top thanxquote:Op woensdag 14 september 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dit iets voor een UI?
https://i.gyazo.com/8d8e953a9572447658705a0a16eb7951.png
kwam gisteren teveelquote:Op woensdag 14 september 2022 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
voor iemand die dit niet meer kan erg confronterend
Je weet dat ik het zo niet bedoel.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
voor iemand die dit niet meer kan erg confronterend
Of heb je een andere voorkeur?quote:
Iedereen die ik "leuk" vind is eruit, dus datquote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb tot nu toe heel weinig live kunnen zien, maar wie zijn de favoriete mannen en vrouwen tot nu toe ?
Top 3 misschien ....
mijn is vanavond naar huisquote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb tot nu toe heel weinig live kunnen zien, maar wie zijn de favoriete mannen en vrouwen tot nu toe ?
Top 3 misschien ....
Ik ben nog en de namen-leer-fasequote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Top 3 misschien ....
nee is goed maar moet even kijken hoe ik dat op kan slaan. wil je de link naar me dm-enquote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of heb je een andere voorkeur?
Jammer, ik begreep dat Bert favoriet was ?quote:Op woensdag 14 september 2022 23:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
Iedereen die ik "leuk" vind is eruit, dus dat
Ik had Gerry heel hoogquote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Top 3 misschien ....
Nouja, spraakmakend, net als Quincy, Johan en Wesley.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, ik begreep dat Bert favoriet was ?
Is er nog boven water waarom Gerry zonodig direct weg moest?quote:Op woensdag 14 september 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had Gerry heel hoog![]()
Bij de mannen toch wel GJ, Martin ook wel, juist omdat ie zo lekker irritant kan zijn en verder weet ik het ff niet. Bij de vrouwen wanda (irritaties!), Wendy (same) en verder weet ik ook nog niet...
Gun imadididinges trouwens ook wel om ver te komen. Zie/hoor hem niet vaak, maar als ik hem hoor vind ik hem wel boeiend en wijs.
Johan had van mij ook mogen blijven!quote:Op woensdag 14 september 2022 23:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nouja, spraakmakend, net als Quincy, Johan en Wesley.
Hebben we toch iets gemeen.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
op dome vragen gev ik geen antwort
Berendquote:Op woensdag 14 september 2022 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, ik begreep dat Bert favoriet was ?
Vind het lastig om van een favoriet te spreken, maar ik vond Gerry wel leuk en GertJan en Alicia denk ikquote:Op woensdag 14 september 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Top 3 misschien ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |