Mss bedoelen ze wel Tommy Lee dan?quote:Op maandag 12 september 2022 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mannen, in ieder geval Jeffrey wil Mexx er juist uit om zo Tommy Lee al zwakker te maken.
kloptquote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Sestra666 het volgende:
als bern wint, kan iedereen de klos zijn... sukkels
Ik viel te laat in, zat op 2.quote:Op maandag 12 september 2022 18:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
rupert? (is hij trouwens de enige gay daar? )
Kunnen ze beter de zwakkere in spelen kiezen, Zoe b.v.quote:Op maandag 12 september 2022 18:27 schreef Sestra666 het volgende:
als bern wint, kan iedereen de klos zijn... sukkels
Ik heb de indruk Bern.quote:Op maandag 12 september 2022 18:30 schreef just me het volgende:
wie zou er misschien al dan niet grensoverschrijdend gedrag vertoond hebben ?
champignons niet soepquote:Op maandag 12 september 2022 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
wat eten ze,soep met stokbrood? vult ook zo lekker
Ze hadden het erover dat hij al een waarschuwing had gehad, ik weet niet van wie.quote:Op maandag 12 september 2022 18:32 schreef just me het volgende:
Als deze roddel niet waar is zijn ze erg gevaarlijk bezig
als het wel waar is moet er aangifte gedaan worden of ben ik te simpel?
ze zitten vol te lepelen van de soepquote:Op maandag 12 september 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
soep heb ik niet gezien, gerry heeft
champignons gebacken de gevt het ook
Moet je even de streams kijken ze eten soep met stokbrood en kruidenboterquote:Op maandag 12 september 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ze eten met lepels oelewapperquote:Op maandag 12 september 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Misschien weet ze al wie dat gekookt heeft en hoeft ze het niet te vragen??quote:Op maandag 12 september 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
mexx is lui en ondankbar zij vraagt niet
wie dat gekokt heeft , belangrijk is
het komt op de tafel
Praatjes, Bert gaat helemaal nergens heen voorlopigquote:Op maandag 12 september 2022 18:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Niet kunnen kijken vandaag...is er nog nieuws rondom bert, is hij al vertrokken of waren het praatjes ?
Hij had z'n momentje.quote:Op maandag 12 september 2022 18:38 schreef RobjeGeus het volgende:
Niet kunnen kijken vandaag...is er nog nieuws rondom bert, is hij al vertrokken of waren het praatjes ?
Champignonsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Champignons
Geen idee wat ze met die champignons gedaan heeft of die zitten door de soep?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
3e depressie incoming dusquote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Praatjes, Bert gaat helemaal nergens heen voorlopig
Tot ze zelf mag / moet koken en opruimen i.p.v. roddelsessies.quote:Op maandag 12 september 2022 18:25 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen irriteert zich aan Gerry zegt Babette.
En Zoe
hij gaat gewoon morgen (toch)quote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Praatjes, Bert gaat helemaal nergens heen voorlopig
lui is zij in bed gelegenquote:Op maandag 12 september 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien weet ze al wie dat gekookt heeft en hoeft ze het niet te vragen??
Daar zijn de geleerde het nog niet over eens...quote:Op maandag 12 september 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij gaat gewoon morgen (toch)
quote:Op maandag 12 september 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee wat ze met die champignons gedaan heeft of die zitten door de soep?!
huhquote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zijn de geleerde het nog niet over eens...
Ja maar twijfel dacht ik, en donderdag komt er een psych/coach. Misschien wil hij wachten daar op.quote:Op maandag 12 september 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh
hij heeft toch nu voor het eggie zijn 24 uur aangevraagd?
Ah, maar er miste wel zout want dat moesten ze zelf nog toevoegenquote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Ze hadden de champignons wel vooraf gebakken om het wat smaak te geven.
Jeffreyquote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe heet hij met dat waterflesje?
Yep soepquote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gingen ze op. weet niet of dat de soep is
quote:Op maandag 12 september 2022 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe heet hij met dat waterflesje?
| Forum Opties | |
|---|---|