Neeeequote:Op dinsdag 27 september 2022 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook qua Oekraïnse kentekens, en goed geïntegreerd ook: met een boerenzakdoek aan de linker spiegel.
Not kidding, ik moest enorm lachen toen ik het zag
Nou ja, ik woon wel in een boerenzakdoekenregio natuurlijk, omgekeerde NL-vlaggen, boerenzakdoekvlaggen, zelfs busjes van groene bedrijven met boerenzakdoeken eraan.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NeeeeSerieus
![]()
![]()
![]()
Die denken dat ze met de zakdoeken de Oekrainse boeren steunen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat is al gaande sinds 1917.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:10 schreef Gehrman het volgende:
Veel hoogopgeleide Russen die emigreren.
Veel SUV's valt me op.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:09 schreef T-zooi het volgende:
Ik juist vooral veel Oekraïense auto's rondrijden. Het zijn allemaal van die typische boeven bakken, witte AMG Mercedessen met glimmende velgen en donkere ramen. Ze rijden ook horkerig en irritant links.
Het zijn de wat rijkere mensen die de middelen hebben om hun land te ontvluchten, de mensen die in een Lada of een Kia rijden in Novgorod kunnen dat niet.quote:
Precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:10 schreef stavromulabeta het volgende:
Je kunt vanachter je computer wel roepen dat dit soort mensen in opstand moeten komen maar vermoedelijk had ik precies het zelfde gedaan als ik in deze positie zat.
Als ik je zie rijden gooi ik een HiMAR op je otoquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:14 schreef Gnunix het volgende:
iedereen grote bek op het internet en ook al berichten gehad dat ik wel even een tik zou krijgen met m'n russische platen, maar niemand die z'n bek opentrekt![]()
kankernederlanders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |