abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2023 @ 11:14:11 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209664559
Tja, bij Joran schijnt het ook zo te zijn gegaan. Niet helemaal uncommon dus.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209665217
Vandaar dus al die huiszoekingen in het huis van de hoofdverdachte. Zullen wel in dezelfde pedo kringen verkeren.
pi_209665277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Tekaschi het volgende:
Maar ff serieus, wtf, voor mij gewoon medeplichtig. Wat is dat voor een gedachtegang, wie helpt zo iemand dan ben je toch van hetzelfde niveau? Of laten we deze gast weer met een flutstrafje vrij en horen we over enkele jaren over een nieuwe "Gino" waar deze "dader" al in beeld was?
Dat staat er toch ook, dat hij opgepakt is wegens verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam? Dat is inderdaad een strafbaar feit?

Hij is net opgepakt, en jij hebt het nu al over een flutstrafje. Beetje vroeg om op de zaken vooruit te lopen.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 12:21:32 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209665504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 12:04 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Dat staat er toch ook, dat hij opgepakt is wegens verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam? Dat is inderdaad een strafbaar feit?

Hij is net opgepakt, en jij hebt het nu al over een flutstrafje. Beetje vroeg om op de zaken vooruit te lopen.
Is het een hij? Ik dacht specifiek te lezen dat er een “persoon” stond.

Edit, ja in het artikel hebben ze het over een man.
pi_209665542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 12:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Is het een hij? Ik dacht specifiek te lezen dat er een “persoon” stond.
Volgens dit artikel zou het om een man gaan
pi_209667200
https://www.1limburg.nl/n(...)beste-vriend-donny-m

De tweede verdachte die is aangehouden in de zaak rond de moord op de negenjarige Gino, is de beste vriend van hoofdverdachte Donny M.
Youri F. wordt verdacht van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam van Gino.
pi_209668787
Fortuna-fan en boezemvriend van Donny M . opgepakt rond moord op Gino: ‘Zijn naam stond op lijstje familie

https://www.ad.nl/binnenl(...)je-familie~ab7651cd/
pi_209668908
Fortuna zou er goed aan doen deze klerelijer een tijdelijk stadionverbod te geven die omgezet wordt in levenslang permanent bij veroordeling.

Maar denk niet dat die hals rustig wedstrijdje meer kan gaan kijken, gelukkig.
pi_209669122
Waarom is het überhaupt relevant dat hij fan van Fortuna is?
pi_209669191
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:13 schreef Nober het volgende:

[..]
[..]
Ophangen!! Je weet maar nooit!
Hij heeft een jaar zijn bek gehouden en doorgeleefd, als ik het zo lees.

Alles afpakken wat hem ook nog maar een greintje plezier zal geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2023 17:45:34 ]
  woensdag 28 juni 2023 @ 15:25:55 #286
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_209680186
Hij is weer vrijgelaten maar wel verdacht nog
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  woensdag 28 juni 2023 @ 16:25:35 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_209681022
Hij ontkent iedere betrokkenheid.

https://www.nu.nl/algemee(...)e-betrokkenheid.html
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 juni 2023 @ 16:45:03 #288
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209681283
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij ontkent iedere betrokkenheid.

https://www.nu.nl/algemee(...)e-betrokkenheid.html
Sneu als dit idd waar is want hij zal er wél op worden aangekeken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_209681363
Als hij wordt vrijgelaten uit beperking kun je er wel van uit gaan dat hij onschuldig is.
pi_209683072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Sneu als dit idd waar is want hij zal er wél op worden aangekeken.
Precies. Dat zag je gisteren hier al.
pi_209951173
Premium artikel Telegraaf en Limburger. Misschien dat L1 later nog een leesbaar artikel heeft.

Sittard - Het alibi dat Youri F. (21) uit Sittard heeft voor de avond van 1 juni 2022, de avond waarop de negenjarige Gino van der Straeten is ontvoerd en gedood, is aan het wankelen gebracht. Mede daarom is hij in beeld gekomen als tweede verdachte in het dossier.
pi_209967149
Volgende zitting in zaak Gino op woensdag 2 augustus 2023

quote:
Op woensdag 2 augustus 2023 vindt de volgende zitting plaats in de strafzaak tegen de man die onder meer wordt verdacht van moord op en ontvoering en seksueel misbruik van de 9-jarige Gino. Deze zitting vindt plaats bij de rechtbank Limburg, Sint Annadal 1 in Maastricht en begint om 10.00 uur.

Tijdens deze zitting wordt de zaak nog niet inhoudelijk behandeld. Er wordt gesproken over de stand van het onderzoek, de verdere planning van de strafzaak en of de verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven zitten. Ook kunnen er onderzoekswensen ingediend worden.

Zitting bijwonen als publiek
Geïnteresseerden kunnen de zitting op beeldschermen volgen in Wijkcentrum Het Ruweel aan de Malbergsingel 62 in Maastricht (www.hetruweel.nl). De deuren van het wijkcentrum gaan om 9.00 uur open. Vooraf aanmelden is niet nodig.

https://www.rechtspraak.n(...)2-augustus-2023.aspx
pi_210127079
Vijfde zitting rondom ontvoering, misbruik en moord Gino.

De zaak die draait om het ontvoeren, misbruiken en vermoorden van de 9-jarige Gino wordt woensdag vanaf 10:00 uur weer behandeld tijdens een vijfde niet-inhoudelijke zitting in de rechtbank van Maastricht.
Verdachte Donny M., die eerder een bekentenis heeft afgelegd, zal hierbij volgens zijn advocaat niet aanwezig zijn.

De verwachting is dat tijdens deze niet-inhoudelijke zitting twee ontwikkelingen in de zaak ter sprake gaan komen. Zo werd vorige maand een tweede verdachte in de zaak opgepakt. Youri F. wordt verdacht van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam van het jongetje. Hij is wel weer op vrije voeten. F. was bevriend met verdachte M., maar de advocaat van F. zei eerder dat die vriendschap direct verbroken werd door hem toen M. werd opgepakt.

Ook is begin vorige maand in een onderzoek naar de zorg en ondersteuning voor M. van vóórdat hij verdachte werd in de zaak-Gino geconcludeerd dat organisaties en hulpverleners die betrokken waren bij de man na zijn eerdere veroordelingen vooral de focus hadden op hun eigen taken. Informatie bleek niet goed overgedragen en er is niet altijd goed samengewerkt. Zo ontstond er op enig moment het beeld dat het risico op herhaling van een zedendelict laag was.
https://www.1limburg.nl/n(...)sbruik-en-moord-gino
pi_210132188
Geen verder bewijs voor tweede verdachte zaak-Gino.
https://www.1limburg.nl/n(...)-verdachte-zaak-gino
pi_210132661
Advocaten zaak-Gino bedreigd: 'Via achteringang naar binnen'

De advocaten die Gino-verdachte Donny M. bijstaan zijn een tijdlang bedreigd geweest. Dat gebeurde met name tijdens de eerste weken en maanden na de aanhouding van M. op 4 juni 2022.
De laatste tijd zijn die bedreigingen er niet meer, zeiden M.'s advocaten Sjanneke de Crom en Maikel Horsch woensdag na afloop van de vijfde inleidende zitting van de rechtbank in Maastricht rond Gino.

Bedreiging en beledigd
"Nu kunnen we weer via de hoofdingang de rechtbank binnen", zei De Crom, "maar de eerste zittingen moesten we via een andere ingang naar binnen. Met name de parkeerplaats was niet veilig. Het was best heftig." Ze vertelde dat de website van hun advocatenkantoor druk bezocht wordt. "Je bent heel vindbaar. Je wordt aangesproken op deze zaak, via mail en apps. We hebben de eerste weken veel hinder ervaren. Zo liet iemand me weten te hopen dat - als ik kinderen zou hebben - hen ook zoiets zou overkomen. Naast bedreigingen waren er verwensingen en beledigingen."

Donny M. was woensdag niet bij de zitting van de rechtbank aanwezig. "Het is zwaar en heftig voor hem om hierheen te komen", zei De Crom. Omdat er geen zwaarwegende zaken voorlagen woensdag voor de rechtbank, besloot hij om niet te komen. Volgens De Crom gaat het niet goed met de verdachte.

https://www.1limburg.nl/n(...)eringang-naar-binnen

Gestopt met lezen. Volgende keer maar weer via de achterdeur met deze woorden. 8)7 :')
[nee, ik keur het niet goed maarrrrrrrrrr ik snap wel dat mensen er iets van vinden als je deze totaalmongool als het slachtoffer probeert neer te zetten en dat hij uberhaupt een keuze mag krijgen of hij wel of niet komt. Bezopen!]
pi_210132767
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 14:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Advocaten zaak-Gino bedreigd: 'Via achteringang naar binnen'

De advocaten die Gino-verdachte Donny M. bijstaan zijn een tijdlang bedreigd geweest. Dat gebeurde met name tijdens de eerste weken en maanden na de aanhouding van M. op 4 juni 2022.
De laatste tijd zijn die bedreigingen er niet meer, zeiden M.'s advocaten Sjanneke de Crom en Maikel Horsch woensdag na afloop van de vijfde inleidende zitting van de rechtbank in Maastricht rond Gino.

Bedreiging en beledigd
"Nu kunnen we weer via de hoofdingang de rechtbank binnen", zei De Crom, "maar de eerste zittingen moesten we via een andere ingang naar binnen. Met name de parkeerplaats was niet veilig. Het was best heftig." Ze vertelde dat de website van hun advocatenkantoor druk bezocht wordt. "Je bent heel vindbaar. Je wordt aangesproken op deze zaak, via mail en apps. We hebben de eerste weken veel hinder ervaren. Zo liet iemand me weten te hopen dat - als ik kinderen zou hebben - hen ook zoiets zou overkomen. Naast bedreigingen waren er verwensingen en beledigingen."

Donny M. was woensdag niet bij de zitting van de rechtbank aanwezig. "Het is zwaar en heftig voor hem om hierheen te komen", zei De Crom. Omdat er geen zwaarwegende zaken voorlagen woensdag voor de rechtbank, besloot hij om niet te komen. Volgens De Crom gaat het niet goed met de verdachte.

https://www.1limburg.nl/n(...)eringang-naar-binnen

Gestopt met lezen. Volgende keer maar weer via de achterdeur met deze woorden. 8)7 :')
[nee, ik keur het niet goed maarrrrrrrrrr ik snap wel dat mensen er iets van vinden als je deze totaalmongool als het slachtoffer probeert neer te zetten en dat hij uberhaupt een keuze mag krijgen of hij wel of niet komt. Bezopen!]
Vooral bezopen als je iemand die gewoon zijn/haar werk doet gaat bedreigen, en uitspreekt dat je hoopt dat zijn kinderen hetzelfde overkomt.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 15:00:57 #297
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_210132773
Advocaten laat je gewoon hun werk doen. Je mag een mening hebben over hun cliënt maar ze daarop aanvallen kan echt niet door de beugel. Die mensen moeten gewoon hun werk kunnen doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_210132845
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 15:00 schreef deedeetee het volgende:
Advocaten laat je gewoon hun werk doen. Je mag een mening hebben over hun cliënt maar ze daarop aanvallen kan echt niet door de beugel. Die mensen moeten gewoon hun werk kunnen doen.
Precies.
Iemand die dit soort dreigementen uit mag mijn inziens ook eens door de rechter aan de tand gevoeld worden. Want volgens mij zijn dit niet eenmalige bedreigingen.
pi_210132894
Even voor de duidelijkheid, ik ben het ermee eens dat je ze met rust moet laten.
pi_210133557
quote:
4s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 15:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben het ermee eens dat je ze met rust moet laten.
Oké.

En op je vraag waarom hij de keuze heeft om te komen of niet.
Daar zullen wel diezelfde lui zitten die de advocaten ook bedreigen ook wel een aandeel in hebben.
De rechtbank zal niet op de match zitten te wachten. Voor je het weet vliegt zo'n bedreiger van de tribune.
Mogelijkerwijs zijn dit mensen die niet hun emoties kunnen reguleren. En richten ze nog meer schade aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')