Ik heb me weer ingekocht.quote:
Ik ben ook omkoopbaarquote:
onder andere ... mijn aantal posts ligt nog wat hogerquote:Op donderdag 15 september 2022 01:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel aantal posten, je hebt er nu 1 meer
Weinig,maar volgens mij zit daar veel meer in.quote:Op donderdag 15 september 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
Leila is wakker ... wat brengt die eigenlijk in ?
Iedereen heeft zijn prijs.quote:
misschien komt dat dan nog... vooralsnog zie ik het nietquote:Op donderdag 15 september 2022 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig,maar volgens mij zit daar veel meer in.
Ik zag het eerst ook niet bij haar.Maar ze krijgt de kans ook nog niet echt lijkt me.quote:Op donderdag 15 september 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien komt dat dan nog... vooralsnog zie ik het niet
Dat is Leilaquote:Op donderdag 15 september 2022 01:09 schreef 5thencounter het volgende:
Weer geen NeukNacht...![]()
Hebben Sjarrol&Mirthe weer de godganse dag legge friemele.. Nix![]()
[ afbeelding ]
Ohw, te donker, ik dacht dat ze ook laat wakker was.. Die ½dooie Leila is ook maar beeldvulling van nixquote:
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2022 01:34 schreef 5thencounter het volgende:
Of het volle maan is.. want Leila voelt zich nooit goed bij volle maan zegt ze.. mooi, het is bewolkt,, Fake wijf
`9 oktober pas weerquote:Op donderdag 15 september 2022 01:34 schreef 5thencounter het volgende:
Of het volle maan is.. want Leila voelt zich nooit goed bij volle maan zegt ze.. mooi, het is bewolkt,, Fake wijf
Het trio nachtbraken vraagt zich af of er ook snachts iemand achter de cams zit.. Leila had al door dat ook heel laat de cams Bzzzt meedraaienquote:Op donderdag 15 september 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.
Ze hebben het nog maar 1 keer gedaanquote:Op donderdag 15 september 2022 02:11 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Ook Babbetje heeft het "nomineren" door.. je stemt niet iemand weg maar je nomineert iemand om een Spel te spelen .. godtering na 3 weken er achter komen
Het belangrijkste item van hun bestaan daar.. en het niet wetenquote:Op donderdag 15 september 2022 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben het nog maar 1 keer gedaan
Babbetje ving lelijk bot toen ze Leika bestookte met proberen haar gedragspatroon te opleggen..quote:Op donderdag 15 september 2022 02:18 schreef WickyChicky het volgende:
Wat wil die meid van mij. Wat 'n vibe killer🤣
Ze maakt meer foutjes.quote:Op donderdag 15 september 2022 02:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbetje ving lelijk bot toen ze Leika bestookte met proberen haar gedragspatroon te opleggen..
Weetniet, kwam bij mij anders over. Heb ook 'n resting bitch face😂 Ga dat stokje of een pen in m'n mond stoppen😋quote:Op donderdag 15 september 2022 02:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbetje ving lelijk bot toen ze Leika bestookte met proberen haar gedragspatroon te opleggen..
Jup. Leila pikte die "analyse" van Babbetje de huis Psych ook nietquote:Op donderdag 15 september 2022 02:30 schreef WickyChicky het volgende:
[..]
Weetniet, kwam bij mij anders over. Heb ook 'n resting bitch face😂 Ga dat stokje of een pen in m'n mond stoppen😋
Zo vind ik haar wel leuk.quote:Op donderdag 15 september 2022 02:41 schreef 5thencounter het volgende:
Joehoehh... ben ik nog te dik? JA
Camcheck , jup ook hier staat 'ie nog aan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |