abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209127015
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Check deze quote.
[..]

Dit inderdaad.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_209127076
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:33 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Je hebt daar de forensisch psychiatrische afdeling. Tuig met enkelbandjes lopen daar vrij over het terrein. Figuren die seksuele delicten hebben gepleegd lopen daar tussen kwetsbare meisjes die vroeger seksueel misbruikt zijn.
Vervolgens gaan ze naar een rehabilitatie afdeling elders op het terrein en worden ze daarna doodleuk in woonwijken gestopt.

Hoe ik dit weet? Een buurman van me heft daar 10 jaar vrijwillig gewoond en kende al die lui en die horrorverhalen. En die ziet hoe ze nu bij ons in de wijk worden gegooid.
Is dat op het terrein wat vroeger St Joris was?
Daar kom ik zo nu en dan als een client van mij wordt opgenomen, als die bv in een psychose komt.

Ik heb zelf nooit bij Parnassia gewerkt maar ik ken wel collega s die er hebben gewerkt en die hebben geen horror verhalen.

Vd website: biedt hulp aan patiënten met complexe problematiek op het gebied van verslaving, psychiatrie en verstandelijke beperkingen.

Dat is mijn doelgroep, maar dan zonder TBS maar zeker wel clienten met een verleden.
pi_209127108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:38 schreef ZanneG het volgende:

[..]
Is dat op het terrein wat vroeger St Joris was?
Daar kom ik zo nu en dan als een client van mij wordt opgenomen, als die bv in een psychose komt.

Ik heb zelf nooit bij Parnassia gewerkt maar ik ken wel collega s die er hebben gewerkt en die hebben geen horror verhalen.

Vd website: biedt hulp aan patiënten met complexe problematiek op het gebied van verslaving, psychiatrie en verstandelijke beperkingen.

Dat is mijn doelgroep, maar dan zonder TBS maar zeker wel clienten met een verleden.
Nee, Bloemendaal.
En dit is die afdeling: https://www.parnassiagroep.nl/forensisch Oh, ik zie dat je dat al had gelezen.
Het grootste, smerigste tuig zit daar. Moordenaars, verkrachters, alles.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  vrijdag 12 mei 2023 @ 23:42:57 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209127109
Als ik het zo zie heeft die parnassia een flinke hoeveelheid lokaties.

https://www.parnassia.nl/locaties
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209127112
Dat lijkt mij niet fijn om naast te wonen nee
Ik denk dat het voor mij reden zou zijn om te verhuizen,
ik zou niet tussen ex moordenaars en verkrachters willen wonen.
pi_209127119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:42 schreef Tengano het volgende:

Klopt het is een GGZ instelling, ik ken de instelling in Delft maar het is dus heel groot en landelijk zie ik nu.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:36:19 #257
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_209128468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Van de 1400 TBS'ers zit dus 223 man in de longstay. Maar van die longstay (waar je dus nooit meer weg zou komen stromen er gewoon weer mensen uit. Die worden dan ergens onderweg weer geacht toch geschikt voor behandeling te zijn. Daarnaast zitten die advocaten van dat soort mensen er ook bovenop omdat dit soort mensen inderdaad vrij lang in zo'n traject zitten. Iedere twee jaar wordt dat dus wederom bepleit en je ziet vaak dat rechters daar toch wel ontvankelijk voor zijn.

Aan de volgende zin kun je zien dat in 8 jaar tijd ongeveer de helft van die longstay dus weer leegloopt. Er is dus weldegelijk sprake van doorstroming. Daarnaast zitten er ook mensen die zelf liever in de longstay zitten omdat alles daar veel vertrouwder en relaxter is dan buiten. Die hebben helemaal geen behoefte meer om de maatschappij in te gaan. Die opgave is gewoon te groot. Moet je je maar eens voorstellen als je al 30 jaar in zo'n systeem zit en je loopt onderhand tegen de 60. Wat moet je dan nog buiten? Maar goed ze denken er dus niet allemaal zo over, maar sommigen wel.
[..]

Hoe kom je erbij dat ze nooit meer wegkomen van de longstay? Dat heb ik niet gezegd.
Een deel wel, een deel nooit.

Maar jij leek eerst te zeggen dat de TBS-ers die blijven vastzitten nog niet op 1 hand te tellen zijn.
En zoals je leest zijn er dat toch wel wat meer.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:38:41 #258
438527 MissButterflyy
pi_209128479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:42 schreef Tengano het volgende:

Wat is daarmee het probleem? Er komen ook ‘gewone’ mensen die uit zichzelf behandeling willen en niet met justitie in aanraking zijn geweest.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 08:41:55 #259
438527 MissButterflyy
pi_209128490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 23:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Check deze quote.
[..]

Dit betekent enkel dat ze overgeplaatst worden, als ze oud worden bijvoorbeeld naar de ouderenpsychiatrie en afdelingen daar, het betekent niet dat ze op straat worden losgelaten.
  zaterdag 13 mei 2023 @ 11:28:30 #260
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_209129750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dus omdat die vent uit Zoetermeer weer vrij is gekomen komen alle TBSers vrij? Dat is niet waar.
Er zijn er die hun TBS steeds verlengd krijgen, en levenslang zitten.
Kost geld

Ik weet ook iemand die zijn dochter met moeder heeft vermoord.
Loopt nu ook los in denhaag met een enkelband rond zijn enkel.
Goedkoper met een uitkering thuis te laten zitten.
Ondertussen handel die gek weer in drugs.
En ze laten hem gewoon lopen .

Paar keer al een melding gegeven maar ze geven er geen zak om daar in denhaag .

Hopeloze land waar we in leven door mensen die hun kern taken niet uit voeren.
pi_209129824
Offtopic bij onderwerp Gino, maar wel voor de discussie TBS.

Lees dit eens.

https://www.omroepbrabant(...)et-is-genoeg-geweest

Is dit een gevalletje, times have changed? Waarom zou een Donny ( :r :r ) dan ooit "vrij" komen?
  zaterdag 13 mei 2023 @ 12:13:30 #262
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209130112
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 08:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is daarmee het probleem? Er komen ook ‘gewone’ mensen die uit zichzelf behandeling willen en niet met justitie in aanraking zijn geweest.
Waar maak jij precies uit op dat ik het als een probleem zou beleven dat Parnassia een flinke hoeveelheid lokaties heeft ?????
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209146415
Vondst dode vrouw Roermond: man (47) niet langer verdachte.
https://www.1limburg.nl/n(...)iet-langer-verdachte

Boevennieuws schrijft:
De familie van de vrouw meldt echter aan deze site dat de vrouw is overleden aan onder andere hartfalen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Bep-Vetklep op 14-05-2023 08:32:54 ]
pi_209408334
Onderzoek naar vingerafdrukken in huis verdachte zaak Gino.

De afdeling forensische opsporing van de politie doet deze week extra onderzoek in de woning van de 23-jarige Donny M. uit Geleen die ervan wordt verdacht de negenjarige Gino te hebben ontvoerd, misbruikt en vermoord.
Het gaat om uitgebreid en aanvullend sporenonderzoek naar vingerafdrukken.

Geen nieuwe ontwikkelingen

Het onderzoek start maandag en kon pas uitgevoerd worden nu een ander onderzoek was afgerond. Het Openbaar Ministerie benadrukt dat er geen nieuwe ontwikkelingen in de zaak zijn die aanleiding zijn voor dit onderzoek.

https://www.1limburg.nl/n(...)-verdachte-zaak-gino
pi_209442662
Onderzoek: Moordverdachte Donny kreeg geen passende zorg
https://www.1limburg.nl/n(...)g-geen-passende-zorg

Onderlinge samenwerking en afstemming betrokken partijen rond Donny M. kon beter
https://www.toezichtsocia(...)uws/2023/06/08/index

Download > https://www.toezichtsocia(...)ten/2023/06/08/index

Familie Gino blij met onderzoek, maar vraagt doorpakken
https://www.1limburg.nl/n(...)ar-vraagt-doorpakken

Gesprek minister en burgemeester Verheijen over Donny M.
https://www.1limburg.nl/n(...)rheijen-over-donny-m

[ Bericht 4% gewijzigd door Bep-Vetklep op 08-06-2023 15:38:20 ]
pi_209442715
De falende instanties zullen niet voor een rechter, tuchtcommissie of anderzins worden gedaagd?
  donderdag 8 juni 2023 @ 16:16:01 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209443123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:36 schreef Nober het volgende:
De falende instanties zullen niet voor een rechter, tuchtcommissie of anderzins worden gedaagd?
Met een incompetente trut zonder rechtenstudie als minister van justitie :?
Met een psychopaat als Rutte als MP :?
Na Groningen en toeslagen dit wel aanpakken :?

Doofpot en promotie en weer doorrrrrr :( :r :r
pi_209664064
Verdachte opgepakt voor betrokkenheid bij verbergen lichaam 9-jarige Gino

Een persoon is vorige week donderdag opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam van de 9-jarige Gino.

De persoon wordt verder niet verdacht van andere strafbare feiten ten aanzien van het jongetje, meldt het Openbaar Ministerie dinsdag.

Bron: AD
pi_209664104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:34 schreef Stupidisco het volgende:

Een persoon is vorige week donderdag opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij het wegmaken van het lichaam van de 9-jarige Gino.

De persoon wordt verder niet verdacht van andere strafbare feiten ten aanzien van het jongetje, meldt het Openbaar Ministerie dinsdag.

The fuck? :{ Waar komt dit ineens vandaan? We waren toch in de veronderstelling dat Donny alleen handelde?
De enige echte.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 10:37:37 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209664119
Iemand die dus heeft geholpen het lichaam weg te werken? En dat doet die gene ook zo maar...
  dinsdag 27 juni 2023 @ 10:44:35 #271
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_209664196
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
The fuck? :{ Waar komt dit ineens vandaan? We waren toch in de veronderstelling dat Donny alleen handelde?

Er is al een lange tijd bekend dat er dna gevonden was wat niet overeenkwam met Gino en met Donny. Er werden op twitter vorig jaar ook al foto’s gepost van de waarschijnlijke handlanger. Of dit om dezelfde persoon gaat weet ik niet.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_209664232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:34 schreef Stupidisco het volgende:

Is toch niet raar? Genoeg vrienden die mij wel eens bellen om het lichaam van een kind mee helpen verstoppen, vooralsnog altijd nee gezegd.

Maar ff serieus, wtf, voor mij gewoon medeplichtig. Wat is dat voor een gedachtegang, wie helpt zo iemand dan ben je toch van hetzelfde niveau? Of laten we deze gast weer met een flutstrafje vrij en horen we over enkele jaren over een nieuwe "Gino" waar deze "dader" al in beeld was?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209664353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Iemand die dus heeft geholpen het lichaam weg te werken? En dat doet die gene ook zo maar...
Ik denk dat de bekende van de dader uit dezelfde inrichtingen komen en dus ook een vergelijkbare ellendige jeugd hebben genoten dus ja die zijn wel bereid te helpen.
pi_209664469
Dat is erg out of the blue opeens.
pi_209664523
Zo zo er was dus nog een handlanger bij betrokken?

Dus iemand belt je op of je wilt helpen het lijk van het vermiste jongetje waar het hele land naar op zoek is, weg te werken en je denkt er niet aan om direct de politie te bellen?!

BIZAR!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')