je bent ook zo en spezialist vor niksquote:Op maandag 12 september 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Gery is bang dat de kijker een slecht beeld van haar krijgt door wat Ruben over haar heeft gezegd.
Ik heb geen idee wat Ruben allemaal heeft gezegd of wie Gary is, maar door hoe ze zelf praat weet ik nu wel dat ik d'r een irritant kutwijf vind.
Wow. Heftige meningquote:Op maandag 12 september 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
Gery is bang dat de kijker een slecht beeld van haar krijgt door wat Ruben over haar heeft gezegd.
Ik heb geen idee wat Ruben allemaal heeft gezegd of wie Gary is, maar door hoe ze zelf praat weet ik nu wel dat ik d'r een irritant kutwijf vind.
als je niks kijkt en niks weet praat niet zo enquote:Op maandag 12 september 2022 20:52 schreef Whuzz het volgende:
*zet Gery stem op*quote:
"Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid"quote:Op maandag 12 september 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*zet Gery stem op*
Ja want zo ben ik. Ik waardeer OPRECHT eerlijkheid en dat je dingen recht tegen anderen zegt. Dus dat Ruben dan dingen over haar zegt die zij dan van anderen moet horen, dan is dat niet OPRECHT, en dat vind ze ZO erg dat ze daarom achter Ruben's rug om tegen anderen over hem klaagt. En dan vind ik je een irritant kutwijf.
Ofzo.
Weet ik veel.
quote:Op maandag 12 september 2022 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
*zet Gery stem op*
Ja want zo ben ik. Ik waardeer OPRECHT eerlijkheid en dat je dingen recht tegen anderen zegt. Dus dat Ruben dan dingen over haar zegt die zij dan van anderen moet horen, dan is dat niet OPRECHT, en dat vind ze ZO erg dat ze daarom achter Ruben's rug om tegen anderen over hem klaagt. En dan vind ik je een irritant kutwijf.
Ofzo.
Weet ik veel.
"En daarom doe ik mee aan een super manipulatieve spelshow. Ik heb ook een hekel aan aandachtsgeilheid trouwens."quote:Op maandag 12 september 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid"
![]()
Nou ja... zoon... zoon.quote:Op maandag 12 september 2022 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Finnian, zoon van Esther
[ afbeelding ]
wat doet hij dan ?quote:Op maandag 12 september 2022 20:57 schreef Hunter het volgende:
Ik sprak trouwens vandaag iemand van Mind Work. Pablo is inderdaad achter de schermen weer bij het programma betrokken.
Gerry komt er welquote:Op maandag 12 september 2022 20:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"En daarom doe ik mee aan een super manipulatieve spelshow. Ik heb ook een hekel aan aandachtsgeilheid trouwens."
Mensen met een penis noemen we dat tegenwoordigquote:
ruben is de kutjong de lausejongquote:Op maandag 12 september 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid"
![]()
Zit er nog geen neuspiercing in ?quote:Op maandag 12 september 2022 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Finnian, zoon van Esther
[ afbeelding ]
Psych / coachquote:Op maandag 12 september 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet hij dan ?
geen idee meer namelijk
Je weet niet het zich als zodanig identificeert natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2022 20:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Mensen met een penis noemen we dat tegenwoordig
maar niet wanneer hij niks snapt en niks kijktquote:Op maandag 12 september 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen mag een mening hebben Mario
ook over Gerry
TRquote:Op maandag 12 september 2022 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet wanneer hij niks snapt en niks kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |