abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206035217
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2022 21:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ah kijk, ook al een artikel van dezelfde strekking. Ze hebben zelfs Chantal en Alma voor de gelegenheid weer eens opgetrommeld.
En ze halen de al lang grijsgedraaide longkortjakje plaat ook maar weer eens onder het stof vandaan... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206035262
quote:
Ik zie in dat artikel een link naar artikel van juni, over het op te richten MIT met Jolande Sap als voorzitter. Hoe staat het daarmee eigenlijk?
pi_206036257
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om ongevaccineerden met hun kind de toegang tot de kleedhokjes in het zwembad waar de zwemles plaatsvindt, te verbieden.

Dit kan echt niet. Toen niet. Nu niet.
Er is echt heel veel kapot gemaakt.

En ieder bedrijf die dit systeem weer wil overwegen, begrijpt niet wat het aanricht.

Ik ben een beetje laat met dit inzien, maar ik zie het nu wel. :D

Het is gewoon droevig wat er allemaal gebeurd is.
Respect dat je dit zegt capricia.

Denk je hetzelfde over ongevaccineerden die toen nergens gebruik mochten maken van een toilet, zelfs niet met een mondmasker op?
pi_206036274
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 23:57 schreef Za het volgende:

[..]
Respect dat je dit zegt capricia.

Denk je hetzelfde over ongevaccineerden die toen nergens gebruik mochten maken van een toilet, zelfs niet met een mondmasker op?
Bizar toch? Dat dit gebeurd is. :{

Die hele tweedeling via het CTB sloeg nergens op.
Zeker niet op moment dat duidelijk was dat je als gevaccineerde evengoed besmettelijk kon zijn. Wat was dan in godsnaam het nut nog qua virus-bestrijding?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206036317
quote:
En de long covid kaart weer. Ze benoemt expres niet de recente onderzoeken die aantonen dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen bij 60 minners. Ook daar kan je juist hart klachten van krijgen als je pech hebt.

Prima dat ze graag zien dat risico groepen boosters nemen, maar dit is weer excuusjes zoeken om ook gezonde 60 minners weer aan de prik te krijgen. Vast weer uit solidariteit of zo.
pi_206036446
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 00:02 schreef capricia het volgende:

Heel bizar, ik heb in mijn nabije omgeving veel leed gezien hieromtrent. Hier vlaknaast een jonge vrouw met een dochtertje probeerde wederom zwanger te raken, wilde geen vaccin. Mocht haar kind niet meer van de zwemles halen, ook haar bedrijfje kon geen doorgang vinden want ze was een ongevaccineerde, en gevaccineerden konden besmet raken door haar oid.

quote:
Zeker niet op moment dat duidelijk was dat je als gevaccineerde evengoed besmettelijk kon zijn. Wat was dan in godsnaam het nut nog qua virus-bestrijding?
Dat was al duidelijk bij de eerste trial op apen, die ook gewoon gepubliceerd is, alle apen bleven besmettelijk wanneer uitgedaagd met het virus, ook na een hoge dosis van het vaccin. Het is altijd bekend geweest dat gevaccineerden gewoon besmet zouden raken en besmettelijk zouden zijn. Alle farma hebben hun trials eerlijk gepubliceerd.

Het meest walgelijke was toen de Jonge beweerde dat ongevaccineerden bedden bezet hielden van "de ouders en grootouders van gevaccineerden", dat was pure opruiing, ik heb toen aangifte tegen hem gedaan.
  dinsdag 20 september 2022 @ 10:07:09 #207
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206037987
In Berlijn weer de Duitse corona poppenkast mogen meemaken. Volle restaurants, winkels, koffiebars, zalen met Oktober-festen. Dan gaan mensen de metro in en komen de (ffp2)maskers haastig uit jas- en broekzakken voor een metroritje van 5 minuten. Nee dit gaat nog iets doen _O-

Overigens hoe later het tijdstip en hoe meer jongere mensen in de metro, hoe minder maskers. Nul controle gezien ook, dus waarschijnlijk als dat zo blijft zal het ook bij die Duitsers nog wel een keer doordringen dat 'ordnung muss sein' met een korrel zout genomen moet worden.
pi_206038016
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 00:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Zeker goed dat je dit nu inziet.
Ik meen me te herinneren dat je er eerst helemaal anders over dacht maar kan me vergissen met een andere mod :P
pi_206038141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Berlijn weer de Duitse corona poppenkast mogen meemaken. Volle restaurants, winkels, koffiebars, zalen met Oktober-festen. Dan gaan mensen de metro in en komen de (ffp2)maskers haastig uit jas- en broekzakken voor een metroritje van 5 minuten. Nee dit gaat nog iets doen _O-

Overigens hoe later het tijdstip en hoe meer jongere mensen in de metro, hoe minder maskers. Nul controle gezien ook, dus waarschijnlijk als dat zo blijft zal het ook bij die Duitsers nog wel een keer doordringen dat 'ordnung muss sein' met een korrel zout genomen moet worden.
Precies waarom de mondkapjes eigenlijk niet veel toevoegden. Ik zit al te wachten wanneer de roep om mondkapjes plicht weer komt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:01:10 #210
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_206038767
Ik ziet het nog gebeuren dat jongeren, mondkapjes van het gezicht gaan trekken van oudere mensen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:10:00 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206038839
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:11 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Zeker goed dat je dit nu inziet.
Ik meen me te herinneren dat je er eerst helemaal anders over dacht maar kan me vergissen met een andere mod :P
De situatie was toen ook anders, ik meen dat er nog gedacht werd dat je als gevaccineerde anderen niet kon besmetten dus in die context vond ik het niet zo'n vreemde oplossing, nu we weten dat dit niet zo is totaal nutteloos.
pi_206038939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
De situatie was toen ook anders, ik meen dat er nog gedacht werd dat je als gevaccineerde anderen niet kon besmetten dus in die context vond ik het niet zo'n vreemde oplossing, nu we weten dat dit niet zo is totaal nutteloos.
Correct.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206038949
In Londen was het wel erg fijn om er te zijn zonder ook maar enige maatregelen. Toen we er in april waren had je nog wel iets van mondkapjes; nu weer veel minder kapjes en het was ook geen verplichting meer. In de eurostar wordt het nog aangeraden, maar niemand had er eentje op :D meermaals ook die hele lange rij gezien van Tower Bridge naar Westminster van mensen die afscheid wilden nemen van de Queen; haar kist. Zoveel mensen bij elkaar, fijn dat dat kon zonder Corona maatregelen.
pi_206038963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
In Londen was het wel erg fijn om er te zijn zonder ook maar enige maatregelen. Toen we er in april waren had je nog wel iets van mondkapjes; nu weer veel minder kapjes en het was ook geen verplichting meer. In de eurostar wordt het nog aangeraden, maar niemand had er eentje op :D meermaals ook die hele lange rij gezien van Tower Bridge naar Westminster van mensen die afscheid wilden nemen van de Queen; haar kist. Zoveel mensen bij elkaar, fijn dat dat kon zonder Corona maatregelen.
Zijn er nog ergens maatregelen in Europa dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206038965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mwah, dat is al wel heel lang bekend; dat ook gevaccineerden anderen net zo makkelijk (klein verschil iig) kunnen besmetten, maar toch hielden ze nog maandenlang vast aan het QR gebeuren.
pi_206038971
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Duitsland sowieso. Vast nog wel op wat andere plekjes; geen idee. Niet dat de UK een uitzondering is; het was gewoon fijn om op vakantie te zijn ergens zonder ook maar een maatregel.
pi_206038972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:01 schreef KingRadler het volgende:
Ik ziet het nog gebeuren dat jongeren, mondkapjes van het gezicht gaan trekken van oudere mensen.
Dat zou belachelijk zijn.
Laat mensen die zo'n ding willen dragen lekker hun gang gaan. Daar heb je toch geen last van?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:28:10 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206038993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Mwah, dat is al wel heel lang bekend; dat ook gevaccineerden anderen net zo makkelijk (klein verschil iig) kunnen besmetten, maar toch hielden ze nog maandenlang vast aan het QR gebeuren.
OK maar de insteek om er mee te beginnen was wel die, dat het ambtelijk apparaat niet heel snel is weten we inmiddels wel.
pi_206039011
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
OK maar de insteek om er mee te beginnen was wel die, dat het ambtelijk apparaat niet heel snel is weten we inmiddels wel.
Leuk dat het met die insteek invoerden, maar veranderd niks aan het feit dat ze het maanden lang actief hebben gehouden (niet enkel in NL hoor) terwijl het al lang duidelijk was dat zo’n bewijs amper tot niks hielp en dat die tweedeling dus onnodig lang actief bleef.
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:33:17 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206039040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Leuk dat het met die insteek invoerden, maar veranderd niks aan het feit dat ze het maanden lang actief hebben gehouden (niet enkel in NL hoor) terwijl het al lang duidelijk was dat zo’n bewijs amper tot niks hielp en dat die tweedeling dus onnodig lang actief bleef.
Dat ontken ik toch ook niet, ik vind alleen dat toontje naar @capricia niet de juiste, alsof ze nu bekeerd is. Nee de situatie is nu een andere, we weten meer.
pi_206039077
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ontken ik toch ook niet, ik vind alleen dat toontje naar @:capricia niet de juiste, alsof ze nu bekeerd is. Nee de situatie is nu een andere, we weten meer.
De situatie is nu anders ja. :)

Vind het daarom gewoonweg absurd dat sommige bedrijven doodleuk weer een CTB als optie willen. Kan daar niet bij met mijn verstand.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:37:22 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206039080
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja, lees mijn post over Berlijn hierboven.
pi_206039093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ja, lees mijn post over Berlijn hierboven.
Was me niet duidelijk of dat verplicht of vrijwillig was (misschien te snel gelezen). Bedoel, als mensen zelf een mondkapje willen dragen, helemaal prima, natuurlijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206039111
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ontken ik toch ook niet, ik vind alleen dat toontje naar @:capricia niet de juiste, alsof ze nu bekeerd is. Nee de situatie is nu een andere, we weten meer.
Welk toontje naar Capricia? :? Ik ging puur in op jouw bericht
quote:
. Toentertijd was het ook al maandenlang bekend dat die tweedeling meer schade aanrichtte dan dat het wat opleverde. Dezelfde info die we nu hebben.
  dinsdag 20 september 2022 @ 12:43:03 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206039128
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Was me niet duidelijk of dat verplicht of vrijwillig was (misschien te snel gelezen). Bedoel, als mensen zelf een mondkapje willen dragen, helemaal prima, natuurlijk.
Officieel verplicht en velen deden het ook, maar zeker niet iedereen en was ook geen controle op. Althans niet in de metro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')