Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er een boel die geen geduld hebben om naar Eric te luisteren
Ze moeten toch wat he.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Echt he
kookclub
voedingsclub
kookgroep
corveeclub/groep
WTF
Ach, toch allemaal verzonnen, dus maak ervan wat je wiltquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, genoeg plaatjes gezien en hij kwam ook uit dat gebied dus was echt niet blank maar lichtgetint.
Ja dat is helemaal waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, toch allemaal verzonnen, dus maak ervan wat je wilt
In 3-voud. Maar niet op toiletpapier, want dat is schaars.quote:
1600 caloriën de man verbrand met een discussie over etenquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. het never-ending kringgesprek is toch voorbij.
Tenzij gebruikt, want dan is het recyclingquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
In 3-voud. Maar niet op toiletpapier, want dat is schaars.
Tijd voor wat Zoe dramaquote:Op dinsdag 13 september 2022 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer.. het never-ending kringgesprek is toch voorbij.
Gewoon de COS in de gaten houden en als je dezequote:Op dinsdag 13 september 2022 11:18 schreef Ebinas het volgende:
Even kijken of er nog gezeik achteraf komt.
Anders ga ik even Zoe en Nadir verder afkijken
Berend wilde toch buikspieren?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat ze vanmiddag sportmiddag hebben, berend gaat niet meedoen, wendy ook niet, die gaat wel juichen.
Kunnen ze daar niets mee verdienen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat ze vanmiddag sportmiddag hebben, berend gaat niet meedoen, wendy ook niet, die gaat wel juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |