abonnement Unibet Coolblue
pi_206190235
lijkt me altijd volledig nutteloos om je aan iemand te gaan ergeren...

ofwel je hebt zelf de vrijheid in de buurt van zo iemand te blijven, in dat geval is het simpelweg zaak die persoon zo snel mogelijk te ontwijken en te voorkomen dat je verder tijd eraan besteed.

als dat niet mogelijk is, gaat het eigenlijk hooguit om iemand waarmee ik beroepsmatig contact hebt en in dat geval is het professioneel gewoon niet wenselijk jezelf te laten leiden door persoonlijke voorkeuren en het een kwestie van jezelf professioneel opstellen en niet miepen over je eigen voorkeuren oid.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206190818
Van die tokkie vrouwen met zo'n doorrookte stem }:| Vaak nog met zo'n walgelijke rot Chihuahua ook. Wat een pokkebeesten zijn dat:r
En dan dat platte Haagse accent erbij. En helaas voor mij wonen er veel van dat soort types hier.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206190872
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 00:17 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Net terug van een week vakantie en dan zie je weer dat de meerderheid moddervet is, onder de meest achterlijke tattoo's zit of beide. Zulke mensen staan me al niet aan en dat heb ik ze nog niet eens horen praten.
Dat waren ze voor je vakantie dan toch ook al?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206190943
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2022 17:51 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Dat waren ze voor je vakantie dan toch ook al?
Oh, zo had ik het nog niet opgevat. Ik bedoelde dat all inclusieve resorts blijkbaar ook tokkiemagneten zijn in het wat duurdere segment.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 3 oktober 2022 @ 18:36:06 #55
414785 sirdanilot
pi_206191257
Mijn collega. Laten we hem Boudewijn noemen (niet zijn echte naam maar hij heeft wel zo'n soort naam zegmaar).

Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Dan vraagt meneer me om iemand een mail te sturen, stel ik de mail op en dan krijg ik om half elf 's avonds een mail terug (die ik de volgende dag pas lees natuurlijk) wat er allemaal fout is aan de mail. Meneer lijkt zo autistisch als een deur te zijn, hij doet ongelofelijk autistisch over hyperlinks (vrij gebruikelijk om gewoon links te plakken in mails maar nee hoor, mag niet van Boudewijn :') ) en als er een vergadering is valt meneer me continu in de rede ondanks dat hij van toeten noch blazen weet en dan belt hij nadien nog even na om te zeggen wat ik allemaal fout zou hebben gedaan terwijl mijn collega's het ook moeten aanhoren. Iedereen bij ons heeft een bloedhekel aan hem. Het is dat er personeelstekort is anders was hij er allang uitgebonjourd. Meneer had ook commentaar dat ik meer gel in mijn haar zou moeten doen, blijkbaar gaat hij alleen om met andere Boudewijn-achtige types met glad achterovergekamd haar met een liter gel erin :r
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206191904
Mensen die geen persoonlijke voorkeur hebben tussen heterotische snaartheorieën met E8×E8 of SO(32) ijkgroep.

"Kom op", denk ik dan. "Doe es wat beter je best."
-
pi_206191996
Zo eens in de zoveel tijd gebeurt dat wel eens ja. Maar het is wel zeldzaam. Meestal heeft het gewoon een aanwijsbare reden als ik vrijwel meteen een hekel aan iemand heb :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206196667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 10:57 schreef DjVero het volgende:
Zeker, maar meestal niet zonder reden. Eigenlijk noem jij in je OP ook al een reden, namelijk manier van praten. Da's er bij mij ook één. Verder:

- Mensen die vol van zichzelf zijn (bijv. alleen in "ik-vorm" praten)
- Mensen die alleen maar over hun privé (kinderen, werk, relatie, hypotheken, etc. etc.) kunnen wauwelen
- Mensen die vinden dat iets 'hoort'
- Mensen met principes
- Mensen die blaken van het zelfvertrouwen
- Serieuze of overijverige mensen
- Dronken mensen

Wat moet ik in vredesnaam eigenlijk nog met andere mensen _O-
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_206211303
Slome, trage, in de weg lopende, onnodig geluidmakende mensen. Dat somt het wel zon beetje op. En dat zijn er veeeeel.
pi_206211424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:43 schreef GeneralRadek het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens. Ik kom wel eens mensen tegen waar ik me zonder reden aan ga irriteren. Maar dan zonder dat ze eigenlijk iets fout doen. Gewoon om hun manier van praten meestal. Eigenlijk best dom want die mensen kunnen er niets aan doen.

Hebben jullie het ook wel eens?
Ja en vaak heeft het of te maken met dat ik onbewust (!) toch jaloers ben op iets van hun/ omdat zij iets doen wat ik mezelf verbied, maar niet persé verkeerd is of omdat ik aanvoel dat zij geen zuivere koffie zijn.

Overigens is het meestal toch dat laatste, wanneer ik mijn observaties analyseer. Maar dan is het ook niet zonder reden.

Maar zonder reden op iemand een hekel hebben, vertelt soms dat jij juist iets van hen kunt leren :)
pi_206220997
Ik heb dat met Irene Moors en met Chantals ik heb werkelijk nog nooit een aardige Chantal ontmoet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 6 oktober 2022 @ 07:54:50 #62
338319 ZarB
Piña colada
pi_206221026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit :'). Wel raar op zich, dat bijna iedereen zich aan bijna iedereen irriteert.
En het typische is dan weer dat men tegelijkertijd graag een wedstrijdje "wie is de grootste altruïst doet" (corona, oekraïne, asielzoekers etc etc). Schijnheilig volk, dat menssoort.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')