Feijenoord.quote:
Goed. Niet snel genoeg. Maar ik sta te vaak op de weegschaal. Dan lijkt het niks.quote:
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed. Niet snel genoeg. Maar ik sta te vaak op de weegschaal. Dan lijkt het niks.
Klopt. De drang weerstaan.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestquote:Op woensdag 14 september 2022 14:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
1x per week wegen, zelfde dag, zelfde tijdstip, in je ondergoed.
Ja kloptquote:Op woensdag 14 september 2022 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestExtra mentale boost kennelijk ook al was het vochtverlies.
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?quote:
Slaapkamer idd maar moet me gewoon beheersen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?
Misschien beter ergens in de schuur zetten zodat je de drang niet zo hebt
Dan moet hij in z'n onderbroek naar de schuurquote:Op woensdag 14 september 2022 15:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die weegschaal in je slaapkamer staan of zo?
Misschien beter ergens in de schuur zetten zodat je de drang niet zo hebt
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaatquote:Op woensdag 14 september 2022 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor of na toiletbezoek scheelt ook. Bij de gym weleens mensen gezien die gingen wegen nadat ze in de sauna waren geweestExtra mentale boost kennelijk ook al was het vochtverlies.
Kan gewoon tochquote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet hij in z'n onderbroek naar de schuur
De spiegel is inderdaad een goede vriendquote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaat
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weeg me zelden, kan in de spiegel wel zien of het de goeie of de verkeerde kant op gaat
Geen Afrikaanse naam iig.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:06 schreef Oriente het volgende:
Christopher Atherton heeft dinsdagavond geschiedenis geschreven. De dertienjarige jeugdspeler debuteerde namens het Noord-Ierse Glenavon FC en ging daarmee de boeken in als de jongste speler ooit in het profvoetbal binnen het Verenigd Koninkrijk. Met zijn debuut verbrak Atherton een 42 jaar oud record.
De tering, 13 jaarook meteen een assist met zijn eerste balcontact
Bij jou gaat het de laatste tijd goed verkeerd.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon zinloos, als je het dan toch doet dan 1 keer in de maand of zo, ik moet altijd lachen als je mensen (meestal vrouwen) hoort dat ze een paar ons zijn afgevallen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.
Ik was 14. In de derde klas. Dit slaat alles.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:06 schreef Oriente het volgende:
Christopher Atherton heeft dinsdagavond geschiedenis geschreven. De dertienjarige jeugdspeler debuteerde namens het Noord-Ierse Glenavon FC en ging daarmee de boeken in als de jongste speler ooit in het profvoetbal binnen het Verenigd Koninkrijk. Met zijn debuut verbrak Atherton een 42 jaar oud record.
De tering, 13 jaarook meteen een assist met zijn eerste balcontact
Ik weeg me wel met enige regelmaat om bij te houden of ik aan blijf komen maar ik sla genoeg dagen over. Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komenquote:Op woensdag 14 september 2022 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je er heel serieus mee bezig bent ook qua eten dan snap ik wel dat je het precies in de gaten wil houden.
Gohquote:Op woensdag 14 september 2022 15:13 schreef Oriente het volgende:
Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komen
Het mentale aspect, al is het placebo, helpt denk ik wel als je aan het bikkelen bent. Maar wegen voor afvallen heb ik nooit gedaan/hoeven doen. Was meer vroeger bij in de gaten houden tijdens massa aankomen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon zinloos, als je het dan toch doet dan 1 keer in de maand of zo, ik moet altijd lachen als je mensen (meestal vrouwen) hoort dat ze een paar ons zijn afgevallen.
Alleen vond ik het dan wel jammer dat er niet zoiets bestaat als even makkelijk zien hoe schoon de gewichtstoename was. Daar moet je de spiegel voor blijven gebruiken icm wat realisitsch is qua spiergroei. Of je moet zo'n trainer vragen met huidplooimeting een schatting te doen.quote:Op woensdag 14 september 2022 15:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik weeg me wel met enige regelmaat om bij te houden of ik aan blijf komen maar ik sla genoeg dagen over. Met wat ik op een dag wegwerk qua voedsel is het praktisch onmogelijk om niet aan te komen
Dat ga je met het blote oog niet zien nee. Heb nog nooit zo'n huidplooimeting laten doen, zou wel eens benieuwd zijn maar tegelijkertijd wil ik me er ook niet druk om maken momenteelquote:Op woensdag 14 september 2022 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen vond ik het dan wel jammer dat er niet zoiets bestaat als even makkelijk zien hoe schoon de gewichtstoename was. Daar moet je de spiegel voor blijven gebruiken icm wat realisitsch is qua spiergroei. Of je moet zo'n trainer vragen met huidplooimeting een schatting te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |