alles is hogere wiskunde daar, zelfs pepers verwerken in poeder of sambalquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:56 schreef Whuzz het volgende:
Erik: "We bestellen niet eerder dan wanneer het eten op is, als onze pot leeg is"
Blonde trien: "HUH"
Ja, het is bijna hogere wiskunde.
9 centquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:58 schreef chufi het volgende:
Hoeveel zit er nog in de kas? 50¤ of zo
Ik vind dat ze moeten stemmen of ze wel willen stemmen of ze over het stemmen gaan stemmenquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:56 schreef Charmian het volgende:
laten we stemmen wanneer we gaan stemmen
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Stemmingen zijn voorbij? Dan zal dus wel besloten zijn dat er pas bij honger gestemd wordt over geld uit de pot.
Tijd voor een bindend referendum.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze moeten stemmen of ze wel willen stemmen of ze over het stemmen gaan stemmen
Jij bent ook rijp om mee te doen met die clubquote:
Ja echt hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij bent ook rijp om mee te doen met die club
Eindconclusie van het stemmen, ze houden gewoon de normale dagelijkse porties aan, en als ze zondag zonder eten zitten kijken ze wel weer verder, en gaan dan eventueel stemmen of ze de pot willen aansprekenquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij was dan de meerderheid voor stemmen over stemmen voor geld uit de prijzenpot, doen als alles op is, dit weekend dus.
Dank voor de extra duidelijkheid.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eindconclusie van het stemmen, ze houden gewoon de normale dagelijkse porties aan, en als ze zondag zonder eten zitten kijken ze wel weer verder, en gaan dan eventueel stemmen of ze de pot willen aanspreken
koekje erbij?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank voor de extra duidelijkheid.![]()
![]()
Ik ga nu ff rustig mijn koffie opzuipen.
Bestellen ze toch gewoon bij thuisbezorgd, dan maar minder in de prijzenpot.. als ze een spel opdracht goed spelen wordt ie wel weer aangevuldquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eindconclusie van het stemmen, ze houden gewoon de normale dagelijkse porties aan, en als ze zondag zonder eten zitten kijken ze wel weer verder, en gaan dan eventueel stemmen of ze de pot willen aanspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |