Dat staat er toch ook, dat hij opgepakt is wegens verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam? Dat is inderdaad een strafbaar feit?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Tekaschi het volgende:
Maar ff serieus, wtf, voor mij gewoon medeplichtig. Wat is dat voor een gedachtegang, wie helpt zo iemand dan ben je toch van hetzelfde niveau? Of laten we deze gast weer met een flutstrafje vrij en horen we over enkele jaren over een nieuwe "Gino" waar deze "dader" al in beeld was?
Is het een hij? Ik dacht specifiek te lezen dat er een “persoon” stond.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:04 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, dat hij opgepakt is wegens verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam? Dat is inderdaad een strafbaar feit?
Hij is net opgepakt, en jij hebt het nu al over een flutstrafje. Beetje vroeg om op de zaken vooruit te lopen.
Volgens dit artikel zou het om een man gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is het een hij? Ik dacht specifiek te lezen dat er een “persoon” stond.
Hij heeft een jaar zijn bek gehouden en doorgeleefd, als ik het zo lees.quote:
Sneu als dit idd waar is want hij zal er wél op worden aangekeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij ontkent iedere betrokkenheid.
https://www.nu.nl/algemee(...)e-betrokkenheid.html
Precies. Dat zag je gisteren hier al.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sneu als dit idd waar is want hij zal er wél op worden aangekeken.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 vindt de volgende zitting plaats in de strafzaak tegen de man die onder meer wordt verdacht van moord op en ontvoering en seksueel misbruik van de 9-jarige Gino. Deze zitting vindt plaats bij de rechtbank Limburg, Sint Annadal 1 in Maastricht en begint om 10.00 uur.
Tijdens deze zitting wordt de zaak nog niet inhoudelijk behandeld. Er wordt gesproken over de stand van het onderzoek, de verdere planning van de strafzaak en of de verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven zitten. Ook kunnen er onderzoekswensen ingediend worden.
Zitting bijwonen als publiek
Geïnteresseerden kunnen de zitting op beeldschermen volgen in Wijkcentrum Het Ruweel aan de Malbergsingel 62 in Maastricht (www.hetruweel.nl). De deuren van het wijkcentrum gaan om 9.00 uur open. Vooraf aanmelden is niet nodig.
https://www.rechtspraak.n(...)2-augustus-2023.aspx
Vooral bezopen als je iemand die gewoon zijn/haar werk doet gaat bedreigen, en uitspreekt dat je hoopt dat zijn kinderen hetzelfde overkomt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Advocaten zaak-Gino bedreigd: 'Via achteringang naar binnen'
De advocaten die Gino-verdachte Donny M. bijstaan zijn een tijdlang bedreigd geweest. Dat gebeurde met name tijdens de eerste weken en maanden na de aanhouding van M. op 4 juni 2022.
De laatste tijd zijn die bedreigingen er niet meer, zeiden M.'s advocaten Sjanneke de Crom en Maikel Horsch woensdag na afloop van de vijfde inleidende zitting van de rechtbank in Maastricht rond Gino.
Bedreiging en beledigd
"Nu kunnen we weer via de hoofdingang de rechtbank binnen", zei De Crom, "maar de eerste zittingen moesten we via een andere ingang naar binnen. Met name de parkeerplaats was niet veilig. Het was best heftig." Ze vertelde dat de website van hun advocatenkantoor druk bezocht wordt. "Je bent heel vindbaar. Je wordt aangesproken op deze zaak, via mail en apps. We hebben de eerste weken veel hinder ervaren. Zo liet iemand me weten te hopen dat - als ik kinderen zou hebben - hen ook zoiets zou overkomen. Naast bedreigingen waren er verwensingen en beledigingen."
Donny M. was woensdag niet bij de zitting van de rechtbank aanwezig. "Het is zwaar en heftig voor hem om hierheen te komen", zei De Crom. Omdat er geen zwaarwegende zaken voorlagen woensdag voor de rechtbank, besloot hij om niet te komen. Volgens De Crom gaat het niet goed met de verdachte.
https://www.1limburg.nl/n(...)eringang-naar-binnen
Gestopt met lezen. Volgende keer maar weer via de achterdeur met deze woorden.![]()
![]()
[nee, ik keur het niet goed maarrrrrrrrrr ik snap wel dat mensen er iets van vinden als je deze totaalmongool als het slachtoffer probeert neer te zetten en dat hij uberhaupt een keuze mag krijgen of hij wel of niet komt. Bezopen!]
Precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:00 schreef deedeetee het volgende:
Advocaten laat je gewoon hun werk doen. Je mag een mening hebben over hun cliënt maar ze daarop aanvallen kan echt niet door de beugel. Die mensen moeten gewoon hun werk kunnen doen.
Oké.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben het ermee eens dat je ze met rust moet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |