kabouter plopquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel alsof Berend een kussen onder zijn shirt heeft
Het is etenquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
het zou dus een Fok!ker kunnen zijnquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Qua loods is Eric/Erik een geitenwollensok, maar qua karakter is het volgens mij een hele goeie vent. Tis alleen zo'n type wat nog bij zijn ouders woont in zijn tienerkamertje en nog steeds in het bed slaapt wat ie van zijn ouders heeft gekregen toen ie 12 was....
ik begin hem irritant te vindenquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Qua loods is Eric/Erik een geitenwollensok, maar qua karakter is het volgens mij een hele goeie vent. Tis alleen zo'n type wat nog bij zijn ouders woont in zijn tienerkamertje en nog steeds in het bed slaapt wat ie van zijn ouders heeft gekregen toen ie 12 was....
Ik denk nog steeds dat het Carlo is in een tv-kantine outfitquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, hij heeft wel iets karikatuurlijksquote:Op maandag 12 september 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Carlo is in een tv-kantine outfit
Dat had ik ook getypt, maar weer gedeleted voor postenquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
het zou dus een Fok!ker kunnen zijn
De vrouwen lijken er wild van te worden anders...quote:
Denk het. Voor de uitzending.quote:Op maandag 12 september 2022 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zie alleen het toekijkende clubje
jasper is voor de uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |