das toch nooit zo lang toch? of wil je zijn afscheid zo graag zien?quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Over half uurtje mag Bertje weg, en ik krijg zojuist te horen dat de stroom er zo af moet, dus geen WiFi
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Over half uurtje mag Bertje weg, en ik krijg zojuist te horen dat de stroom er zo af moet, dus geen WiFi
Bluetooth?quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Makkelijk zeggen als je streams kijkt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat gesprek zo lang duurde. Ik was na 5 minuten echt klaar geweest.
Zoe: Ik vind het raar dat je dan ineens "switched"
Whuzz: Ok. Ieder zijn mening.
het begint nog rustig, uiteindelijk is het : je hebt me gebruikt en zet me weg als hoerquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was inderdaad ook niet een uur lang het gesprek aangegaan
Ik zit al 3 weken in een grote renovatie, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
das toch nooit zo lang toch? of wil je zijn afscheid zo graag zien?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Zal mevrouw Bertje al de sloten verwisseld hebben
Ik heb zo'n 40 jaar ervaring met hoe ik discussies / lastige gesprekken voer, dus ik denk dat ik daar een aardige kijk op hebquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen als je streams kijkt.
Denk dat Bertje al verwisseld isquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Zal mevrouw Bertje al de sloten verwisseld hebben
Nice, meteen op haar plek zetten die bitch.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:
Zie het hier nergens staan maar Wendy had een grote bek omdat ze vond dat ze als slaafje behandeld wordr in den keuken. Ze mag alleen schillen en de rotzooi opruimen en niet koken, Martin heeft dit net met een groepje besproken en nu willen ze vanavond wendy alleen laten koken zonder hulp om de grote bek eens een lesje te leren
Ik ben hierbij team Wendy hoor. Kenzy was een beetje een bitch in dezenquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:
Zie het hier nergens staan maar Wendy had een grote bek omdat ze vond dat ze als slaafje behandeld wordr in den keuken. Ze mag alleen schillen en de rotzooi opruimen en niet koken, Martin heeft dit net met een groepje besproken en nu willen ze vanavond wendy alleen laten koken zonder hulp om de grote bek eens een lesje te leren
quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:
als ik wendy was kookte ik dan vanavond lekker alleen een portie voor mezelf en liet de rest lekker in hun sop gaar koken....quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:53 schreef Adat231 het volgende:
Dat mag ik hopen dan jaquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 40 jaar ervaring met hoe ik discussies / lastige gesprekken voer, dus ik denk dat ik daar een aardige kijk op heb
dat is het punt niet, ik denk dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met het gedrag van dit soort mensen en hoe daar mee om te gaanquote:Op dinsdag 13 september 2022 09:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 40 jaar ervaring met hoe ik discussies / lastige gesprekken voer, dus ik denk dat ik daar een aardige kijk op heb
Er zijn meerdere manieren om er mee om te gaan lijkt me. Eén daarvan is om een gesprek van een uur te hebben. (met 20x keer dezelfde argumenten en herhalingen).quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat is het punt niet, ik denk dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met het gedrag van dit soort mensen en hoe daar mee om te gaan
Ik zou na een kwartier al klaar zijn. maar ik ben hun nietquote:Op dinsdag 13 september 2022 10:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om er mee om te gaan lijkt me. Eén daarvan is om een gesprek van een uur te hebben. (met 20x keer dezelfde argumenten en herhalingen).
Een andere is om na de eerste set argumenten te concluderen dat ieder zijn eigen mening heeft en het daar bij te laten.
Ik zou 55 minuten overhouden om iets nuttigs mee te gaan doen
Heeft die nog geen 24 uur aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:04 schreef D. het volgende:
Bert en JW denken dat Nadir de volgende is die gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |