van Dorst reageert enthousiast op de nominatie. ,,Echt? Vorig jaar was ik nog genomineerd voor talent! Dit gaat mijn moeder echt te gek vinden.” Over de samenvoeging van de twee categorieën grapt Van Dorst, die genderneutraal door het leven gaat: ,,Ik had eerst twee keer zoveel kans, omdat je mij bij allebei kon indelen. Dus eigenlijk vind ik het helemaal kut.”
Van Dorst neemt het op tegen de afgelopen twee winnaars van de Televizier-Ster beste presentator. Van Duin won de prijs in 2021 en Hofman in 2020. In dat jaar ging Hofman er ook met de Televizier-Ring voor Over mijn lijk en de Televizier-Ster voor een Online Videoserie (Boos) vandoor. Met Boos is hij nu in de race voor de nieuwe Impact Award.
Mensen konden tot maandagochtend stemmen op hun favoriete presentatoren. De 57e uitreiking van de Gouden Televizier-Ring is op 6 oktober. Welke drie tv-programma’s in de race zijn voor de Ring wordt later bekendgemaakt.
Andere genomineerden
Televizier-Ster Impact
Boos (BNNVARA)
Goede Tijden, Slechte Tijden (RTL)
Make Up Your Mind (SBS)
Televizier-Ster Jeugd
Hallo, Ik Heb Kanker (EO)
Hands Up (KRO-NCRV)
Steken en Prikken (BNNVARA)
![R.65bebd9642b50a60291490bc3e7e978a?rik=KytCEMW1h4vT2g&pid=ImgRaw&r=0]()
Televizier-Ster Talent
Giel de Winter
Soy Kroon
Splinter Chabot
https://www.ad.nl/show/di(...)gek-vinden~ab97d786/Wat een armoe.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !