whuzz kijkt ookquote:Op maandag 12 september 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet wanneer hij niks snapt en niks kijkt
Lol, laat lekker gaan. Heb hem al sinds halverwege vorige BB geblocked.quote:Op maandag 12 september 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
whuzz kijkt ook
en zelfs al zou hij maar 10 minuten kijken
dan mag hij nog een mening hebben
Wat zei hij dan ?quote:Op maandag 12 september 2022 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is overhaupt niet anndachtsgeil
zij voelt zich superkut dat ruben dat zei
met de tomatjes
Hahahaaaaaquote:Op maandag 12 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ben fan van Garry/Gerry/Carry/whatever. Juist omdat ze zo'n irritant kutwijf kan zijn![]()
(En waarom wil auto-correctie Katwijk maken van kutwijf)
Zullen we het even leuk houden Mario.quote:Op maandag 12 september 2022 20:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je niks kijkt en niks weet praat niet zo en
-knip-
Op zich ook wel mooi. Wat een katwijk is dat mens zeg!quote:Op maandag 12 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ben fan van Garry/Gerry/Carry/whatever. Juist omdat ze zo'n irritant kutwijf kan zijn![]()
Zoveel fijne scheldwoorden in de COS: vieze perzik, stomme Katwijkquote:Op maandag 12 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
Ze zeikt er vooral graag overquote:Op maandag 12 september 2022 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is overhaupt niet anndachtsgeil
zij voelt zich superkut dat ruben dat zei
met de tomatjes
Laatste keer. Niet zo scheldenquote:
ja wanneer zij boos werdquote:Op maandag 12 september 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
wil je nu een stickerquote:Op maandag 12 september 2022 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Erik: Ik val gewoon op... uh... ja... op uh....
- "Ronde vormen!"
Erik: Nee juist niet.
Hij valt op kleine slanke dames met kleine tieten.
Zegt een van de dames "dat hoor je bijna nooit!"
Wat. Heus wel.
Kleine tieten
Altijd. Heb je disney stickers? Liefst Ariel!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |