Gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:DGK_Tegengas zou je de link nog eens willen sturen in dm? De link werkte niet...
ik kan niet antwoorden maar kan dm wel zien
Mirthe en Jerrodquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit naar iemand te kijken die uit haar nek lult, ik moet nog nog leren kennen wie wie is.
Ze zit te praten met die donkere jongen.
Ja geen idee... tijdje terug stond iedereen nog in de keukenquote:Op dinsdag 13 september 2022 23:58 schreef mario390 het volgende:
zijn bijna alle naar de bett? in jaa
Vast ook niet helemaal in het begin.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vervelend om dit te horen, zover ben ik nog niet. Maar ik kijk naar het aantal uren dat ik hier insteek,
en dan het lage aantal views, 5-6 per video. Tijdens BB of Utopia was het meestal meer dan 100.
Dat er minder mensen naar je videos kijken is al een aantal jaren zo.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vervelend om dit te horen, zover ben ik nog niet. Maar ik kijk naar het aantal uren dat ik hier insteek,
en dan het lage aantal views, 5-6 per video. Tijdens BB of Utopia was het meestal meer dan 100.
Een tikkeltje negatief. Genoeg potentie heeft dit programma.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat er minder mensen naar je videos kijken is al een aantal jaren zo.
Als je je daar aan ergert dan moet je er mee stoppen.
Maar dat is wel een keus die jij zelf maakt. Dat doe je zelf en dat kan je anderen niet verwijten.
En als je het opnemen zelf nog steeds leuk vind dan doe je het voor jezelf. Lijkt mij een prima insteek.
Tijden veranderen, dat kan je anderen niet kwalijk nemen.
Zou ik de link ook mogen in dm? Ik lees hier altijd mee. Maar terugkijken is soms toch ook erg fijn. Top werk! 👍🏻quote:
Tikkeltje negatief?quote:Op woensdag 14 september 2022 00:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een tikkeltje negatief. Genoeg potentie heeft dit programma.
Mee eens, ik vind het nog steeds leuk om te uploaden en streamers hier blij mee te maken.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
Dat er minder mensen naar je videos kijken is al een aantal jaren zo.
Als je je daar aan ergert dan moet je er mee stoppen.
Maar dat is wel een keus die jij zelf maakt. Dat doe je zelf en dat kan je anderen niet verwijten.
En als je het opnemen zelf nog steeds leuk vind dan doe je het voor jezelf. Lijkt mij een prima insteek.
Tijden veranderen, dat kan je anderen niet kwalijk nemen.
Geen last van hier ... zie je het wel?quote:Op woensdag 14 september 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
kutgyazo werkt 2 dagen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |